ik ben nog even denken over me andere 2 stemmenquote:
mijn voorspellende gaven laten het afwetenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:18 schreef Jackiegekkie het volgende:
Pooh @:greysbones je zei dat het wel nog even zou duren!
En dan een minuut later zie ik de CoS helemaal vollopen![]()
Maar 'k heb duidelijk niet echt iets belangrijks gemist.
Wisten wij al. Wisten zij al.
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn voorspellende gaven laten het afweten
mijn excuses
Van Jordy krijg je een hartje als je op hem stemtquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik ben nog even denken over me andere 2 stemmen
vandaar dat ik op Matti stemquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:20 schreef engine het volgende:
[..]
Van Jordy krijg je een hartje als je op hem stemt
Jaaaaaa ik kreeg ook een hartje!!!!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:20 schreef engine het volgende:
[..]
Van Jordy krijg je een hartje als je op hem stemt
Staat duidelijk dat in laaste stuk van de aflevering iemand live het huis gaat verlatenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:18 schreef Was-beer het volgende:
Je kan tot donderdagavond 21:30 uur stemmen dus waarschijnlijk dan donderdag iemand weg?
ja de gids had ons dat al verteldquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:18 schreef Was-beer het volgende:
Je kan tot donderdagavond 21:30 uur stemmen dus waarschijnlijk dan donderdag iemand weg?
Staat duidelijk dat in laaste stuk van de aflevering iemand live het huis gaat verlatenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:18 schreef Was-beer het volgende:
Mag hopen van welquote:
vage SL elke keerquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:26 schreef latevogel het volgende:
[..]
Staat duidelijk dat in laaste stuk van de aflevering iemand live het huis gaat verlaten
[..]
Mag hopen van wel
Mag hopen van welquote:
Nog niet misschien dat ik op haar stem hoorquote:
het is de finale weekquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:28 schreef Jackiegekkie het volgende:
In principe (ik zei: in principe!) zou Jordy dus donderdag al weggestemd kunnen worden?
Dan zou er (in theorie!) dus geen Nederlander in de finale zitten?
Dacht dat niet kon/mocht volgens BB-regels?
Goed punt. Dit kon voorheen niet. Maar heb deze keer ook geen felicitatie vanuit bb gehoord dat hij de finale heeft gehaald..quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:28 schreef Jackiegekkie het volgende:
In principe (ik zei: in principe!) zou Jordy dus donderdag al weggestemd kunnen worden?
Dan zou er (in theorie!) dus geen Nederlander in de finale zitten?
Dacht dat niet kon/mocht volgens BB-regels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop