Ik erken dat ik gisteren wat voorbarig wasquote:Op zondag 30 maart 2025 09:58 schreef greysbones het volgende:
Kan iedereen nu even loslaten dat alleen Jordy wat gegund is ?
Dan is ze best wel naïef.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:15 schreef Rhosyn het volgende:
Oeps..Ken is niet Jolien's beste vriend maar haar baas zegt ze net.
Ze zegt dat ze veel ruzie hadden en hij haar pushte tot nog meer en zegt daar achteraan dat ze er wel dankbaar voor is. Okee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch raar dat een een zo omstreden persoon van BB een podium krijgt.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:36 schreef Kissingbird het volgende:
ze betl iedere dag met hem normaal
jolien denkt dat hij ook iemand nodig heeft om tegen te praten
Jolien: hoe is het met de verkiezing,
ken:ca va, 10 mensen die strijden, we zijn super trots op u. Finaleweek, ouders is trots op u, iedereen is super trots op u. 1 tip: focus op jezelf! finaleweek
Alleen jordy eet appelstroopquote:Op zondag 30 maart 2025 10:31 schreef Rhosyn het volgende:
Is die pot jam? stroop? alleen voor Jordy? Hij likt het mes af na het smeren en neemt een 2e boterham en gaat met dat zelfde mes weer in die pot.
Schimmel incoming
Nee Jolien vroeg of haar telefoontje te maken had met de telefoon van Sharice. Ja tuurlijk zo moeilijk is dat niet das het zelfse als gister tussen Matti en mijn telefoontje. Alleen snapt Sharice Jordy zijn toon niet maar das Jordy zijn geen bullshit toon.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:46 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy schijnt raar gereageerd te hebben op het telefoontje van Jolien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |