Ze zijn mooi op tijdquote:
vreemde tandarts mijnes vertelde dat vlak voor het eten poetsen je juist gaatjes krijgtquote:Op zondag 30 maart 2025 08:43 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Matthie zijn tandarts adviseert dat te doen.
Ik ben blij dat de andere bewoners het ook zien. Wulpse Jolien.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:05 schreef engine het volgende:
Jordy denkt dat Jeff misschien wel heel jaloers is over Jolien haar gedrag.
Ik denk het ook
begon met over wie ervoor haar zou inspreken en dat ze denken dat Jeff twijfel geval is omdat hij best jaloers kon wezenquote:Op zondag 30 maart 2025 09:05 schreef Dotteke het volgende:
Jordy over Jeff.
Jordy zegt dat Jolien wel heel knuffelig is en bij iedereen in bed gaat liggen
Ik schakel net in, dus heb het begin van het gesprek gemist
Jordy zegt, als ik zie hoe ze met mannen is hier dan weet ik niet hoe ik het zou vinden als het mijn vriendin is.
Mocht het zo zijn dan kan Jordy het wel voorstellen.
En dat zijn er heel weinig anders hadden ze nog wel in het huis gezeten 😂🤣quote:Op zondag 30 maart 2025 09:02 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy afwassen. Mattheus afdrogen. Jolien krullen in haar haar zetten terwijl zij Charice verteld dat zij alle fans die tegen het kartel zijn achter haar heeft staan en ook haar eigen fans.
Dat klopt.
Alle fans van Jane, Axel, Elsa, Wicky, Milena etc etc gaan op Charice stemmen. Nu en tijdens de finale.
quote:Op zondag 30 maart 2025 09:11 schreef riri het volgende:
[..]
En dat zijn er heel weinig anders hadden ze nog wel in het huis gezeten 😂🤣
Wat een onzin weer. Hij geeft alleen aan waar hij denkt dat het voor Jeff een probleem kan zijn. Hij gooit haar niet onder de bus hij verdedigt haar eerder. Wat hij zegt is dat het niets voorsteld omdat zij weten dat zij zo is.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:10 schreef Rhosyn het volgende:
Het kan natuurlijk ook dat Jordy zijn concurenten wil uitschakelen.
Gisteren tegen Charice aan de ontbijttafel of zij wel eens wat stiekem heeft gedaan in het huis.
Nu Jolien onder bus met haar knuffelgedrag.
Ben ik benieuwd wat voor kritiek hij gaat uiten over Mattheus.
Of heeft hij dat al gedaan?
quote:Op zondag 30 maart 2025 09:16 schreef marky het volgende:
[..]
Wat een onzin weer. Hij geeft alleen aan waar hij denkt dat het voor Jeff een probleem kan zijn. Hij gooit haar niet onder de bus hij verdedigt haar eerder. Wat hij zegt is dat het nirts voorsteld omdat zij weten dat zij zo is.
quote:Op zondag 30 maart 2025 09:05 schreef Dotteke het volgende:
Jordy over Jeff.
Jordy zegt dat Jolien wel heel knuffelig is en bij iedereen in bed gaat liggen
Ik schakel net in, dus heb het begin van het gesprek gemist
Jordy zegt, als ik zie hoe ze met mannen is hier dan weet ik niet hoe ik het zou vinden als het mijn vriendin is.
Mocht het zo zijn dan kan Jordy het wel voorstellen.
Soort vakantieliefde. Waait ook net zo snel weer over vaak.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:18 schreef Cupfighter het volgende:
De “relatie’ tussen Jolien en Jeff stelt niks voor
Met dat verschil dat nu al die stemmen opgeteld naar 1 persoon gaat voor de finale.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:11 schreef riri het volgende:
[..]
En dat zijn er heel weinig anders hadden ze nog wel in het huis gezeten 😂🤣
Maar big brother ging jordy toch laten winnen of geldt dat alleen als je iets niet leuk vindt?quote:Op zondag 30 maart 2025 09:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met dat verschil dat nu al die stemmen opgeteld naar 1 persoon gaat voor de finale.
Nou dan gaat dat niet goedkomen.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:24 schreef Dotteke het volgende:
Jolien denkt dat Jeff ook niets voor Jordy en Matt zal gaan doen. Zee denkt dat dit komt omdat ze te close is met hun
Je weet ook dat Jeff ook jaloers was omdat ze een keer bij Jordy in bed lag verteld Jolien
Hij weet dat er niets is, maar misschien zijn het zijn normen en waardes
ALs dit is waar hij kwaad om is dan passen we niet bij elkaar
Ik ben iemand die daar los in bent zegt ze.
quote:Op zondag 30 maart 2025 09:27 schreef danaqui het volgende:
Ze hebben het over Jeff dat hij jaloers is, zegt Sharies op de achtergond ineens " ja Jolien ook he"
Ja gewoon normaal gesprekquote:Op zondag 30 maart 2025 09:28 schreef riri het volgende:
Zo, Jordy en ook Mattheus zijn er ook tegenover Jolien heel open over wat ze er net over in de keuken bij de afwas over zeiden, ze zeggen nu ook hetzelfde tegen Jolien recht in haar gezicht dus zijn er heel open over, zo doe je dat met vrienden
Het kartel praat over alles met elkaar.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:28 schreef riri het volgende:
Zo, Jordy en ook Mattheus zijn er ook tegenover Jolien heel open over wat ze er net over in de keuken bij de afwas over zeiden, ze zeggen nu ook hetzelfde tegen Jolien recht in haar gezicht dus zijn er heel open over, zo doe je dat met vrienden
Zijn vriendinnen?quote:Op zondag 30 maart 2025 09:07 schreef Dotteke het volgende:
Als ik even in bed lig en Jolien wil ook even liggen dan kruipt ze tegen je aan. Dan pakt ze je even helemaal vast.
Jordy zegt van de buitenwereld moet je je niets aan trekken maar ze heeft hier wel iemand ontmoet.
Mijn vriendinnen zullen zoiets niet doen zegt hij.
Mocht er iets zijn dan denk ik dat dit voor jeff de dorslaggevende factor is
Hij heeft een vriendengroep waar ook vrouwen in zitten.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zijn vriendinnen?
Hij heeft nog nooit een relatie gehad.
Ik denk dat Jordy zijn niet relatie vriendinnen bedoeldquote:Op zondag 30 maart 2025 09:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zijn vriendinnen?
Dat is een aannamequote:Op zondag 30 maart 2025 09:32 schreef Thorelf het volgende:
De manier zoals jolien doet tegen mattie..zijn echt geen vriendschappelijke knuffels....zij is echt ergens anders mee bezig.
Je kan toch vriendinnen hebben, hoeft niet altijd een relatie te zijn?quote:Op zondag 30 maart 2025 09:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zijn vriendinnen?
Zijn vrouwelijke vrienden.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zijn vriendinnen?
Mogen mensen het anders zien, ik vind het ook best tricky als zij mijn vriendin zou zijn zou ik daar niet blij mee zijnquote:
??quote:Op zondag 30 maart 2025 09:25 schreef engine het volgende:
[..]
Maar big brother ging jordy toch laten winnen of geldt dat alleen als je iets niet leuk vindt?
Ze verveelt zich en kan niet stil zitten. Heeft niks met stemmen te makenquote:Op zondag 30 maart 2025 09:39 schreef riri het volgende:
Dat overdreven schoonmaken van Sharice deze laatste week doet ze ook omdat ze weet dat sommige kijkers bewoners die schoonmaken voordeel geven want het is natuurlijk raar als je weet dat dat hele decor straks gewoon na deze week helemaal afgebroken wordt en bij het grof vuil terecht komt
En ik zou iemands vriendin niet zijn als ik weet dat diegene achter mijn gedrag wat dat betreft iets achter zoekt wat er helemaal niet isquote:Op zondag 30 maart 2025 09:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mogen mensen het anders zien, ik vind het ook best tricky als zij mijn vriendin zou zijn zou ik daar niet blij mee zijn
Inderdaad maar volgens sommige doet hij jolien slecht neerzetten voor eigen gewin.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:28 schreef riri het volgende:
De hut moet worden schoongehouden en iemand moet het doenquote:Op zondag 30 maart 2025 09:39 schreef riri het volgende:
Dat overdreven schoonmaken van Sharice deze laatste week doet ze ook omdat ze weet dat sommige kijkers bewoners die schoonmaken voordeel geven want het is natuurlijk raar als je weet dat dat hele decor straks gewoon na deze week helemaal afgebroken wordt en bij het grof vuil terecht komt
Hij doet dat wel met de wetenschap dat iedereen mee kan luisteren.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Inderdaad maar volgens sommige doet hij jolien slecht neerzetten voor eigen gewin.
We hebben dat al veel gezien in de voormalige series, maar hun zijn recordhouders.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:46 schreef Dotteke het volgende:
9 graden buiten, 9.46 uur en het hele spul zit alweer buiten.
dat kan je toch nooit wetenquote:Op zondag 30 maart 2025 09:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij doet dat wel met de wetenschap dat iedereen mee kan luisteren.
telefoontje is juist niet bedoeld voor Jolienquote:Op zondag 30 maart 2025 09:57 schreef spapaars het volgende:
500 betalen voor een telefoontje die nooit voor haar was bedoeld, maar voor Jolien.
Neequote:Op zondag 30 maart 2025 09:58 schreef greysbones het volgende:
Kan iedereen nu even loslaten dat alleen Jordy wat gegund is ?
Doen ze daar al weken niet. Ipv denken aan zichzelf blijven ze denken aan 'de groep'.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou ze zoiets ook doen in het echte leven?
Je moet tactisch blijven nadenken.
Er is ook maar 1 iemand die met geld naar huis gaatquote:Op zondag 30 maart 2025 09:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou ze zoiets ook doen in het echte leven?
Je moet tactisch blijven nadenken.
Jepquote:Op zondag 30 maart 2025 10:00 schreef KangaP het volgende:
Heeft Jordy het telefoon gesprek met zijn moeder al gekregen
Dat zal voor zaterdag zijnquote:Op zondag 30 maart 2025 10:00 schreef KangaP het volgende:
Heeft Jordy het telefoon gesprek met zijn moeder al gekregen
Naahhhquote:Op zondag 30 maart 2025 10:01 schreef Rhosyn het volgende:
Mattheus heeft dus een gesprek voor Jordy gekocht.
Charice heeft nu een gesprek voor Jolien gekocht.
Jolien en Jordy krijgen ook vast de kans om een gesprek te kopen...
Klopt wel, maar mocht je winnen is dat met 500 minder.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is ook maar 1 iemand die met geld naar huis gaat
De rest speelt met virtueel geld
Dus prima
Er zal vast nog een ultieme money game zijnquote:Op zondag 30 maart 2025 10:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt wel, maar mocht je winnen is dat met 500 minder.
BB heeft trouwens wel erg veel geld bij ze weggeplukt, winnaar zal met niet al teveel geld naar huis gaan.
Kunnen ze ook beter doen, met zo'n laag bedrag voor de winnaar is geen reclame voor ze.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zal vast nog een ultieme money game zijn
Deze week
Zo een waarbij wij een halve dag naar een SL mogen kijkenquote:Op zondag 30 maart 2025 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zal vast nog een ultieme money game zijn
Deze week
Is ook iets wat nooit eerder zo erg is geweest, SL.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zo een waarbij wij een halve dag naar een SL mogen kijken
Nu ga ik googlenquote:Op zondag 30 maart 2025 10:09 schreef Hznootje het volgende:
Dus Jolien krijgt een gesprek met de veroordeelde Ken Stevens van de Miss verkiezingen
Ik erken dat ik gisteren wat voorbarig wasquote:Op zondag 30 maart 2025 09:58 schreef greysbones het volgende:
Kan iedereen nu even loslaten dat alleen Jordy wat gegund is ?
Dan is ze best wel naïef.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:15 schreef Rhosyn het volgende:
Oeps..Ken is niet Jolien's beste vriend maar haar baas zegt ze net.
Ze zegt dat ze veel ruzie hadden en hij haar pushte tot nog meer en zegt daar achteraan dat ze er wel dankbaar voor is. Okee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch raar dat een een zo omstreden persoon van BB een podium krijgt.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:36 schreef Kissingbird het volgende:
ze betl iedere dag met hem normaal
jolien denkt dat hij ook iemand nodig heeft om tegen te praten
Jolien: hoe is het met de verkiezing,
ken:ca va, 10 mensen die strijden, we zijn super trots op u. Finaleweek, ouders is trots op u, iedereen is super trots op u. 1 tip: focus op jezelf! finaleweek
Alleen jordy eet appelstroopquote:Op zondag 30 maart 2025 10:31 schreef Rhosyn het volgende:
Is die pot jam? stroop? alleen voor Jordy? Hij likt het mes af na het smeren en neemt een 2e boterham en gaat met dat zelfde mes weer in die pot.
Schimmel incoming
Nee Jolien vroeg of haar telefoontje te maken had met de telefoon van Sharice. Ja tuurlijk zo moeilijk is dat niet das het zelfse als gister tussen Matti en mijn telefoontje. Alleen snapt Sharice Jordy zijn toon niet maar das Jordy zijn geen bullshit toon.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:46 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy schijnt raar gereageerd te hebben op het telefoontje van Jolien?
Maar die mogen wij dan weer niet zien waarschijnlijkquote:
Klopt. Maar verwacht wel nog wat vandaag.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar die mogen wij dan weer niet zien waarschijnlijk
Hij snapt heus wel dat het een geheime opdracht is van BB.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:51 schreef Rhosyn het volgende:
Charice denkt dat zij nu de hele dag een boze blik van Jordy krijgt.
Jordy vindt het dus irritant dat Charice niks zegt terwijl hij door heeft dat het telefoontje door Charice is gegeven.
Net als dat Mattheus telefoon kreeg en Jordy mocht daarna met zijn moeder praten.
Ik denk echter dat hij niet weet dat er 500 euro voor is betaald.
Dat gaat hij pas snappen als hij voor Mattheus een telefoontje kan kopen.
En Jolien ook.
Nou dat is ook niet helemaal waar.....naast Milena en naast Pootje liggend kon ze het lang uitzingen om niks te doen.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:42 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze verveelt zich en kan niet stil zitten. Heeft niks met stemmen te maken
Hij maakte er helemaal geen toneelstuk van. Joloen vroeg of dat telefoongesprek iets te maken had met dat van Sharice Ijn antwoord was natuurlijk zo moeilijk is dat niet. Jet kwam er juist uit als geen bullshit.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij snapt heus wel dat het een geheime opdracht is van BB.
En toch maakt hij er een toneelstuk van.
Denk sowieso dat een jongen haar niet als serieus relatie-materiaal ziet als ze zo makkelijk van de ene naar de andere springt.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik ben blij dat de andere bewoners het ook zien. Wulpse Jolien.
En ik denk dat Mattheus de boot afhoudt omdat Jeffrey een maatje was in het BB huis.
Mannen eer is dat.
Jolien doet qua jaloezie niet voor hem onder.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
begon met over wie ervoor haar zou inspreken en dat ze denken dat Jeff twijfel geval is omdat hij best jaloers kon wezen
en nu met hoe Jolien handelt ondanks er niets achter zit het wel eens anders gezien kan worden
Ze rent nu als een loops hondje achter Mattheus aanquote:Op zondag 30 maart 2025 09:19 schreef engine het volgende:
[..]
Soort vakantieliefde. Waait ook net zo snel weer over vaak.
Ze zag hem als een sterke speler.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:18 schreef Cupfighter het volgende:
De “relatie’ tussen Jolien en Jeff stelt niks voor
Is toch ook niet zo raar als je al weken toe zit te kijken hoe ze toewerken naar zijn overwinning? Ze hoeven nu niets meer te doen, de rest zal vanzelf wel gaan.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik erken dat ik gisteren wat voorbarig was
Dat was een grapje van Jordyquote:Op zondag 30 maart 2025 11:30 schreef latevogel het volgende:
Ik las net dat alles weg is uit de koelkast, das toch raar ze hebben dat gekocht en over.
Is ook de spaghetti enzo dan weg? 🤔
Als die hapjes van Kiki en Lenny weg zijn oké maar de rest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Telefoon voor Sharice - 30 maart 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Telefoon voor Jolien - 30 maart 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
haha.. onverwacht deze pollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 11:56 schreef Li0nHeart het volgende:
haha.. onverwacht deze pollDan valt er 1 dag voor de finale 1 Belg weg, en zou het plaatje kunnen veranderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jordy en jolien hebben geld gewonnen
9 van de 11 goed
ze moesten samenwerkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ze moeten weer delen geloof ikquote:
maar geen idee wie er mogen delenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
die snuggy's zit een heel groot SHEIN label aan![]()
of wachht het is de jas van Jolien?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja.. Jordy staat er niet voor niks tussen ook. Anders had Jolien het makkelijk gehaald.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan valt er 1 dag voor de finale 1 Belg weg, en zou het plaatje kunnen veranderen.![]()
Oke, die gaat dus niet mijn stem krijgenquote:Op zondag 30 maart 2025 12:12 schreef greysbones het volgende:
Amsterdam is hartje NL volgens Sharice
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
matti en sharice hebben 14k gekregen samen
Jordi komt uit op 41k totale prijspot
en Jolien 31k?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
en echt niet de plek met het mooiste weerquote:Op zondag 30 maart 2025 12:14 schreef marky het volgende:
Amsterdam is toch ook echt wel westkant van Nederland. Niet hartje Nederland.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zeeland de meeste zon en Limburg het warmst.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
en echt niet de plek met het mooiste weer![]()
een Jas die snuggies? wie loopt daarmee over straat hahahquote:Op zondag 30 maart 2025 12:07 schreef greysbones het volgende:
of wachht het is de jas van Jolien?I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Matti had van sharixe gehoord dat axel en jane uit de dr het theepakket heeft meegenomen. Wat betaald was van de drie. Matti zegt en mee naar huis genomen had sharice verteld.![]()
ohhhhhhhhh verkeerd begrepen zie ik nuquote:Op zondag 30 maart 2025 12:07 schreef greysbones het volgende:
of wachht het is de jas van Jolien?I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Amsterdam het hart van NL zou wél kloppenquote:Op zondag 30 maart 2025 12:12 schreef greysbones het volgende:
Amsterdam is hartje NL volgens Sharice![]()
![]()
wind staat goed voor het geluid van Ajax jeugd hahaI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 12:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Amsterdam het hart van NL zou wél kloppen![]()
staat zover van NL af tegenwoordigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ajax - ADO Den Haag (v)quote:Op zondag 30 maart 2025 12:19 schreef Joyce-43 het volgende:
wind staat goed voor het geluid van Ajax jeugd haha
Nu 12:05 ‧ 2u 5m![]()
niet echt echt hartje Nederland maar echt langs de westkust vind ik ook wel meevallenquote:Op zondag 30 maart 2025 12:14 schreef marky het volgende:
Amsterdam is toch ook echt wel westkant van Nederland. Niet hartje Nederland.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
dus Jordy heeft 8K gewonnen die had netjes afgerond zei hij 33K wat Jolien eerst had weet ik nietquote:Op zondag 30 maart 2025 12:14 schreef greysbones het volgende:
matti en sharice hebben 14k gekregen samen
Jordi komt uit op 41k totale prijspot
en Jolien 31k?I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Matti zegt niet slecht met penalty's ned verloren van Spanje. Zouden ze nieuws te horen hebben gekregen.![]()
Toch mag AMsterdam ook echt niet klagen hoor kwa zon zoals jullie nu ook hebben kunnen zien in BBquote:Op zondag 30 maart 2025 12:16 schreef marky het volgende:
[..]
Zeeland de meeste zon en Limburg het warmst.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
hoe weet die dat ze bij elkaar zijn dan weer?quote:Op zondag 30 maart 2025 12:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien hoopt echt dat Amber tickets heeft voor K3I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Door hoodschappen hadden ze allemaal weer wat minderquote:Op zondag 30 maart 2025 12:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dus Jordy heeft 8K gewonnen die had netjes afgerond zei hij 33K wat Jolien eerst had weet ik niet![]()
Ik denk echt nieuws gekregen want ze hebben het over meer dingen van de afgelopen tijdquote:Op zondag 30 maart 2025 12:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe weet die dat ze bij elkaar zijn dan weer?![]()
oh ok ja Ajax moet tegen PSV in Eindhovenquote:Op zondag 30 maart 2025 12:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ajax - ADO Den Haag (v)
Nu 12:05 ‧ 2u 5m
begreep even niet dat het vrouwenvoetbal gingI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
In de zon liggen, naar vliegtuigjes kijken, af en toe slap ouwehoeren over random dingen. Dit zijn dan de streams van een BB finale week in Nederland.Wat een wereld van verschil met hoe groots het in het buitenland is.
![]()
Raar was ook niet in de afleveringen toch?quote:Op zondag 30 maart 2025 12:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk echt nieuws gekregen want ze hebben het over meer dingen van de afgelopen tijdI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Nieuws game denk ikquote:Op zondag 30 maart 2025 12:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk echt nieuws gekregen want ze hebben het over meer dingen van de afgelopen tijdraden wat waar en niet waar is ofzo.
![]()
Vanmorgen misschien met spelquote:Op zondag 30 maart 2025 12:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Raar was ook niet in de afleveringen toch?![]()
nog nooit buitenlandse gezienquote:Op zondag 30 maart 2025 12:25 schreef Lrod01 het volgende:
In de zon liggen, naar vliegtuigjes kijken, af en toe slap ouwehoeren over random dingen. Dit zijn dan de streams van een BB finale week in Nederland.Wat een wereld van verschil met hoe groots het in het buitenland is.
ja geloof ooit eens beeld Amerika kan dat, maar dan mogen ze hier wel ander huis bouwen, is veel groter in buitenlandI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Streams zijn niet te hachelen.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh ok ja Ajax moet tegen PSV in Eindhoven
begreep even niet dat het vrouwenvoetbal ging
Dus ben nu naar een livestream van de buren aan het kijken![]()
oh kan dat ook tegenwoordig?quote:Op zondag 30 maart 2025 12:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Streams zijn niet te hachelen.
Dus ben nu naar een livestream van de buren aan het kijkenI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Ja dat is te verwachten dat het een Belg is die weg moet.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan valt er 1 dag voor de finale 1 Belg weg, en zou het plaatje kunnen veranderen.
Jordy is de enige Nederlander die er nog in zit en ik denk dat ze een finale met een land willen, als het programma om twee landen draaitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja dat is daar zoveel groter. Het is hier tegenwoordig super low budget. Was vroeger wel anders. Echt jammer.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nog nooit buitenlandse gezien
ja geloof ooit eens beeld Amerika kan dat, maar dan mogen ze hier wel ander huis bouwen, is veel groter in buitenland![]()
Ze hebben idd nieuws doorgekregen in de gr ook hebben ze money gewonnen per duo ik vermoed een game met waar en niet waar zoals og K3 uitverkocht en nationl voetbal en ohja jeffrey support jolien met de finale sponsort zelfs op dr flyer![]()
Laatste weken in BB krijgen ze inderdaad wel vaker nieuws of krantenkoppen om ze wat voor te bereiden op hun herintrede in de buitenwereld. Daar zal het spel wel mee te maken hebben gehad ja.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:35 schreef C.A.I het volgende:
Ze hebben idd nieuws doorgekregen in de gr ook hebben ze money gewonnen per duo ik vermoed een game met waar en niet waar zoals og K3 uitverkocht en nationl voetbal en ohja jeffrey support jolien met de finale sponsort zelfs op dr flyer![]()
Dat willen ze voor zeker.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is te verwachten dat het een Belg is die weg moet.
Jordy is de enige Nederlander die er nog in zit en ik denk dat ze een finale met een land willen, als het programma om twee landen draait
Ook naar de finale toe in de laatste week 2 vrouwen en 2 mannen.![]()
Raar dat je niet even goed opzoekt waar je huis de komende drie maanden staat..quote:Op zondag 30 maart 2025 12:12 schreef greysbones het volgende:
Amsterdam is hartje NL volgens Sharice![]()
Sharice weet best veel van voetbal. Ze is voetbalfanIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Sharice komt helemaal los met een gesprek over voetbal
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Jammer, toch weer een nieuwsquiz gespeeld blijkbaar. Met je 'alles is anders'....
Allemaal cabaretteketet!![]()
Ik weet niets van Belgisch voetbal maar het enthousiasme bij Sharice is erg leuk
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
die zal zometeen wel uit de vending machine komen 😀quote:Op zondag 30 maart 2025 12:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zit nog te wachten op de BB krant
Dat is toch ook wel een beetje een gouden ouwe![]()
Ik niet. Het is wel mooi geweest met al die info van buitenaf. Dat lezen ze maar als ze eruit zijn. Spelbederf dit.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zit nog te wachten op de BB krant
Dat is toch ook wel een beetje een gouden ouweAllemaal cabaretteketet!![]()
Jordy redt dat ook wel zonder het feit dat hij de laatste Nederlander is.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is te verwachten dat het een Belg is die weg moet.
Jordy is de enige Nederlander die er nog in zit en ik denk dat ze een finale met een land willen, als het programma om twee landen draait![]()
Bijna een hooligan zo fanatiek voor club Brugge.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice ontpopt zich tot ware voetbalexpert![]()
Sharice komt helemaal los met leuke niet valse mensen om zich heen. Zonde dat ze dit niet langer heeft kunnen tonen anders had ik haar deze editie wel zien winnen. Nu komt het denk ik net iets te laat.![]()
Ze is zelf nog steeds een beetje vals.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:03 schreef Lrod01 het volgende:
Sharice komt helemaal los met leuke niet valse mensen om zich heen. Zonde dat ze dit niet langer heeft kunnen tonen anders had ik haar deze editie wel zien winnen. Nu komt het denk ik net iets te laat.![]()
Je ziet een heel andere Sharice nu maar er hoeft maar eentje terug te komen dan bestaan alle drie niet meer.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:03 schreef Lrod01 het volgende:
En dan te bedenken dat Jane haar waarschuwde niet te bonden met het Kartel.
Volgens mij hebben ze het met zijn 4en best gezellig en valt Sharice heel niet buiten de groep?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Kolien, Kordy en Kane?quote:Op zondag 30 maart 2025 13:07 schreef zodeju het volgende:
Wordt de drie K 's wel spuugzat.....Jemig verschrikkelijk.....![]()
BB er moet geld worden verdeeld en veel geld ook
wie mag ik als eerste naar de dr roepen
Smile, it's free therapy.![]()
41500 heeft Jordy
Jordy heeft jolen en Matthie een paar honderd cadeau gegeven.
[ Bericht 5% gewijzigd door Kissingbird op 30-03-2025 13:31:59 ]Smile, it's free therapy.![]()
Huh heeft Jolien Jolien een paar honderd cadeau gegeven?quote:Op zondag 30 maart 2025 13:26 schreef Kissingbird het volgende:
41500 heeft Jordy
Jolien heeft Jolien en Matthie een paar honderd cadeau gegeven.![]()
Ik denk dat ze Sharice bedoelquote:Op zondag 30 maart 2025 13:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Huh heeft Jolien Jolien een paar honderd cadeau gegeven?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
oeps klopt niet !quote:Op zondag 30 maart 2025 13:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Huh heeft Jolien Jolien een paar honderd cadeau gegeven?
Jordy aan jolienSmile, it's free therapy.![]()
Jordy heeft vast zijn eigen geld afgerond op een mooi rond getal.
Gister (?) noemde hij zijn bedrag dat was niet rond, daar baalde hij van, wat een schijtbedrag zei hij.
Hij wil ook graag iets organiseren voor de bewoners. Leuk.![]()
Tijdens het feestje van afgelopen vrijdag is heel duidelijk gebleken dat Sharice een heel volwassen mature vrouw is met een degelijke algemene verstandelijke kennis en IQ. Ze is blijkbaar heel tolerant, helemaal niet kinderlijk. Blijkbaar heeft zij een heel degelijke en leerrijke opvoeding gekregen. Mijn welgemeende felicitaties voor haar ouders. Dit is blijkbaar in 2025 een uitzondering voor 27+ jarigen. Sharice onderscheid zich torenhoog met verschillende niveaus van verschil met haar medebewoners. Mijn persoonlijke favorite bewoner is er reeds uit voor alle duidelijkheid. Heel opmerkelijk is ook dat de kartelleden mekaar aan het neerhalen zijn voor de poen alhoewel ze geen interesse heben voor de poen. Duh!
[ Bericht 0% gewijzigd door czvt op 30-03-2025 14:30:12 ]![]()
Ook nog even je tanden poetsenquote:Op zondag 30 maart 2025 13:56 schreef Kissingbird het volgende:
kijken wat je aan gaat trekken voor een spel![]()
![]()
ik verwacht dat er best animo zou zijn onder BBfans als ze een markt zouden houden waar je allerlei meubeltjes, accessoires zou kunnen kopen. Evt per bod.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:39 schreef riri het volgende:
Dat overdreven schoonmaken van Sharice deze laatste week doet ze ook omdat ze weet dat sommige kijkers bewoners die schoonmaken voordeel geven want het is natuurlijk raar als je weet dat dat hele decor straks gewoon na deze week helemaal afgebroken wordt en bij het grof vuil terecht komt![]()
ja er zitten er hier die graag zo'n paddo willen hebbenquote:Op zondag 30 maart 2025 13:57 schreef Inka het volgende:
[..]
ik verwacht dat er best animo zou zijn onder BBfans als ze een markt zouden houden waar je allerlei meubeltjes, accessoires zou kunnen kopen. Evt per bod.Smile, it's free therapy.![]()
Huh wat is dat?????? met een steentjesachtig ding schuren ze de haren van matthie weg????Smile, it's free therapy.![]()
Is dus heel normaal Kodiequote:
hoef je je daar ook geen zorgen meer over te maken![]()
hallo 2025 callingquote:Op zondag 30 maart 2025 14:04 schreef Kissingbird het volgende:
Huh wat is dat?????? met een steentjesachtig ding schuren ze de haren van matthie weg????
is het meest slechte wat je kunt gebruiken om je benen te ontharen
je schuurt namelijk ook een stukje van je opperhuid afThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kodi heeft geen gaten in zijn beenhaarquote:Op zondag 30 maart 2025 14:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is dus heel normaal Kodie
hoef je je daar ook geen zorgen meer over te maken![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
hallo 2025 calling
is het meest slechte wat je kunt gebruiken om je benen te ontharen
je schuurt namelijk ook een stukje van je opperhuid af![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar wat is dat? puimsteen of zo?Smile, it's free therapy.![]()
uhuquote:Op zondag 30 maart 2025 14:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Kodi heeft geen gaten in zijn beenhaar![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Is dat niet zo'n kristal dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar wat is dat? puimsteen of zo?![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar wat is dat? puimsteen of zo?
wist niet dat dit gebruikt wordt om haren mee te scheren?????quote:
of is het om de dode huidcellen eraf te halen?
Sharice heeft 1 been gedaan. Matthie doet het andere been nu zelf.
Sharicequote:Op zondag 30 maart 2025 13:49 schreef czvt het volgende:
Tijdens het feestje van afgelopen vrijdag is heel duidelijk gebleken dat Charice een heel volwassen mature vrouw is met een degelijke algemene verstandelijke kennis en IQ. Ze is blijkbaar heel tolerant, helemaal niet kinderlijk. Blijkbaar heeft zij een heel degelijke en leerrijke opvoeding gekregen. Mijn welgemeende felicitaties voor haar ouders. Dit is blijkbaar in 2025 een uitzondering voor 27+ jarigen. Charice onderscheid zich torenhoog met verschillende niveaus van verschil met haar medebewoners. Mijn persoonlijke favorite bewoner is er reeds uit voor alle duidelijkheid. Heel opmerkelijk is ook dat de kartelleden mekaar aan het neerhalen zijn voor de poen alhoewel ze geen interesse heben voor de poen. Duh!
beidequote:Op zondag 30 maart 2025 14:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wist niet dat dit gebruikt wordt om haren mee te scheren?????
of is het om de dode huidcellen eraf te halen?
Sharice heeft 1 been gedaan. Matthie doet het andere been nu zelf.
maar ik hoef dat niet te doen
krijg ik straatexceemThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
als er charice staat lees ik automatisch claricequote:![]()
Mijn autocorrectie ligt ook geregeld dwars...quote:Op zondag 30 maart 2025 14:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
als er charice staat lees ik automatisch clarice
kan ze net zo goed dat 3es drinken dat is ook niet te zuipen, oh vandaar dat zij colalimonade lekker vondquote:![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:12 schreef Kissingbird het volgende:
Oei jolien zegt zomaar dat ze vindt dat Matthie een mooi lichaam heeft![]()
![]()
![]()
dat moet doorgegeven worden aan het Juice kanaal
hoe durft ze
Zou Sjeff nu propjes naar het scherm gooienquote:Op zondag 30 maart 2025 14:12 schreef Kissingbird het volgende:
Oei jolien zegt zomaar dat ze vindt dat Matthie een mooi lichaam heeft![]()
![]()
quote:quote:Op zondag 30 maart 2025 13:26 schreef Kissingbird het volgende:
41500 heeft Jordy
Jordy heeft jolen en Matthie een paar honderd cadeau gegeven.Smile, it's free therapy.![]()
serieus? dan heeft hij snel veel geld gewonnen en gehad ofzoquote:I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
De moneygames vliegen om je orenquote:Op zondag 30 maart 2025 14:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
serieus? dan heeft hij snel veel geld gewonnen en gehad ofzo
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:04 schreef Kissingbird het volgende:
Huh wat is dat?????? met een steentjesachtig ding schuren ze de haren van matthie weg????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Mattheus, puur uit persoonlijke interesse, wat ben je in vredesnaam aan het doen???"
Jordy tegen matti en sharice terwijl Jolien naar de GameArea is:
"Ik mag niets verklappen.."
Matti: "dan zal Jolien het zo wel vertellen!"Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
ik ben ook benieuwd naar wat het isquote:I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
ik kwam er achter ja lees echt van boven na beneden hequote:
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Sharice: bij jou zijn we langer bezig Jordy
jordy: maar bij mij gaat het er niet meer af
Sharice: gelukkig, toch nog een man in huis. Matthie kunnen we geen man meer noemen
Jordy: ik wens jullie echt heel veel succes. Iedereen krijgt evenveel kans.
het wordt duidelijk bij de uitleg (of iedereen wat gaat krijgen)Smile, it's free therapy.![]()
nee een kristal haarverwijderaar hahaquote:Op zondag 30 maart 2025 14:20 schreef Kissingbird het volgende:
Hoeveel stream kijkers zouden straks met een puimsteen staan te schuren![]()
![]()
![]()
ik heb het idee dat het niet een Jordy game was
als hij het goed heeft gedaan is hij vaak veel hyperderThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
jup en een ZCquote:Op zondag 30 maart 2025 14:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze bevragen Jordy uitgebreid over het spelSmile, it's free therapy.![]()
jordy snapt niet waarom haarloze benen fijner zijn als je je been moet intapenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
hoe weet ze dat?? van de reuniëquote:Op zondag 30 maart 2025 12:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien hoopt echt dat Amber tickets heeft voor K3![]()
![]()
ik denk van de game vanmorgenquote:
zal iets met nieuws zijn geweestThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:quote:Op zondag 30 maart 2025 11:11 schreef Kissingbird het volgende:
11 uur
het spelgeluid gaat.
Ze gaan een spel spelen over de buitenwereld (nieuws) in de GR in duo's. De duo's mochten ze zelf maken.
Er volgt al snel een dubbele sl.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: