Maar die mogen wij dan weer niet zien waarschijnlijkquote:
Klopt. Maar verwacht wel nog wat vandaag.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar die mogen wij dan weer niet zien waarschijnlijk
Hij snapt heus wel dat het een geheime opdracht is van BB.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:51 schreef Rhosyn het volgende:
Charice denkt dat zij nu de hele dag een boze blik van Jordy krijgt.
Jordy vindt het dus irritant dat Charice niks zegt terwijl hij door heeft dat het telefoontje door Charice is gegeven.
Net als dat Mattheus telefoon kreeg en Jordy mocht daarna met zijn moeder praten.
Ik denk echter dat hij niet weet dat er 500 euro voor is betaald.
Dat gaat hij pas snappen als hij voor Mattheus een telefoontje kan kopen.
En Jolien ook.
Nou dat is ook niet helemaal waar.....naast Milena en naast Pootje liggend kon ze het lang uitzingen om niks te doen.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:42 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze verveelt zich en kan niet stil zitten. Heeft niks met stemmen te maken
Hij maakte er helemaal geen toneelstuk van. Joloen vroeg of dat telefoongesprek iets te maken had met dat van Sharice Ijn antwoord was natuurlijk zo moeilijk is dat niet. Jet kwam er juist uit als geen bullshit.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij snapt heus wel dat het een geheime opdracht is van BB.
En toch maakt hij er een toneelstuk van.
Denk sowieso dat een jongen haar niet als serieus relatie-materiaal ziet als ze zo makkelijk van de ene naar de andere springt.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik ben blij dat de andere bewoners het ook zien. Wulpse Jolien.
En ik denk dat Mattheus de boot afhoudt omdat Jeffrey een maatje was in het BB huis.
Mannen eer is dat.
Jolien doet qua jaloezie niet voor hem onder.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
begon met over wie ervoor haar zou inspreken en dat ze denken dat Jeff twijfel geval is omdat hij best jaloers kon wezen
en nu met hoe Jolien handelt ondanks er niets achter zit het wel eens anders gezien kan worden
Ze rent nu als een loops hondje achter Mattheus aanquote:Op zondag 30 maart 2025 09:19 schreef engine het volgende:
[..]
Soort vakantieliefde. Waait ook net zo snel weer over vaak.
Ze zag hem als een sterke speler.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:18 schreef Cupfighter het volgende:
De “relatie’ tussen Jolien en Jeff stelt niks voor
Is toch ook niet zo raar als je al weken toe zit te kijken hoe ze toewerken naar zijn overwinning? Ze hoeven nu niets meer te doen, de rest zal vanzelf wel gaan.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik erken dat ik gisteren wat voorbarig was
Dat was een grapje van Jordyquote:Op zondag 30 maart 2025 11:30 schreef latevogel het volgende:
Ik las net dat alles weg is uit de koelkast, das toch raar ze hebben dat gekocht en over.
Is ook de spaghetti enzo dan weg? 🤔
Als die hapjes van Kiki en Lenny weg zijn oké maar de rest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Telefoon voor Sharice - 30 maart 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Telefoon voor Jolien - 30 maart 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
haha.. onverwacht deze pollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 11:56 schreef Li0nHeart het volgende:
haha.. onverwacht deze pollDan valt er 1 dag voor de finale 1 Belg weg, en zou het plaatje kunnen veranderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: