Ik ga een kast ombouwen tot kattenbakkenkastquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vertel prutser, wat ga je doen?
kattenbakkenkast?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga een kast ombouwen tot kattenbakkenkast
Das een mooi woordquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga een kast ombouwen tot kattenbakkenkast
je gaat katten bakken in een kastquote:
In de kattenbak, graagquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kunnen ze dan ook kakken daar, in de kattenbakkenkakkast?
verhip!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat noemen we een Microwave in Holland
ah zo. Dus als de katten naar de plee moeten, hoe komen ze in de kast? Komen ze ook uit de kast? vragen vragenquote:
Met een kattenkastluikjequote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah zo. Dus als de katten naar de plee moeten, hoe komen ze in de kast? Komen ze ook uit de kast? vragen vragen
ahaquote:
De functie van de bak blijft hetzelfde, dus kak toevoegen aan de naam is niet nodig.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aha, dus ze mogen er wèl kakken, dan is het een kattenbakkenkakkast
Daar pruts ik dus een oplossing voorquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah zo. Dus als de katten naar de plee moeten, hoe komen ze in de kast? Komen ze ook uit de kast? vragen vragen
De behoefte om de behoefte te volgen is niet aanwezigquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geactiveerd door een 360 camera van Ali
Ik dacht meer als toegangscontrole.. Zodat alle andere creepy creepers in jouw huis er niet in kunnenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:49 schreef D. het volgende:
[..]
De behoefte om de behoefte te volgen is niet aanwezig
Niet nodig, wij gaan gewoon naar het toiletquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik dacht meer als toegangscontrole.. Zodat alle andere creepy creepers in jouw huis er niet in kunnen
Kom maar door met die vis, kan nooit erger zijn dan die patserbakjesquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Auto's ..Topickiller...
Ik had nog beter een foto van mijzelf met mijn grootste gevangen vis kunnen posten
Die patserbakjes boeien mij ook niet.. maar van die landrovers uit 1960 met 7 kilometer nog in de verpakking.. wow!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Kom maar door met die vis, kan nooit erger zijn dan die patserbakjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die patserbakjes boeien mij ook niet.. maar van die landrovers uit 1960 met 7 kilometer nog in de verpakking.. wow!
En ik moet je teleurstellen.. levende vissen probeer ik vooral in leven te houden.*Ok zo ver was ik niet gekomen nadat dat eerste monster langs schoofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
Snap ikquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok zo ver was ik niet gekomen nadat dat eerste monster langs schoof
Patserbakjesquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Kom maar door met die vis, kan nooit erger zijn dan die patserbakjes
Oh ja, dat zal smullen zijn gewest voor jequote:
Nouja, die uit het filmpje zijn niet echt mijn smaak, maar in het algemeen bedoelde ik vooralquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja, dat zal smullen zijn gewest voor je
< V2. opgeleukt met kaas, paprika poeder en peper salamiquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Supermarkt pannenkoek opgeleukt met kaas en paprika poeder.
Gaafquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:52 schreef D. het volgende:
Zag vanmiddag nog een omaatje in zoiets rijden
[ afbeelding ]
Wat is dat eigenlijk? Een Rover?.. net niet.. geen ideequote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:52 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
Die vind ik dan wel weer leukquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:52 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht een Humber maar weet niet zekerquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk? Een Rover?.. net niet.. geen idee
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:35 schreef pullup het volgende:
Dit is de hond versie van die eerste kar uit het filmpje van Gast
[ afbeelding ]
Een Wolseleyquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk? Een Rover?.. net niet.. geen idee
Ben benieuwd naar het eindresultaatquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
V4. Poeder vergeten, plus kaas en nu bacon.
Heb nu wel een flow voor luie lekkerbekken zonder stroop:
Men pakke de supermarkt pannelappe
Beetje boter in de pan.. en dan de pannekoek erop.
Direct kaas toevoeg.. en de extra... wat je ook lekker vind, groente.. vleesje.. ga los!
Dan deksel erop..en dat laten aanbraden.. en zodra de kaas smelt zit je extra'tje vast : )
Nu vuur hoog, omndraaien... en je extra'tje aanbraaien.
Kijk nou wat dat pokke beest doetquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:35 schreef pullup het volgende:
Dit is de hond versie van die eerste kar uit het filmpje van Gast
[ afbeelding ]
Ja heerlijk, heb ze op. Door de kaas als lijm te gebruiken en ze op tijd te draaien... lijkt het alsof het origineel op de pannenkoek zatquote:
Waar kaas al niet goed voor isquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja heerlijk, heb ze op. Door de kaas als lijm te gebruiken en ze op tijd te draaien... lijkt het alsof het origineel op de pannenkoek zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |