quote:Op maandag 31 maart 2025 18:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij thuis ook zo. Altijd hetzelfde gezeik
En ik woon alleen.
Het gaat heel goed met haar, het tempo moest wel een beetje naar beneden, maar we hebben toch veel gelopen en gezien en vooral heel lekker gegeten.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat leuk!! Vast zelf nog nieuwe dingen gezien?
En hoe is het met haar?
quote:Op maandag 17 maart 2025 19:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn oom is walvisvaarder geweest, op de Willem Barendsz![]()
Hij is aardig op leeftijd, maar hij leeft nog.
[ afbeelding ]
Hey wat naar. Gecondoleerd Domni.quote:
Eet smakelijk alvast!quote:Op maandag 31 maart 2025 18:14 schreef Aoibhin het volgende:
Hier wordt straks wat curry opgewarmd van gisteren. Ik had er zelf nog niet van gehad, want was bij de ouders van Domni
quote:
Dankjewel. Ja, inderdaad.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hey wat naar. Gecondoleerd Domni.
Einde van een tijdperk ook.
Dankje!quote:
Oh .. Je hebt dus door het park gewandeld, in jullie gele Speedo op een bootje liggen zonnen.. en toen een make over?quote:Op maandag 31 maart 2025 18:15 schreef Deisyy het volgende:
Room with a view op de 14e verdieping midden in centrum.
[ afbeelding ]
Dankjewelquote:
Ja zoietsquote:Op maandag 31 maart 2025 18:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh .. Je hebt dus door het park gewandeld, in jullie gele Speedo op een bootje liggen zonnen.. en toen een make over?.
Ok.. ik het wel googlen
Dat was wel heel gezelligquote:Op maandag 31 maart 2025 18:14 schreef Aoibhin het volgende:
Hier wordt straks wat curry opgewarmd van gisteren. Ik had er zelf nog niet van gehad, want was bij de ouders van Domni
Altijd rot nieuws, sterkte ermee.quote:
quote:
quote:
Dankjewelquote:Op maandag 31 maart 2025 18:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Altijd rot nieuws, sterkte ermee.
Ja...quote:Op maandag 31 maart 2025 18:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat was wel heel gezellig
Het nieuws van vanochtend kwam als een domper.
Wat en apart vogeltje, lijkr wel een duivel met die twee dingen op zijn hoofd. Heeft ook wel wat weg van een uil (alleen dat bovenste gedeelte)quote:
Ben je op vakantie Deisyy? Waar is dit?quote:Op maandag 31 maart 2025 18:15 schreef Deisyy het volgende:
Room with a view op de 14e verdieping midden in centrum.
[ afbeelding ]
Morguh Pullupquote:
Goedemorgenquote:
Deze is ook grappigquote:Op dinsdag 1 april 2025 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat en apart vogeltje, lijkr wel een duivel met die twee dingen op zijn hoofd. Heeft ook wel wat weg van een uil (alleen dat bovenste gedeelte)
Dat is hij inderdaad, ook apart die drie plukken boven opquote:
Rotterdam, ik was daar een weekendje.quote:Op dinsdag 1 april 2025 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je op vakantie Deisyy? Waar is dit?
O het leek wel het buitenland.quote:
Een weekendje weg in eigen stad met mijn dochterquote:Op dinsdag 1 april 2025 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O het leek wel het buitenland.
Mooi uitzicht.
Hoe is het verder met je? Je arm?
Gezellig met je dochter, dat is altijd leuk.quote:Op dinsdag 1 april 2025 08:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een weekendje weg in eigen stad met mijn dochter![]()
Arm ging helemaal prima, kon er alles weer mee doen en de kracht is bijna helemaal terug, maar sinds zondag zit er een harde bult op mijn onderarm naast mijn elleboog, het is pijnlijk ook, even aankijken en anders even de chirurg bellen.
Hoe gaat het met jou? Druk met BB? Hoe lang duurt het nog?
Ik ben nooit mod geweest op BB, ik vond het na EJVJL al genoegquote:Op dinsdag 1 april 2025 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig met je dochter, dat is altijd leuk.
O dat is balen van je arm, inderdaag goed in de gaten houden en anders snel naar de dokter.
BB was een ramp nog ergen dan het jaar toen jij mede mod was.
Mensen kunnen weinig meer hebben, het is echt verschrikkelijk.
Dat ongenoegen naar elkaar alleen omdat ze een andere deelnemer leuk vinden blijft bijzonder
Vrijdag is de finale dan zit het er weer op.
Vandaag even naar Apeldoorn, Henk krijgt zijn tweede staar operatie. Dus die heb ik ook de hele week weer hier.
Ik merk dan toch dat een weekend net genoeg is![]()
Je bent zo gewend aan het alleen zijn en gewoon je ding te kunnen doen.
Niet dat hij er moeilijk over doet of zo, maar je houdt er toch rekening mee
Hij houdt helemaal niet van BB en vind het vreselijk.
O dacht dat jij ook een jaar mee had geholpen bij BBquote:Op dinsdag 1 april 2025 08:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben nooit mod geweest op BB, ik vond het na EJVJL al genoeg
Succes met Henk en de verzorging, dat hij maar snel opknapt en naar zijn eigen huis kan
Helloquote:Op dinsdag 1 april 2025 08:43 schreef TLC het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ekst-bestaat-45-jaar
Teletekst is vandaag 45 jaar geworden !![]()
![]()
Ik kijk het nog dagelijks, zowel op de tv als op de app
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 1 april 2025 08:43 schreef TLC het volgende:
![]()
Ik gebruik het ook nog steedsquote:Op dinsdag 1 april 2025 08:43 schreef TLC het volgende:
![]()
Nou niet veel zo te zienquote:Op dinsdag 1 april 2025 08:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook nog steeds![]()
En ik volg deze:
GC / Legendarische 101's van Teletekst - deel 8
Komen vanzelf meer jaartjes bijquote:
371 Maria weet raadquote:Op dinsdag 1 april 2025 08:43 schreef TLC het volgende:
![]()
Ik keek altijd naar de moppenpagina en “En dan dit…”quote:
Ik geloof dat ik ook niet veel verder kom.quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik keek altijd naar de moppenpagina en “En dan dit…”
Ik gebruik het ook nog welquote:Op dinsdag 1 april 2025 08:43 schreef TLC het volgende:
![]()
Ik begin er de dag mee. Altijd betrouwbaar en snel.quote:
372 was ook leuk Vara met rariteiten en ingezonden stukjes.quote:
Helemaal topquote:Op dinsdag 1 april 2025 08:43 schreef TLC het volgende:
![]()
Dat beest gaat maar lekker vega wordenquote:Op dinsdag 1 april 2025 11:01 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand zin om voor voer te spelen?
https://www.ad.nl/video/p(...)ische-tijger-1285005
Gebruik alleen nog de sportpagina's. Verder niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 april 2025 08:43 schreef TLC het volgende:
![]()
Haha deed ik ook nog wel eens maar moet toegeven dat alle partijen toch wel beter te volgen zijn op allerlei youtube kanalenquote:Op dinsdag 1 april 2025 11:04 schreef Domnivoor het volgende:
Ik keek naar de pagina’s van de omroepen, vanaf 300 geloof. En beurskoersen, vanaf 500. En ik volgde schaakwedstrijden. En ja, die konden lang duren.
Yep zag het bijna live ..quote:Op dinsdag 1 april 2025 11:51 schreef RedShoe het volgende:
De vulkaan op IJsland is weer uitgebarsten..
Dat mag en is wel tofquote:Op dinsdag 1 april 2025 11:51 schreef RedShoe het volgende:
De vulkaan op IJsland is weer uitgebarsten..
Vlakbij het stadje.quote:
Die is mooi de klos zoquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:17 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Vlakbij het stadje.
De lava stroomt nu richting de Greenhouse.
Dat het er nog stond was al een klein wonder, maar ik zie het somber in deze keer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |