Ik een stuk of 4, maar eerst koffie.quote:
Morge mevrouw, hoe staat het ermee?quote:
Goed wel stress want bijna naar Zuid Afrika.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morge mevrouw, hoe staat het ermee?
Dan moet je niet stressen maar naar uitkijken.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Goed wel stress want bijna naar Zuid Afrika.
Ik vertrek volgende week.
Daar heeft Arjen een eiland.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Goed wel stress want bijna naar Zuid Afrika.
Ik vertrek volgende week.
Och jee, hebben ze jou ook weer vrijgelaten?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar heeft Arjen een eiland.
Goeiemorgen.
Nee, ontsnapt van Robben eiland.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Och jee, hebben ze jou ook weer vrijgelaten?
Niet zo zuur eendquote:Op zondag 30 maart 2025 12:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Och jee, hebben ze jou ook weer vrijgelaten?
Gelukkig, jij snapt hem wel.quote:
Middag.quote:
Op een zak kokosnoten?quote:
Nee, op een kokosmat.quote:
Hai SBEquote:Op zondag 30 maart 2025 13:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Middag.
[..]
Op een zak kokosnoten?
Oh ja, dat was die keer op Duivelseiland.quote:
Klopt, toen stond ie op een eiland qua mat.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja, dat was die keer op Duivelseiland.
Gelukkig was er een goede buurman.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt, toen stond ie op een eiland qua mat.
Dat is gebaseerd op verschillende betekenissen van het woord 'good'quote:
Blijf het bizar vinden dat je dit seizoen op dit punt 9 punten voor staat,quote:Op zondag 30 maart 2025 16:36 schreef pullup het volgende:
Ajax gewoon makkelijk gewonnen van die prutsers
Vorig weekend begonnen.. gisteren bekant de hele dag.. en vanmorgen nog twee uurtjes.. Ik ben op de helftquote:
quote:
Wat een licht ben je ook...quote:
Heerlijk hèquote:
Dat is relaxed tot het moment dat je naar de wc moet.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
Lang geleden,
maar dit was altijd lekker ja,
in de zware regen in je tentje liggen
Bekijk deze YouTube-video
Dat is daar drie stappen lopen en gaanquote:Op zondag 30 maart 2025 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is relaxed tot het moment dat je naar de wc moet.
Of tot de eerste druppels aan de binnenkant toch gaan verschijnenquote:Op zondag 30 maart 2025 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is relaxed tot het moment dat je naar de wc moet.
Ik had ooit een nieuwe koepeltent.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Of tot de eerste druppels aan de binnenkant toch gaan verschijnen
Voor mij ook al weer een half jaar geleden.quote:Op zondag 30 maart 2025 22:31 schreef chufi het volgende:
Heel lang geleden dat ik in een tentje vertoefde ....
Dat is lang zegquote:Op zondag 30 maart 2025 22:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor mij ook al weer een half jaar geleden.
Samen met mijquote:Op zondag 30 maart 2025 22:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor mij ook al weer een half jaar geleden.
quote:Op maandag 31 maart 2025 10:23 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Net gebak gekocht. Straks bezoek van iemand van Iriszorg. Ik was vorige week een keertje met verkeerde been uit bed gesprongen. Goedmaak koekje van eigen deeg.
Dank voor deze duiding, nu weten we tenminste welke je iedere dag plaatstquote:
Middag mevrouw.quote:
Ik had vanmorgen ook nog wat restjes voor je toen ik mijn boterhammetjes in de koelkast op kantoor wilde leggenquote:Op maandag 31 maart 2025 17:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pizza Chaotica![]()
El cheapo pizza, met alle restjes vleeswaren uit de koelkast, kappertjes en ansjovis... met extra kaas
Dat was een lang weekendquote:Op maandag 31 maart 2025 17:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen ook nog wat restjes voor je toen ik mijn boterhammetjes in de koelkast op kantoor wilde leggen![]()
Er liepen al een paar stukjes ananas naar me toe toen ik de deur open deed, dus ik heb meteen de hele koelkast ontdaan van verlopen voedingsmiddelen, in totaal zo'n 15-20 stuks aan vergane meuk weg gegooid
Nou nee, een uur korter zelfsquote:Op maandag 31 maart 2025 18:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat was een lang weekend
Hier ook weleens van die discussies... al dat eten wat er dan tijden in ligt is van niemand die je het vraagt... Totdat je het weggegooid hebtquote:
Mensen zijn viespeuken, wel lekker om te doen en veel collega's blij omdat er weer ruimte is.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier ook weleens van die discussies... al dat eten wat er dan tijden in ligt is van niemand die je het vraagt... Totdat je het weggegooid hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op maandag 31 maart 2025 18:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pizza ready
Eet smakelijk, ansjovis en kappertjes is een heerlijke combiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Wat leuk!! Vast zelf nog nieuwe dingen gezien?quote:Op maandag 31 maart 2025 18:06 schreef Deisyy het volgende:
Wel een heel leuk weekend, ik deed een stedentrip met mijn dochter in 'eigen' stad
Dat gaat bij mij thuis ook zo. Altijd hetzelfde gezeikquote:Op maandag 31 maart 2025 18:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier ook weleens van die discussies... al dat eten wat er dan tijden in ligt is van niemand die je het vraagt... Totdat je het weggegooid hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |