En dan moet je het nog met mij delen ookquote:
Hoe kan jequote:Op dinsdag 1 april 2025 19:48 schreef Aoibhin het volgende:
Hier werd het kant-en-klare Caesar salade van de AH met groenteballetjes en daarbij stokbrood met een soort plantaardige spread waar mijn vader ineens mee aan kwam zetten.
Vandaag weer een etappe gelopen (Baarn naar Amersfoort) dus geen zin om te koken
Slaat dit op de Caesar salade, de AH, de groenteballetjes, de plantaardige spread, de etappe of Baarn of Amersfoort?quote:
Die heb ik ook ja, nu zelfsquote:
Ahquote:
Neequote:Op dinsdag 1 april 2025 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
Je hebt toch wel alles op jijbuis geplaatst? De hele gelopen route enzulks
De maanden zijn ook niet naar goden vernoemd maar komen uit het Latijns via de Romeinen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
April, echter tot mijn verwondering, heeft niet echt een duidelijke oorsprong. Ik had het op z'n minst een Godin verwacht.
Maar, maar, maar, maarquote:
Ja duh.... zie mijn post daarvoorquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De maanden zijn ook niet naar goden vernoemd maar komen uit het Latijns via de Romeinen.
Moet op tiktokquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, maar
dat hoort toch tegenwoordig? Wie gaat er nou wandelen als het niet om het uitzenden gaat
Dat zou wel heel treurig zijnquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Zitten er 40Pluizzers op TikTok?
Gaaf!quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:18 schreef pullup het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)gs-de-kust-van-texel
Die zit er lekker nog steeds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Ik ben een millenial, niet van de digitale generatie (Generatie Z)quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, maar
dat hoort toch tegenwoordig? Wie gaat er nou wandelen als het niet om het uitzenden gaat
Wat een mooi beest!quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:18 schreef pullup het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)gs-de-kust-van-texel
Die zit er lekker nog steeds
quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaaf!
Of dat allemaal vogelliefhebbers nu er massaal opuit trekken om rond die vogel te dobberen in de hoop er een plaatje van te kunnen schietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Die hype is alweer een beetje voorbijquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of dat allemaal vogelliefhebbers nu er massaal opuit trekken om rond die vogel te dobberen in de hoop er een plaatje van te kunnen schieten
Dat maakt geen ****** meer uit,quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben een millenial, niet van de digitale generatie (Generatie Z)
Je kunt niet anders meer; heel veel gaat digitaal tegenwoordig. Maar als ik ga wandelen bijv. dan vind ik het fijn om gewoon van de wandeling te genieten. Af en toe een foto of filmpje maken is leuk, maar niet als het geforceerd moet.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat maakt geen ****** meer uit,
'iedereen' doet dat toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |