Lekkere vakantie gehad?quote:
Ga er weg danquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:32 schreef engine het volgende:
Lagos is geen leuk vliegveld. Stelletje stress makers hier.
Ja dat is ook het planquote:
Doorwerken danquote:
Wow daar wil je toch ook niet dood gevonden wordenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:32 schreef engine het volgende:
Lagos is geen leuk vliegveld. Stelletje stress makers hier.
Genoeg gewerkt afgelopen wekenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doorwerken dan
Oh wacht, dat concept zullen ze daar niet kennen
Ja maar toch ook wel levend vertrekken.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow daar wil je toch ook niet dood gevonden worden
Die kans is daar wel groter dan op een gemiddeld vliegveldquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow daar wil je toch ook niet dood gevonden worden
Mooi zoquote:
quote:
Wie spelen er?quote:
Brighton tegen Nottingham Forestquote:
6 uur zag ik zelfs ...quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:46 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Morgenochtend 7 uur in Amsterdam als het goed is.
Toch grappig dat Forest ineens weer terug is.quote:
De tijd gaat vannacht weer raar doen, zou dat dat uur zijn?quote:
Wel?quote:
Dat is Engeland. De competitie is zo groot dat je hoog kunt stijgen en ver kunt dalen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch grappig dat Forest ineens weer terug is.
Die waren ver afgezakt zeg
De Lagos waar ik een aantal keer geweest ben welquote:
Portugal zekerquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:03 schreef drakin het volgende:
[..]
De Lagos waar ik een aantal keer geweest ben wel
Hoe laat vlieg je?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:33 schreef engine het volgende:
North London Forever
Bekijk deze YouTube-video
Over twintig minuten is de bedoeling maar ik denk niet dat we dat gaan halen.quote:
Hopen dat het niet te laat wordtquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:37 schreef engine het volgende:
[..]
Over twintig minuten is de bedoeling maar ik denk niet dat we dat gaan halen.
Dat is natuurlijk een optiequote:
Krijgt Pullup toch gelijkquote:
Dat weet ik niet want klik niet op YouTube linkjes waarvan ik niet weet wat het is.quote:
Dan lees je wat er staat, is genoegquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:58 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik niet want klik niet op YouTube linkjes waarvan ik niet weet wat het is.
Bekijk deze YouTube-video
Mananaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan lees je wat er staat, is genoeg
Zo is het maar netquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan lees je wat er staat, is genoeg
Mañana = morgenquote:
Het had erger gekund.quote:
Zijn er niet zoveel meer van, die bee geeesquote:
Jaaquote:
thanks!!!!!!!!!quote:
Is het gelukt met het gepruts gister?quote:
Er zit er één hier te slapen.quote:
quote:
Moe van het fladderen denk ik.quote:
Of je bent een uur te vroeg opgestaanquote:Op zondag 30 maart 2025 10:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moe van het fladderen denk ik.
Oh ja.quote:
Wel een gedoe om de klokken te verzetten, ik weet voor 1 klok nog geen leuke nieuwe plekquote:
Gewoon op de gang zetten, zie je gelijk hoe laat het is als je binnenkomt.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel een gedoe om de klokken te verzetten, ik weet voor 1 klok nog geen leuke nieuwe plek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |