Toch mag AMsterdam ook echt niet klagen hoor kwa zon zoals jullie nu ook hebben kunnen zien in BBquote:Op zondag 30 maart 2025 12:16 schreef marky het volgende:
[..]
Zeeland de meeste zon en Limburg het warmst.
hoe weet die dat ze bij elkaar zijn dan weer?quote:Op zondag 30 maart 2025 12:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien hoopt echt dat Amber tickets heeft voor K3
Door hoodschappen hadden ze allemaal weer wat minderquote:Op zondag 30 maart 2025 12:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dus Jordy heeft 8K gewonnen die had netjes afgerond zei hij 33K wat Jolien eerst had weet ik niet
Ik denk echt nieuws gekregen want ze hebben het over meer dingen van de afgelopen tijdquote:Op zondag 30 maart 2025 12:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe weet die dat ze bij elkaar zijn dan weer?
oh ok ja Ajax moet tegen PSV in Eindhovenquote:Op zondag 30 maart 2025 12:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ajax - ADO Den Haag (v)
Nu 12:05 ‧ 2u 5m
Raar was ook niet in de afleveringen toch?quote:Op zondag 30 maart 2025 12:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk echt nieuws gekregen want ze hebben het over meer dingen van de afgelopen tijd
Nieuws game denk ikquote:Op zondag 30 maart 2025 12:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk echt nieuws gekregen want ze hebben het over meer dingen van de afgelopen tijd
Vanmorgen misschien met spelquote:Op zondag 30 maart 2025 12:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Raar was ook niet in de afleveringen toch?
nog nooit buitenlandse gezienquote:Op zondag 30 maart 2025 12:25 schreef Lrod01 het volgende:
In de zon liggen, naar vliegtuigjes kijken, af en toe slap ouwehoeren over random dingen. Dit zijn dan de streams van een BB finale week in Nederland.Wat een wereld van verschil met hoe groots het in het buitenland is.
Streams zijn niet te hachelen.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh ok ja Ajax moet tegen PSV in Eindhoven
begreep even niet dat het vrouwenvoetbal ging
oh kan dat ook tegenwoordig?quote:Op zondag 30 maart 2025 12:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Streams zijn niet te hachelen.
Dus ben nu naar een livestream van de buren aan het kijken
Ja dat is te verwachten dat het een Belg is die weg moet.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan valt er 1 dag voor de finale 1 Belg weg, en zou het plaatje kunnen veranderen.
Ja dat is daar zoveel groter. Het is hier tegenwoordig super low budget. Was vroeger wel anders. Echt jammer.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nog nooit buitenlandse gezien
ja geloof ooit eens beeld Amerika kan dat, maar dan mogen ze hier wel ander huis bouwen, is veel groter in buitenland
Laatste weken in BB krijgen ze inderdaad wel vaker nieuws of krantenkoppen om ze wat voor te bereiden op hun herintrede in de buitenwereld. Daar zal het spel wel mee te maken hebben gehad ja.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:35 schreef C.A.I het volgende:
Ze hebben idd nieuws doorgekregen in de gr ook hebben ze money gewonnen per duo ik vermoed een game met waar en niet waar zoals og K3 uitverkocht en nationl voetbal en ohja jeffrey support jolien met de finale sponsort zelfs op dr flyer
Dat willen ze voor zeker.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is te verwachten dat het een Belg is die weg moet.
Jordy is de enige Nederlander die er nog in zit en ik denk dat ze een finale met een land willen, als het programma om twee landen draait
Raar dat je niet even goed opzoekt waar je huis de komende drie maanden staat..quote:Op zondag 30 maart 2025 12:12 schreef greysbones het volgende:
Amsterdam is hartje NL volgens Sharice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |