Tja er moeten wel wat huishoudelijke klussen gedaan worden, maar ik ga ook wel genieten van het weer.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh lekker, prachtig weer word het ook
Have a plan?
Werkenquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Tja er moeten wel wat huishoudelijke klussen gedaan worden, maar ik ga ook wel genieten van het weer.![]()
En jij? Werken of vrij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:14 schreef maily het volgende:
De gedeeltelijke zonsverduistering door FOK!'er Starhopper
@:Shii @:Prisha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Gaaf!quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:14 schreef maily het volgende:
Wow, mooi!quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:14 schreef maily het volgende:
quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Prisha niet noemenzij heeft een hele mooie foto van de zonsverduistering gemaakt, volgens mij vindt ze dit artikel ook wel interessant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en anders liket ze mijn post maar niet![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:19 schreef maily het volgende:
[..]
zij heeft een hele mooie foto van de zonsverduistering gemaakt, volgens mij vindt ze dit artikel ook wel interessant.
en anders liket ze mijn post maar niet
sollyquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Jij nie snappe!
Ik eensch
Solly hoef nie gekkiequote:
Ik heb ineens zin in kaasquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:14 schreef maily het volgende:
quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Solly hoef nie gekkie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:23 schreef maily het volgende:
[..]In dat geval; geaccepteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ik dacht even dat je bedoelde dat die brug van kaas was gemaaktquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deze is ook gaaf... en ja, kaas!~
[ afbeelding ]
Nee, maar het heet "The Moonbridge" en dat is dan wel weer gaaf !quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je bedoelde dat die brug van kaas was gemaakt
mooie maanquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deze is ook gaaf... en ja, kaas!~
[ afbeelding ]
Ik had nog kaasquote:
tegelijk?quote:
Dat dan weer nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |