ik ben nog even denken over me andere 2 stemmenquote:
mijn voorspellende gaven laten het afwetenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:18 schreef Jackiegekkie het volgende:
Pooh @:greysbones je zei dat het wel nog even zou duren!
En dan een minuut later zie ik de CoS helemaal vollopen![]()
Maar 'k heb duidelijk niet echt iets belangrijks gemist.
Wisten wij al. Wisten zij al.
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn voorspellende gaven laten het afweten
mijn excuses
Van Jordy krijg je een hartje als je op hem stemtquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik ben nog even denken over me andere 2 stemmen
vandaar dat ik op Matti stemquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:20 schreef engine het volgende:
[..]
Van Jordy krijg je een hartje als je op hem stemt
Jaaaaaa ik kreeg ook een hartje!!!!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:20 schreef engine het volgende:
[..]
Van Jordy krijg je een hartje als je op hem stemt
Staat duidelijk dat in laaste stuk van de aflevering iemand live het huis gaat verlatenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:18 schreef Was-beer het volgende:
Je kan tot donderdagavond 21:30 uur stemmen dus waarschijnlijk dan donderdag iemand weg?
ja de gids had ons dat al verteldquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:18 schreef Was-beer het volgende:
Je kan tot donderdagavond 21:30 uur stemmen dus waarschijnlijk dan donderdag iemand weg?
Staat duidelijk dat in laaste stuk van de aflevering iemand live het huis gaat verlatenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:18 schreef Was-beer het volgende:
Mag hopen van welquote:
vage SL elke keerquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:26 schreef latevogel het volgende:
[..]
Staat duidelijk dat in laaste stuk van de aflevering iemand live het huis gaat verlaten
[..]
Mag hopen van wel
Mag hopen van welquote:
Nog niet misschien dat ik op haar stem hoorquote:
het is de finale weekquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:28 schreef Jackiegekkie het volgende:
In principe (ik zei: in principe!) zou Jordy dus donderdag al weggestemd kunnen worden?
Dan zou er (in theorie!) dus geen Nederlander in de finale zitten?
Dacht dat niet kon/mocht volgens BB-regels?
Goed punt. Dit kon voorheen niet. Maar heb deze keer ook geen felicitatie vanuit bb gehoord dat hij de finale heeft gehaald..quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:28 schreef Jackiegekkie het volgende:
In principe (ik zei: in principe!) zou Jordy dus donderdag al weggestemd kunnen worden?
Dan zou er (in theorie!) dus geen Nederlander in de finale zitten?
Dacht dat niet kon/mocht volgens BB-regels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |