En dan moet je het nog met mij delen ookquote:
Hoe kan jequote:Op dinsdag 1 april 2025 19:48 schreef Aoibhin het volgende:
Hier werd het kant-en-klare Caesar salade van de AH met groenteballetjes en daarbij stokbrood met een soort plantaardige spread waar mijn vader ineens mee aan kwam zetten.
Vandaag weer een etappe gelopen (Baarn naar Amersfoort) dus geen zin om te koken
Slaat dit op de Caesar salade, de AH, de groenteballetjes, de plantaardige spread, de etappe of Baarn of Amersfoort?quote:
Ahquote:
Neequote:Op dinsdag 1 april 2025 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
Je hebt toch wel alles op jijbuis geplaatst? De hele gelopen route enzulks
De maanden zijn ook niet naar goden vernoemd maar komen uit het Latijns via de Romeinen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
April, echter tot mijn verwondering, heeft niet echt een duidelijke oorsprong. Ik had het op z'n minst een Godin verwacht.
Maar, maar, maar, maarquote:
Ja duh.... zie mijn post daarvoorquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De maanden zijn ook niet naar goden vernoemd maar komen uit het Latijns via de Romeinen.
Moet op tiktokquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, maar
dat hoort toch tegenwoordig? Wie gaat er nou wandelen als het niet om het uitzenden gaat
Dat zou wel heel treurig zijnquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Zitten er 40Pluizzers op TikTok?
Eensch.. maar nu je het zo stelt.. gaat niemand het meer toegevenquote:
Gaaf!quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:18 schreef pullup het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)gs-de-kust-van-texel
Die zit er lekker nog steeds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ik ben een millenial, niet van de digitale generatie (Generatie Z)quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, maar
dat hoort toch tegenwoordig? Wie gaat er nou wandelen als het niet om het uitzenden gaat
Wat een mooi beest!quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:18 schreef pullup het volgende:
quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaaf!
Of dat allemaal vogelliefhebbers nu er massaal opuit trekken om rond die vogel te dobberen in de hoop er een plaatje van te kunnen schietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Die hype is alweer een beetje voorbijquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of dat allemaal vogelliefhebbers nu er massaal opuit trekken om rond die vogel te dobberen in de hoop er een plaatje van te kunnen schieten
Dat maakt geen ****** meer uit,quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben een millenial, niet van de digitale generatie (Generatie Z)
Je kunt niet anders meer; heel veel gaat digitaal tegenwoordig. Maar als ik ga wandelen bijv. dan vind ik het fijn om gewoon van de wandeling te genieten. Af en toe een foto of filmpje maken is leuk, maar niet als het geforceerd moet.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat maakt geen ****** meer uit,
'iedereen' doet dat toch?
Je houdt er wel van om in mijn geboortestreek te lopen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:48 schreef Aoibhin het volgende:
Hier werd het kant-en-klare Caesar salade van de AH met groenteballetjes en daarbij stokbrood met een soort plantaardige spread waar mijn vader ineens mee aan kwam zetten.
Vandaag weer een etappe gelopen (Baarn naar Amersfoort) dus geen zin om te koken
Ja hoorquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je houdt er wel van om in mijn geboortestreek te lopen.
GoPro op je voorhoofd tapen en gaan?quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je kunt niet anders meer; heel veel gaat digitaal tegenwoordig. Maar als ik ga wandelen bijv. dan vind ik het fijn om gewoon van de wandeling te genieten. Af en toe een foto of filmpje maken is leuk, maar niet als het geforceerd moet.
quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan moet je het nog met mij delen ook
Het is heel afwisselend kwa natuur dus het is een mooi gebied om te lopen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hooral gaan de volgende etappes wel vrij rap richting het noorden.
Ze zien me aankomenquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
GoPro op je voorhoofd tapen en gaan?
Dat doet me denken aan een verdwaald moment jaar ofzo geleden van een kanaal mnet ongeveer 17 volgers, maar ik bleef plakken om het enthousiasme van de man over het vogeltje. Had wel watquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of dat allemaal vogelliefhebbers nu er massaal opuit trekken om rond die vogel te dobberen in de hoop er een plaatje van te kunnen schieten
Zekerquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is heel afwisselend kwa natuur dus het is een mooi gebied om te lopen.
Ja het is altijd zo leuk als iemand heel enthousiast ergens over isquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan een verdwaald moment jaar ofzo geleden van een kanaal mnet ongeveer 17 volgers, maar ik bleef plakken om het enthousiasme van de man over het vogeltje. Had wel wat
Maar eens.. zodra het massa word.. is de lol er af.
Mijn oom kon dat ook zo goed, waar hij mij ook meenam hij wist van alles te vertellen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja het is altijd zo leuk als iemand heel enthousiast ergens over isDat werkt aanstekelijk
Ik heb ooit wel het 'Dachau'pad gelopen. Van Dachau station naar het kamp.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ZekerVorige etappe was heel erg door het bos, deze etappe was weidse vlakte en weiland, volgende etappe wordt stad.
En de etappe twee weken terug ging grotendeels over de hei.
Dat zijn de mensen die je herinnertquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn oom kon dat ook zo goed, waar hij mij ook meenam hij wist van alles te vertellen.
De dag voor Pasen, de kruisweg.. Ergens komt het allemaal samen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel het 'Dachau'pad gelopen. Van Dachau station naar het kamp.
Dat moesten de gevangenen lopen voordat de trein bij het kamp stopte.
Telt dat ook als wandeling?
Regent het daar geen bommen de laatste tijd?quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De dag voor Pasen, de kruisweg.. Ergens komt het allemaal samen.
Nee, de bommen gaan de andere kant op .quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Regent het daar geen bommen de laatste tijd?
Oh, dan kan het jaquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, de bommen gaan de andere kant op .
Justice is in the eye of the beholderquote:
Kan me nog herinneren dat ik de eerste keer de Roze bikkels zag op het Grevelingen meer.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja het is altijd zo leuk als iemand heel enthousiast ergens over isDat werkt aanstekelijk
Waarom niet? Alles waarbij je van punt A naar B loopt is een wandelingquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel het 'Dachau'pad gelopen. Van Dachau station naar het kamp.
Dat moesten de gevangenen lopen voordat de trein bij het kamp stopte.
Telt dat ook als wandeling?
Gaaf!quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:18 schreef pullup het volgende:
Oh lekker, prachtig weer word het ookquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Hoi!Even bijlezen hier met morgen een vrije dag in het vooruitzicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |