die is erg goedquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:29 schreef pullup het volgende:
https://www.filmtotaal.nl/film/1563
Ha dat is nog wel een goede film vanavond
Lego?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En net nieuw speelgoed binnengekregen van Ali
Heb wat kippepoten en - dijen, vast nog wel een blikje groente erbij.quote:
Dat doen we hier op zaterdagquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vrijdag, improviseer met hapjes, dag
Ik heb nog een doos vol op zolder..quote:
Heb ik het nodig? Nee. Heb ik het verdiend, ja!quote:
what ya doin'quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb ik het nodig? Nee. Heb ik het verdiend, ja!![]()
Mezelf verwend met dit:
[ afbeelding ]
Oehhhhhhhhhhhhhhh,quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb ik het nodig? Nee. Heb ik het verdiend, ja!![]()
Mezelf verwend met dit:
[ afbeelding ]
Heel soms koop ik het nog wel eensquote:
Had wat pech gehad de laatste tijd met mijn auto's .. 3 stuk achter elkaar.. Nu heb ik een heel piepklein autotje. maar binnenkort met een 360 graden camera systeemquote:
Nee, om mee naar het behang te kijkenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oehhhhhhhhhhhhhhh,
Je hebt een paklijst![]()
Mooi man, ga je het als behang gebruiken?
Maar als je daarmee naar het behangt gaat kijken terwijl het aan je auto hangt weet ik wat er verkeerd gegaan is hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, om mee naar het behang te kijken
Die film is mooiquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:29 schreef pullup het volgende:
Ze hadden de parkeergarage niet moeten behangen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar als je daarmee naar het behangt gaat kijken terwijl het aan je auto hangt weet ik wat er verkeerd gegaan is hoor![]()
![]()
Noedelsoep met paksoi en dumplingsquote:
owjjj op de voorruit? Ik heb er eentje maar die werkt dus niet. Omdat ik CarPlay gebruik en blijkbaar als je carplay gebruikt doet de camera het niet en vice versa. Stom gedoe!!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Had wat pech gehad de laatste tijd met mijn auto's .. 3 stuk achter elkaar.. Nu heb ik een heel piepklein autotje. maar binnenkort met een 360 graden camera systeem
Hier een ovenschotel van aardappelschijfjes, courgette schijfjes, rode ui, tijm, italiaanse kruiden, zout, peper en feta.quote:
Hmm heb je dat weleens gegoogled ? Misschien settings? Bij mij kan het allebij.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
owjjj op de voorruit? Ik heb er eentje maar die werkt dus niet. Omdat ik CarPlay gebruik en blijkbaar als je carplay gebruikt doet de camera het niet en vice versa. Stom gedoe!!!!
Huh? Zoveel camera's? why why why?? Wat ga je ermee doen, een dashbord maken? Doen ze het alleen als je auto het doet?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm heb je dat weleens gegoogled ? Misschien settings? Bij mij kan het allebij.
En nee, niet op mijn voorruit, zo goed als onzichtbaar in de grill, spiegels en kentekenplaathouder..
Oh ja jij had zoveel gedoe met je auto's!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Had wat pech gehad de laatste tijd met mijn auto's .. 3 stuk achter elkaar.. Nu heb ik een heel piepklein autotje. maar binnenkort met een 360 graden camera systeem
Een soort groenteprutquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat klinkt goed.. wat zit er in de dummies?
Oehhquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hier een ovenschotel van aardappelschijfjes, courgette schijfjes, rode ui, tijm, italiaanse kruiden, zout, peper en feta.
Heel erg lekker!
Lang geleden is datquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heel soms koop ik het nog wel eens
Die doos heb ik hier ook. Tijd terug alles bij mijn moeder weggehaald. Nu ook de dozen weer die ik had toen ik kind was
Nee, dan kun je met parkeren (of onderweg) om je heen kijken.. (Al is mijn auto nu zo klein dat ik ook mijn hoofd aan de andere kant uit het raam kan stekenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Huh? Zoveel camera's? why why why?? Wat ga je ermee doen, een dashbord maken? Doen ze het alleen als je auto het doet?
45 km autootje?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, dan kun je met parkeren (of onderweg) om je heen kijken.. (Al is mijn auto nu zo klein dat ik ook mijn hoofd aan de andere kant uit het raam kan steken)
Zoals ik al zei, nutteloos... maar ik vind het gaaf, mezelf een cadeautje gegeven
Of je hebt de dingen door elkaar gehaald en staat nu in iemands woonkamerquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze hadden de parkeergarage niet moeten behangen?
Lang verhaal kort.. afgeschreven.. nèt na de garantie, motorprobleem dat niet te herstellen was voor de waardequote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
45 km autootje?
Wat is er met je nieuwe gebeurd
Kutquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lang verhaal kort.. afgeschreven.. nèt na de garantie, motorprobleem dat niet te herstellen was voor de waarde
quote:
Ik ging van een C4 naar een C6, da's goed bevallenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Das nog zacht uitgedrukt. Kocht dat ding omdat mijn c3 na 15 jaar stuk ging.. dacht op te schalen naar een c4 ..BOOM..... En toen had ik een vervanger.. die ging ook stuk.. en nu heb ik iets wat er naar uit ziet dat ff heel blijft.. c1
Ai dan heb je echt heel erg veel pechquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Das nog zacht uitgedrukt. Kocht dat ding omdat mijn c3 na 15 jaar stuk ging.. dacht op te schalen naar een c4 ..BOOM..... En toen had ik een vervanger.. die ging ook stuk.. en nu heb ik iets wat er naar uit ziet dat ff heel blijft.. c1
Some guys have all the luckquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ging van een C4 naar een C6, da's goed bevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Heb wel vertrouwen in deze! En bij het bedrijf waar die vandaan komt, die c4 was een iets te snelle impulsaankoop misschien destijds.. maarja, doordat die ouwe stuk ging.. moest het ook wel. Moet toch naar mijn werk. Afijn.. weer een les geleerd... Nooit te oudquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ai dan heb je echt heel erg veel pechHoop dat deze heel blijft.
Prutsenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dus nou heb ik het weekend wat te prutsen om die toei van Ali te installeren, en weet je.. daar kijk ik naar uit. Ik houd wel van pruts projecten
Vertel prutser, wat ga je doen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:33 schreef D. het volgende:
[..]
Prutsen
Ik heb ook een projectje liggen voor het weekend
Ja die is leuk!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:29 schreef pullup het volgende:
Ik ga een kast ombouwen tot kattenbakkenkastquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vertel prutser, wat ga je doen?
kattenbakkenkast?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga een kast ombouwen tot kattenbakkenkast
Das een mooi woordquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga een kast ombouwen tot kattenbakkenkast
je gaat katten bakken in een kastquote:
Kunnen ze dan ook kakken daar, in de kattenbakkenkakkast?quote:
In de kattenbak, graagquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kunnen ze dan ook kakken daar, in de kattenbakkenkakkast?
verhip!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat noemen we een Microwave in Holland
Aha, dus ze mogen er wèl kakken, dan is het een kattenbakkenkakkastquote:
ah zo. Dus als de katten naar de plee moeten, hoe komen ze in de kast? Komen ze ook uit de kast? vragen vragenquote:
Met een kattenkastluikjequote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah zo. Dus als de katten naar de plee moeten, hoe komen ze in de kast? Komen ze ook uit de kast? vragen vragen
ahaquote:
De functie van de bak blijft hetzelfde, dus kak toevoegen aan de naam is niet nodig.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aha, dus ze mogen er wèl kakken, dan is het een kattenbakkenkakkast
Daar pruts ik dus een oplossing voorquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah zo. Dus als de katten naar de plee moeten, hoe komen ze in de kast? Komen ze ook uit de kast? vragen vragen
De behoefte om de behoefte te volgen is niet aanwezigquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geactiveerd door een 360 camera van Ali
Ik dacht meer als toegangscontrole.. Zodat alle andere creepy creepers in jouw huis er niet in kunnenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:49 schreef D. het volgende:
[..]
De behoefte om de behoefte te volgen is niet aanwezig
Niet nodig, wij gaan gewoon naar het toiletquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik dacht meer als toegangscontrole.. Zodat alle andere creepy creepers in jouw huis er niet in kunnen
Kom maar door met die vis, kan nooit erger zijn dan die patserbakjesquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Auto's ..Topickiller...
Ik had nog beter een foto van mijzelf met mijn grootste gevangen vis kunnen posten
Die patserbakjes boeien mij ook niet.. maar van die landrovers uit 1960 met 7 kilometer nog in de verpakking.. wow!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Kom maar door met die vis, kan nooit erger zijn dan die patserbakjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die patserbakjes boeien mij ook niet.. maar van die landrovers uit 1960 met 7 kilometer nog in de verpakking.. wow!
En ik moet je teleurstellen.. levende vissen probeer ik vooral in leven te houden.*Ok zo ver was ik niet gekomen nadat dat eerste monster langs schoofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Snap ikquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok zo ver was ik niet gekomen nadat dat eerste monster langs schoof
Patserbakjesquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Kom maar door met die vis, kan nooit erger zijn dan die patserbakjes
Oh ja, dat zal smullen zijn gewest voor jequote:
Nouja, die uit het filmpje zijn niet echt mijn smaak, maar in het algemeen bedoelde ik vooralquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja, dat zal smullen zijn gewest voor je
< V2. opgeleukt met kaas, paprika poeder en peper salamiquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Supermarkt pannenkoek opgeleukt met kaas en paprika poeder.
Gaafquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:52 schreef D. het volgende:
Zag vanmiddag nog een omaatje in zoiets rijden
[ afbeelding ]
Wat is dat eigenlijk? Een Rover?.. net niet.. geen ideequote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:52 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
Die vind ik dan wel weer leukquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:52 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht een Humber maar weet niet zekerquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk? Een Rover?.. net niet.. geen idee
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:35 schreef pullup het volgende:
Dit is de hond versie van die eerste kar uit het filmpje van Gast
[ afbeelding ]
Een Wolseleyquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk? Een Rover?.. net niet.. geen idee
quote:
Ben benieuwd naar het eindresultaatquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
V4. Poeder vergeten, plus kaas en nu bacon.
Heb nu wel een flow voor luie lekkerbekken zonder stroop:
Men pakke de supermarkt pannelappe
Beetje boter in de pan.. en dan de pannekoek erop.
Direct kaas toevoeg.. en de extra... wat je ook lekker vind, groente.. vleesje.. ga los!
Dan deksel erop..en dat laten aanbraden.. en zodra de kaas smelt zit je extra'tje vast : )
Nu vuur hoog, omndraaien... en je extra'tje aanbraaien.
Kijk nou wat dat pokke beest doetquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:35 schreef pullup het volgende:
Dit is de hond versie van die eerste kar uit het filmpje van Gast
[ afbeelding ]
Ja heerlijk, heb ze op. Door de kaas als lijm te gebruiken en ze op tijd te draaien... lijkt het alsof het origineel op de pannenkoek zatquote:
Waar kaas al niet goed voor isquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja heerlijk, heb ze op. Door de kaas als lijm te gebruiken en ze op tijd te draaien... lijkt het alsof het origineel op de pannenkoek zat
Dat is een goed gelaagde bil!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk nou wat dat pokke beest doet
[ afbeelding ]
Dat zijn de groeispurten van de spier door het trainenquote:
Je ziet ze ook niet vaak. En oma zag eruit alsof ze 'm al vanaf de jaren 60 in bezit hadquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah, die ken ik niet zo goed... maar wel gaaf!
Echt leuk, dat zijn de betere verhalenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Je ziet ze ook niet vaak. En oma zag eruit alsof ze 'm al vanaf de jaren 60 in bezit had
Nouja, het was een dame van 80+, geen idee of ze echt oma isquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Echt leuk, dat zijn de betere verhalen
en oma's!
Was dit ook een omaatje?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, het was een dame van 80+, geen idee of ze echt oma is
Opaatjequote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was dit ook een omaatje?
https://www.ad.nl/video/p(...)dia-idng2oxw-1276585
Volvo's zijn sterk jaquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is de tendens.. ze zijn te sterk.
Dus die rijd nog rond en jij zit thuis?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volvo's zijn sterk ja
Zelfs ik kreeg de mijne niet gesloopt
De auto heeft hem gesloopt.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dus die rijd nog rond en jij zit thuis?
Denk dat die ondertussen met pensioen is welquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dus die rijd nog rond en jij zit thuis?
Daar is nu mijn bureaulamp van gemaakt.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk dat die ondertussen met pensioen is wel
Komt nog uit de vorige eeuw.
Jij probeert de perfecte pannenkoek uit te vinden?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
V5. Pannenkoek, paprika en ansjovis
Weet niet hoe lekker dat smaakt een pannenkoek met een V5 erinquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij probeert de perfecte pannenkoek uit te vinden?
Ik heb er even naar gekeken, die brandweerauto is wel gaaf, maar man wat een lelijkheid staat er tussen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Auto's ..Topickiller...
Ik had nog beter een foto van mijzelf met mijn grootste gevangen vis kunnen posten
Fair enough, maar die perfectie voor conservatiequote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb er even naar gekeken, die brandweerauto is wel gaaf, maar man wat een lelijkheid staat er tussen.
Vooral die eerste, je kan er niet eens inkomen, belachelijk wiel aan de zijkant, ding is veel te groot en er blijft gewoon een ministukje over waar je uiteindelijk in kan zitten, manmanman zelfs een tesla is prachtig naast dat ding.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Fair enough, maar die perfectie voor conservatie
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Vooral die eerste, je kan er niet eens inkomen, belachelijk wiel aan de zijkant, ding is veel te groot en er blijft gewoon een ministukje over waar je uiteindelijk in kan zitten, manmanman zelfs een tesla is prachtig naast dat ding.
Er stond trouwens wel een auto tussen met 0pk , heb je die ook gespot?
Zou je het doen ja?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Denk dat ik nog ff een stukje ga skaten
Bekijk deze YouTube-video
Heuyquote:
Je bent al aardig ingeburgerd daar.quote:
Wel een lashelm?quote:
Er is mij zelfs al een vrouw beloofd om mee te trouwen en dan kan ik hier blijvenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je bent al aardig ingeburgerd daar.
Voor hoe lang?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:08 schreef Puzzie het volgende:
Goed om te lezen dat @:tong80 er weer is
Miertje i.p.v. een koekjequote:
leuke vrouwquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:10 schreef engine het volgende:
[..]
Er is mij zelfs al een vrouw beloofd om mee te trouwen en dan kan ik hier blijven
Mierzoetquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:10 schreef engine het volgende:
[..]
Er is mij zelfs al een vrouw beloofd om mee te trouwen en dan kan ik hier blijven
Nee die ik heb toevallig ook nietquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:09 schreef engine het volgende:
[..]
Wel een lashelm?![]()
Is er een eclipse vandaag?
Wat heeft hij met een gedeeltelijke zonsverduistering te maken?quote:
Dat noemen ze een ‘tongsverduistering’quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat heeft hij met een gedeeltelijke zonsverduistering te maken?
Goeiemorgen. Het zonnetje in huis.quote:
Niets denk ik maar dat vroeg ik ook nietquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat heeft hij met een gedeeltelijke zonsverduistering te maken?
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat noemen ze een ‘tongsverduistering’
En, voegt het miertje iets toe?quote:
Absoluutquote:
Dat is zonde want las dat er volgend jaar nog een veel betere komt.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:53 schreef Domnivoor het volgende:
Als je zonder eclipsbril kijkt, dan zul je daarna nooit meer een eclips zien
Hmm, waar zouden ze vegetarische mieren verkopenquote:
Een gat in de markt voor de Vegetarische Slacherquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hmm, waar zouden ze vegetarische mieren verkopen
Hulloquote:
quote:
Ben je ernaar aan het kijken?quote:
Wel gekeken ja. Helaas wel wat bewolking hier.quote:
Das een flinke hap.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:05 schreef Prisha het volgende:
Gelukt! Wolken verdwenen hier in Apeldoorn en voila, maximum van 24%:
[ link | afbeelding ]
Heet hapje wel..quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Das een flinke hap.
Ik krijg er honger van
Geen probleem voor mijquote:
Je bent gek op vlammetjes?quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:05 schreef Prisha het volgende:
[ link | afbeelding ]
@Shiiquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:05 schreef Prisha het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb het ook gezien.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:05 schreef Prisha het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik vind dat wel te eten ja, maar die zijn me te flauw somsquote:
Genoeg pittige dingen die je kan etenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vind dat wel te eten ja, maar die zijn me te flauw soms
Ik stond er klaar voor maar heb er niets van gemerkt.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:05 schreef Prisha het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wauw!!!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:05 schreef Prisha het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:
ah zonde!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik stond er klaar voor maar heb er niets van gemerkt.
Best primaquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:53 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Genoeg pittige dingen die je kan eten
Komt voor de zon.........quote:
Chinees eten vind ik wel lekker als het pittig is.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:56 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
Maar ik hoef niet altijd pittig hoor
Smabal bij?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:29 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Chinees eten vind ik wel lekker als het pittig is.
Of van die Vietnamese loempia's
Smabal.quote:
Oeh nicequote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:05 schreef Prisha het volgende:
[ link | afbeelding ]
@ToTquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:05 schreef Prisha het volgende:
[ link | afbeelding ]
Heb je hem ook weer.quote:
Nee maar het leven gaat door.quote:
Oef, waddan?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee maar het leven gaat door.
Hey ToTquote:
Hoi ToTquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef, waddan?
En dat laatste gelukkig wel natuurlijk!
Hamburgertje, geairfryerde krieltjes en spinaziequote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:51 schreef drakin het volgende:
Wat eten we vandaag en welke film doen we straks aan?
Geen filmtip dusquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Hamburgertje, geairfryerde krieltjes en spinazie
Film check ik zo wel even maar denk dat ik wat ga lezen
Ik heb mijn eten mooi op dus kijk evenquote:
Zoon zegt dat we what if moeten kijkenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb mijn eten mooi op dus kijk even
Zegt me niet veelquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Zoon zegt dat we what if moeten kijken
animatieserie van marvelquote:
Acht uur dus op RTL7,quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Hamburgertje, geairfryerde krieltjes en spinazie
Film check ik zo wel even maar denk dat ik wat ga lezen
Alleen die eerste was nog te pruimenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Acht uur dus op RTL7,
speciaal voor jou een meesterwerk
Kijken zul je naar die meesterstukquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Alleen die eerste was nog te pruimen
Ga er weg danquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:32 schreef engine het volgende:
Lagos is geen leuk vliegveld. Stelletje stress makers hier.
Ja dat is ook het planquote:
Doorwerken danquote:
Wow daar wil je toch ook niet dood gevonden wordenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:32 schreef engine het volgende:
Lagos is geen leuk vliegveld. Stelletje stress makers hier.
Genoeg gewerkt afgelopen wekenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doorwerken dan
Oh wacht, dat concept zullen ze daar niet kennen
Ja maar toch ook wel levend vertrekken.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow daar wil je toch ook niet dood gevonden worden
Die kans is daar wel groter dan op een gemiddeld vliegveldquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow daar wil je toch ook niet dood gevonden worden
quote:
Brighton tegen Nottingham Forestquote:
6 uur zag ik zelfs ...quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:46 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Morgenochtend 7 uur in Amsterdam als het goed is.
Toch grappig dat Forest ineens weer terug is.quote:
De tijd gaat vannacht weer raar doen, zou dat dat uur zijn?quote:
Wel?quote:
Dat is Engeland. De competitie is zo groot dat je hoog kunt stijgen en ver kunt dalen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch grappig dat Forest ineens weer terug is.
Die waren ver afgezakt zeg
De Lagos waar ik een aantal keer geweest ben welquote:
Portugal zekerquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:03 schreef drakin het volgende:
[..]
De Lagos waar ik een aantal keer geweest ben wel
Hoe laat vlieg je?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:33 schreef engine het volgende:
North London Forever
Over twintig minuten is de bedoeling maar ik denk niet dat we dat gaan halen.quote:
Hopen dat het niet te laat wordtquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:37 schreef engine het volgende:
[..]
Over twintig minuten is de bedoeling maar ik denk niet dat we dat gaan halen.
Dat weet ik niet want klik niet op YouTube linkjes waarvan ik niet weet wat het is.quote:
Dan lees je wat er staat, is genoegquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:58 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik niet want klik niet op YouTube linkjes waarvan ik niet weet wat het is.
Mananaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan lees je wat er staat, is genoeg
Zo is het maar netquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan lees je wat er staat, is genoeg
Het had erger gekund.quote:
Zijn er niet zoveel meer van, die bee geeesquote:
Jaaquote:
thanks!!!!!!!!!quote:
Is het gelukt met het gepruts gister?quote:
Er zit er één hier te slapen.quote:
quote:
Moe van het fladderen denk ik.quote:
Of je bent een uur te vroeg opgestaanquote:Op zondag 30 maart 2025 10:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moe van het fladderen denk ik.
Oh ja.quote:
Wel een gedoe om de klokken te verzetten, ik weet voor 1 klok nog geen leuke nieuwe plekquote:
Gewoon op de gang zetten, zie je gelijk hoe laat het is als je binnenkomt.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel een gedoe om de klokken te verzetten, ik weet voor 1 klok nog geen leuke nieuwe plek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |