die zal zometeen wel uit de vending machine komen 😀quote:Op zondag 30 maart 2025 12:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zit nog te wachten op de BB krant
Dat is toch ook wel een beetje een gouden ouwe
Ik niet. Het is wel mooi geweest met al die info van buitenaf. Dat lezen ze maar als ze eruit zijn. Spelbederf dit.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zit nog te wachten op de BB krant
Dat is toch ook wel een beetje een gouden ouwe
Jordy redt dat ook wel zonder het feit dat hij de laatste Nederlander is.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is te verwachten dat het een Belg is die weg moet.
Jordy is de enige Nederlander die er nog in zit en ik denk dat ze een finale met een land willen, als het programma om twee landen draait
Bijna een hooligan zo fanatiek voor club Brugge.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice ontpopt zich tot ware voetbalexpert
Ze is zelf nog steeds een beetje vals.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:03 schreef Lrod01 het volgende:
Sharice komt helemaal los met leuke niet valse mensen om zich heen. Zonde dat ze dit niet langer heeft kunnen tonen anders had ik haar deze editie wel zien winnen. Nu komt het denk ik net iets te laat.
Je ziet een heel andere Sharice nu maar er hoeft maar eentje terug te komen dan bestaan alle drie niet meer.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:03 schreef Lrod01 het volgende:
Sharice komt helemaal los met leuke niet valse mensen om zich heen. Zonde dat ze dit niet langer heeft kunnen tonen anders had ik haar deze editie wel zien winnen. Nu komt het denk ik net iets te laat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Kolien, Kordy en Kane?quote:Op zondag 30 maart 2025 13:07 schreef zodeju het volgende:
Wordt de drie K 's wel spuugzat.....Jemig verschrikkelijk.....
Huh heeft Jolien Jolien een paar honderd cadeau gegeven?quote:Op zondag 30 maart 2025 13:26 schreef Kissingbird het volgende:
41500 heeft Jordy
Jolien heeft Jolien en Matthie een paar honderd cadeau gegeven.
Ik denk dat ze Sharice bedoelquote:Op zondag 30 maart 2025 13:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Huh heeft Jolien Jolien een paar honderd cadeau gegeven?
oeps klopt niet !quote:Op zondag 30 maart 2025 13:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Huh heeft Jolien Jolien een paar honderd cadeau gegeven?
Ook nog even je tanden poetsenquote:Op zondag 30 maart 2025 13:56 schreef Kissingbird het volgende:
kijken wat je aan gaat trekken voor een spel
ik verwacht dat er best animo zou zijn onder BBfans als ze een markt zouden houden waar je allerlei meubeltjes, accessoires zou kunnen kopen. Evt per bod.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:39 schreef riri het volgende:
Dat overdreven schoonmaken van Sharice deze laatste week doet ze ook omdat ze weet dat sommige kijkers bewoners die schoonmaken voordeel geven want het is natuurlijk raar als je weet dat dat hele decor straks gewoon na deze week helemaal afgebroken wordt en bij het grof vuil terecht komt
ja er zitten er hier die graag zo'n paddo willen hebbenquote:Op zondag 30 maart 2025 13:57 schreef Inka het volgende:
[..]
ik verwacht dat er best animo zou zijn onder BBfans als ze een markt zouden houden waar je allerlei meubeltjes, accessoires zou kunnen kopen. Evt per bod.
Is dus heel normaal Kodiequote:
hallo 2025 callingquote:Op zondag 30 maart 2025 14:04 schreef Kissingbird het volgende:
Huh wat is dat?????? met een steentjesachtig ding schuren ze de haren van matthie weg????
Kodi heeft geen gaten in zijn beenhaarquote:Op zondag 30 maart 2025 14:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is dus heel normaal Kodie
hoef je je daar ook geen zorgen meer over te maken![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
hallo 2025 calling
is het meest slechte wat je kunt gebruiken om je benen te ontharen
je schuurt namelijk ook een stukje van je opperhuid af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar wat is dat? puimsteen of zo?Smile, it's free therapy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |