Soort vakantieliefde. Waait ook net zo snel weer over vaak.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:18 schreef Cupfighter het volgende:
De “relatie’ tussen Jolien en Jeff stelt niks voor
Met dat verschil dat nu al die stemmen opgeteld naar 1 persoon gaat voor de finale.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:11 schreef riri het volgende:
[..]
En dat zijn er heel weinig anders hadden ze nog wel in het huis gezeten 😂🤣
Maar big brother ging jordy toch laten winnen of geldt dat alleen als je iets niet leuk vindt?quote:Op zondag 30 maart 2025 09:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met dat verschil dat nu al die stemmen opgeteld naar 1 persoon gaat voor de finale.
Nou dan gaat dat niet goedkomen.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:24 schreef Dotteke het volgende:
Jolien denkt dat Jeff ook niets voor Jordy en Matt zal gaan doen. Zee denkt dat dit komt omdat ze te close is met hun
Je weet ook dat Jeff ook jaloers was omdat ze een keer bij Jordy in bed lag verteld Jolien
Hij weet dat er niets is, maar misschien zijn het zijn normen en waardes
ALs dit is waar hij kwaad om is dan passen we niet bij elkaar
Ik ben iemand die daar los in bent zegt ze.
quote:Op zondag 30 maart 2025 09:27 schreef danaqui het volgende:
Ze hebben het over Jeff dat hij jaloers is, zegt Sharies op de achtergond ineens " ja Jolien ook he"
Ja gewoon normaal gesprekquote:Op zondag 30 maart 2025 09:28 schreef riri het volgende:
Zo, Jordy en ook Mattheus zijn er ook tegenover Jolien heel open over wat ze er net over in de keuken bij de afwas over zeiden, ze zeggen nu ook hetzelfde tegen Jolien recht in haar gezicht dus zijn er heel open over, zo doe je dat met vrienden
Het kartel praat over alles met elkaar.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:28 schreef riri het volgende:
Zo, Jordy en ook Mattheus zijn er ook tegenover Jolien heel open over wat ze er net over in de keuken bij de afwas over zeiden, ze zeggen nu ook hetzelfde tegen Jolien recht in haar gezicht dus zijn er heel open over, zo doe je dat met vrienden
Zijn vriendinnen?quote:Op zondag 30 maart 2025 09:07 schreef Dotteke het volgende:
Als ik even in bed lig en Jolien wil ook even liggen dan kruipt ze tegen je aan. Dan pakt ze je even helemaal vast.
Jordy zegt van de buitenwereld moet je je niets aan trekken maar ze heeft hier wel iemand ontmoet.
Mijn vriendinnen zullen zoiets niet doen zegt hij.
Mocht er iets zijn dan denk ik dat dit voor jeff de dorslaggevende factor is
Hij heeft een vriendengroep waar ook vrouwen in zitten.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zijn vriendinnen?
Hij heeft nog nooit een relatie gehad.
Ik denk dat Jordy zijn niet relatie vriendinnen bedoeldquote:Op zondag 30 maart 2025 09:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zijn vriendinnen?
Dat is een aannamequote:Op zondag 30 maart 2025 09:32 schreef Thorelf het volgende:
De manier zoals jolien doet tegen mattie..zijn echt geen vriendschappelijke knuffels....zij is echt ergens anders mee bezig.
Je kan toch vriendinnen hebben, hoeft niet altijd een relatie te zijn?quote:Op zondag 30 maart 2025 09:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zijn vriendinnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |