Klopt.quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:32 schreef chufi het volgende:
Was al niet meer in gebruik na de laatste eruptie
Dat is een nieuwe opening.quote:
Stevige dijkquote:
Gewoon een Hansje Brinkertje doen.quote:
Weet ik, maar de bovenkant is nog intactquote:
Je kunt er nu onderdoor vliegenquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:12 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Weet ik, maar de bovenkant is nog intact
Hoop dat ze hem helpen,quote:
Ik begreep eerder dat het niet eens was toegestaan voor hem om naar de toilet te gaanquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop dat ze hem helpen,
blijkbaar mag dat
Ooit in The West Wing gezien.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik begreep eerder dat het niet eens was toegestaan voor hem om naar de toilet te gaan
Ah ja dat is slimquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ooit in The West Wing gezien.
En hij mag blijkbaar wel rusten als een ander hem een vraag stelt.
Die moet hij dan wel weer beantwoorden.
Maar goed, die vraag stellen kan natuurlijk zo maar een paar uur duren.
Wel er van uitgegaan dat The West Wing dingen goed deed.quote:
Leuke serie was datquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel er van uitgegaan dat The West Wing dingen goed deed.
Al gingen ze daar vaak ver voor
Bekijk deze YouTube-video
Wat mij betreft 1 van de beste series ooit zelfs.quote:
Kan ik me wel een heel eind in vindenquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat mij betreft 1 van de beste series ooit zelfs.
Pasta carbonara met een soort ratatouilletje van wat overgebleven groentenquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vandaag eten we fusion, Bami met Mexicano s en satésaus
Edit: Heb er ook sugarsnaps bij, bijna het groenvoer vergeten
Moge het u wel bekomen, heer pullup.quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Pasta carbonara met een soort ratatouilletje van wat overgebleven groenten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Archieffoto)Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:07 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Perzik
Dat ziet er ook goed uit, wat is het het voor een saus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Archieffoto)Keyboard Knight
Iets kerrie-achtigsquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat ziet er ook goed uit, wat is het het voor een saus?
Niet liegen nou hč, ik zie geen vleesch... dat is een creatie van Aionbiquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Iets kerrie-achtigs![]()
Een eigen recept van Aoibhin en mij.
Waarom Pandora als naam?quote:
Oooh.. nu maak je iets openquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
In onze recepten zit geen vleesch, dat kloptquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet liegen nou hč, ik zie geen vleesch... dat is een creatie van Aionbi![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oooh.. nu maak je iets open
Nou ja, dat dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pandora is een straf aan de mensheid
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
I know and no problem, goed teamquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In onze recepten zit geen vleesch, dat klopt![]()
Dat weerhoudt me er niet van om ook een black pudding naar binnen te werken
Lang verhaalquote:
Oke. Wat jij wil.quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
I know and no problem, goed teamMaar dat recept... dat komt van haar
Omdat het eten een straf is?quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Lang verhaal![]()
Wij noemen bijna al onze recepten zo.
Dank je, moet nog beginnen maar maak er wel wat vanquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moge het u wel bekomen, heer pullup.
Het leven is een strafquote:
Life is a bitch (and then you die)?quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Life is a bitch (and then you die)?
Geintje johquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het is vandaag 1 April.. Denk dat @:Daisyy nu verkleed als watergeuz aan spaanse wijn zit
Ik denk dat onze Janus zich hullie nou gepasseerd voelen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geintje joh
Het is vandaag 60 februari
Aoinbi, die is nieuwquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet liegen nou hč, ik zie geen vleesch... dat is een creatie van Aionbi![]()
En dan moet je het nog met mij delen ookquote:
Hoe kan jequote:Op dinsdag 1 april 2025 19:48 schreef Aoibhin het volgende:
Hier werd het kant-en-klare Caesar salade van de AH met groenteballetjes en daarbij stokbrood met een soort plantaardige spread waar mijn vader ineens mee aan kwam zetten.
Vandaag weer een etappe gelopen (Baarn naar Amersfoort) dus geen zin om te koken
Slaat dit op de Caesar salade, de AH, de groenteballetjes, de plantaardige spread, de etappe of Baarn of Amersfoort?quote:
Die heb ik ook ja, nu zelfsquote:
Ahquote:
Neequote:Op dinsdag 1 april 2025 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
Je hebt toch wel alles op jijbuis geplaatst? De hele gelopen route enzulks
De maanden zijn ook niet naar goden vernoemd maar komen uit het Latijns via de Romeinen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
April, echter tot mijn verwondering, heeft niet echt een duidelijke oorsprong. Ik had het op z'n minst een Godin verwacht.
Maar, maar, maar, maarquote:
Ja duh.... zie mijn post daarvoorquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De maanden zijn ook niet naar goden vernoemd maar komen uit het Latijns via de Romeinen.
Moet op tiktokquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, maar
dat hoort toch tegenwoordig? Wie gaat er nou wandelen als het niet om het uitzenden gaat
Dat zou wel heel treurig zijnquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Zitten er 40Pluizzers op TikTok?
Gaaf!quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:18 schreef pullup het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)gs-de-kust-van-texel
Die zit er lekker nog steeds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Ik ben een millenial, niet van de digitale generatie (Generatie Z)quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, maar
dat hoort toch tegenwoordig? Wie gaat er nou wandelen als het niet om het uitzenden gaat
Wat een mooi beest!quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:18 schreef pullup het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)gs-de-kust-van-texel
Die zit er lekker nog steeds
quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaaf!
Of dat allemaal vogelliefhebbers nu er massaal opuit trekken om rond die vogel te dobberen in de hoop er een plaatje van te kunnen schietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Die hype is alweer een beetje voorbijquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of dat allemaal vogelliefhebbers nu er massaal opuit trekken om rond die vogel te dobberen in de hoop er een plaatje van te kunnen schieten
Dat maakt geen ****** meer uit,quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben een millenial, niet van de digitale generatie (Generatie Z)
Je kunt niet anders meer; heel veel gaat digitaal tegenwoordig. Maar als ik ga wandelen bijv. dan vind ik het fijn om gewoon van de wandeling te genieten. Af en toe een foto of filmpje maken is leuk, maar niet als het geforceerd moet.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat maakt geen ****** meer uit,
'iedereen' doet dat toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |