uhuquote:Op zondag 30 maart 2025 14:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Kodi heeft geen gaten in zijn beenhaar
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Is dat niet zo'n kristal dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar wat is dat? puimsteen of zo?
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar wat is dat? puimsteen of zo?
Thinking is difficult, that’s why most people judge
wist niet dat dit gebruikt wordt om haren mee te scheren?????quote:
Sharicequote:Op zondag 30 maart 2025 13:49 schreef czvt het volgende:
Tijdens het feestje van afgelopen vrijdag is heel duidelijk gebleken dat Charice een heel volwassen mature vrouw is met een degelijke algemene verstandelijke kennis en IQ. Ze is blijkbaar heel tolerant, helemaal niet kinderlijk. Blijkbaar heeft zij een heel degelijke en leerrijke opvoeding gekregen. Mijn welgemeende felicitaties voor haar ouders. Dit is blijkbaar in 2025 een uitzondering voor 27+ jarigen. Charice onderscheid zich torenhoog met verschillende niveaus van verschil met haar medebewoners. Mijn persoonlijke favorite bewoner is er reeds uit voor alle duidelijkheid. Heel opmerkelijk is ook dat de kartelleden mekaar aan het neerhalen zijn voor de poen alhoewel ze geen interesse heben voor de poen. Duh!
beidequote:Op zondag 30 maart 2025 14:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wist niet dat dit gebruikt wordt om haren mee te scheren?????
of is het om de dode huidcellen eraf te halen?
Sharice heeft 1 been gedaan. Matthie doet het andere been nu zelf.
als er charice staat lees ik automatisch claricequote:
Mijn autocorrectie ligt ook geregeld dwars...quote:Op zondag 30 maart 2025 14:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
als er charice staat lees ik automatisch clarice![]()
kan ze net zo goed dat 3es drinken dat is ook niet te zuipen, oh vandaar dat zij colalimonade lekker vondquote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:12 schreef Kissingbird het volgende:
Oei jolien zegt zomaar dat ze vindt dat Matthie een mooi lichaam heeft
Zou Sjeff nu propjes naar het scherm gooienquote:Op zondag 30 maart 2025 14:12 schreef Kissingbird het volgende:
Oei jolien zegt zomaar dat ze vindt dat Matthie een mooi lichaam heeft
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 13:26 schreef Kissingbird het volgende:
41500 heeft Jordy
Jordy heeft jolen en Matthie een paar honderd cadeau gegeven.
serieus? dan heeft hij snel veel geld gewonnen en gehad ofzoquote:
De moneygames vliegen om je orenquote:Op zondag 30 maart 2025 14:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
serieus? dan heeft hij snel veel geld gewonnen en gehad ofzo
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:04 schreef Kissingbird het volgende:
Huh wat is dat?????? met een steentjesachtig ding schuren ze de haren van matthie weg????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |