zolang het geen roze isquote:
ze moeten weer delen geloof ikquote:
Ja.. Jordy staat er niet voor niks tussen ook. Anders had Jolien het makkelijk gehaald.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan valt er 1 dag voor de finale 1 Belg weg, en zou het plaatje kunnen veranderen.
Oke, die gaat dus niet mijn stem krijgenquote:Op zondag 30 maart 2025 12:12 schreef greysbones het volgende:
Amsterdam is hartje NL volgens Sharice
en echt niet de plek met het mooiste weerquote:Op zondag 30 maart 2025 12:14 schreef marky het volgende:
Amsterdam is toch ook echt wel westkant van Nederland. Niet hartje Nederland.
Zeeland de meeste zon en Limburg het warmst.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
en echt niet de plek met het mooiste weer
een Jas die snuggies? wie loopt daarmee over straat hahahquote:Op zondag 30 maart 2025 12:07 schreef greysbones het volgende:
die snuggy's zit een heel groot SHEIN label aan![]()
of wachht het is de jas van Jolien?
ohhhhhhhhh verkeerd begrepen zie ik nuquote:Op zondag 30 maart 2025 12:07 schreef greysbones het volgende:
die snuggy's zit een heel groot SHEIN label aan![]()
of wachht het is de jas van Jolien?
Amsterdam het hart van NL zou wél kloppenquote:Op zondag 30 maart 2025 12:12 schreef greysbones het volgende:
Amsterdam is hartje NL volgens Sharice
quote:Op zondag 30 maart 2025 12:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Amsterdam het hart van NL zou wél kloppen
Ajax - ADO Den Haag (v)quote:Op zondag 30 maart 2025 12:19 schreef Joyce-43 het volgende:
wind staat goed voor het geluid van Ajax jeugd haha
niet echt echt hartje Nederland maar echt langs de westkust vind ik ook wel meevallenquote:Op zondag 30 maart 2025 12:14 schreef marky het volgende:
Amsterdam is toch ook echt wel westkant van Nederland. Niet hartje Nederland.
dus Jordy heeft 8K gewonnen die had netjes afgerond zei hij 33K wat Jolien eerst had weet ik nietquote:Op zondag 30 maart 2025 12:14 schreef greysbones het volgende:
matti en sharice hebben 14k gekregen samen
Jordi komt uit op 41k totale prijspot
en Jolien 31k?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |