Of je maakt er spaghetti met kaas van, spaghetti gemaakt van bami danquote:
Wat voor bushmeet kreeg je eigenlijk in afrika?quote:
Kipquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat voor bushmeet kreeg je eigenlijk in afrika?
In Thailand kreeg ik te horen vooral geen kip te nemen.quote:
Ja maar als je slang besteld krijg je ook geen kipquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In Thailand kreeg ik te horen vooral geen kip te nemen.
Daar kunnen ze namelijk van alles voor gebruiken,
teveel dieren die naar kip smaken
Maar als je kip bestelt kan het zomaar wel slang zijnquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar als je slang besteld krijg je ook geen kip
Die smaakt eerder naar biefstuk dan naar kipquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmmm.......
[ afbeelding ]
Het meest veelzijdige stukje vlees.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar als je kip bestelt kan het zomaar wel slang zijn
quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Die smaakt eerder naar biefstuk dan naar kip
Nooit gehad? Ligt volgens mij toch regelmatig in het schap van de kleinere supermarkt of bij de slagerquote:
Nu je het zegt.. ja, weleens op, maar .eigenlijk al lang niet meer gezien .. al let ik er ook niet op.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Nooit gehad? Ligt volgens mij toch regelmatig in het schap van de kleinere supermarkt of bij de slager
Misschien is het een seizoensdingetjequote:Op dinsdag 1 april 2025 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. ja, weleens op, maar .eigenlijk al lang niet meer gezien .. al let ik er ook niet op.
Ik ook niet. Ik had kibbeling.quote:
Ik had een vispannetjequote:
Ik werd gewaarschuwd voor het nationale gerecht: een soep waarvan je spontaan in brand vliegt 🔥quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In Thailand kreeg ik te horen vooral geen kip te nemen.
Daar kunnen ze namelijk van alles voor gebruiken,
teveel dieren die naar kip smaken
Ja dat denk jequote:Op dinsdag 1 april 2025 22:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik werd gewaarschuwd voor het nationale gerecht: een soep waarvan je spontaan in brand vliegt 🔥
Verder best veel kip gegeten daar
Ik ben benieuwd naar die soepquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik werd gewaarschuwd voor het nationale gerecht: een soep waarvan je spontaan in brand vliegt 🔥
ต้มยำquote:
Had daar kookles,quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |