ik ben nog even denken over me andere 2 stemmenquote:
mijn voorspellende gaven laten het afwetenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:18 schreef Jackiegekkie het volgende:
Pooh @:greysbones je zei dat het wel nog even zou duren!
En dan een minuut later zie ik de CoS helemaal vollopen![]()
Maar 'k heb duidelijk niet echt iets belangrijks gemist.
Wisten wij al. Wisten zij al.
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn voorspellende gaven laten het afweten
mijn excuses
Van Jordy krijg je een hartje als je op hem stemtquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik ben nog even denken over me andere 2 stemmen
vandaar dat ik op Matti stemquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:20 schreef engine het volgende:
[..]
Van Jordy krijg je een hartje als je op hem stemt
Jaaaaaa ik kreeg ook een hartje!!!!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:20 schreef engine het volgende:
[..]
Van Jordy krijg je een hartje als je op hem stemt
Staat duidelijk dat in laaste stuk van de aflevering iemand live het huis gaat verlatenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:18 schreef Was-beer het volgende:
Je kan tot donderdagavond 21:30 uur stemmen dus waarschijnlijk dan donderdag iemand weg?
ja de gids had ons dat al verteldquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:18 schreef Was-beer het volgende:
Je kan tot donderdagavond 21:30 uur stemmen dus waarschijnlijk dan donderdag iemand weg?
Staat duidelijk dat in laaste stuk van de aflevering iemand live het huis gaat verlatenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:18 schreef Was-beer het volgende:
Mag hopen van welquote:
vage SL elke keerquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:26 schreef latevogel het volgende:
[..]
Staat duidelijk dat in laaste stuk van de aflevering iemand live het huis gaat verlaten
[..]
Mag hopen van wel
Mag hopen van welquote:
Nog niet misschien dat ik op haar stem hoorquote:
het is de finale weekquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:28 schreef Jackiegekkie het volgende:
In principe (ik zei: in principe!) zou Jordy dus donderdag al weggestemd kunnen worden?
Dan zou er (in theorie!) dus geen Nederlander in de finale zitten?
Dacht dat niet kon/mocht volgens BB-regels?
Goed punt. Dit kon voorheen niet. Maar heb deze keer ook geen felicitatie vanuit bb gehoord dat hij de finale heeft gehaald..quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:28 schreef Jackiegekkie het volgende:
In principe (ik zei: in principe!) zou Jordy dus donderdag al weggestemd kunnen worden?
Kan me ook niet voorstellen dat er alweer een Belg gaat winnenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:28 schreef Jackiegekkie het volgende:
Misschien komt er nog een twistquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:28 schreef Jackiegekkie het volgende:
Haha ja ik wilde cos #1 zeggen, maar toen dacht ik ach we zijn nog met best veel hier dus dan kom je wel aan #3quote:
En voor vrijdag die live zal ook 1u.20min zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja de gids had ons dat al verteld
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud bewoners kozen de weekly basics - 29 maart 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Weet niet wanneer ik voor het laatst heb kunnen stemmen op hem, maar alle liefde en win voor Jordy.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Valt wel in de herhaling met hartje geven.
Voor alle zekerheid. Ik had het over Jordyquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:36 schreef Folies het volgende:
[..]
Weet niet wanneer ik voor het laatst heb kunnen stemmen op hem, maar alle liefde en win voor Jordy.
Och, ik voelde me al aangesproken.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor alle zekerheid. Ik had het over Jordy
Helaas is hij de enige Nederlander.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:28 schreef Jackiegekkie het volgende:
Dat is ook het punt.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas is hij de enige Nederlander.
ik zag nog geen poll op de grootste FB fanpagequote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:48 schreef Linnied het volgende:
[..]
Dat is ook het punt.
Als nu iedereen op de Belgen zou stemmen zou jordy donderdag weg moeten en staat er geen Nederlander in de echte finale.
Niet helaasquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas is hij de enige Nederlander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja dat sowieso.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zag nog geen poll op de grootste FB fanpage
maar denk dat Jordy genoeg stemmen gaat krijgen
en dat het tussen sharice en jolien zal gaan
Is toch niet zeker als publiek beslist dat hij donderdag weggaatquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:49 schreef rinardo het volgende:
Er zit in de Finaleweek altijd 1 NL en 1 Belg, dat zal nu niet anders zijn, dus is Jordy zeker van zn verblijf tot Vrijdag
[ link | afbeelding ]
BB zal de polls wel in de gaten hebben gehoudenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:50 schreef Linnied het volgende:
[..]
Ja dat sowieso.
Maar dit was een "in principe" verhaal
Denk dat hetzelfde gaat gebeuren als bij Jane en Sharice.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:50 schreef Linnied het volgende:
Ja dat sowieso.
Maar dit was een "in principe" verhaal
Dat zal nu niet anders zijn... inderdaad, omdat Jordy veel fans heeft.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:49 schreef rinardo het volgende:
Er zit in de Finaleweek altijd 1 NL en 1 Belg, dat zal nu niet anders zijn, dus is Jordy zeker van zn verblijf tot Vrijdag
[ link | afbeelding ]
Dit.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:53 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dat zal nu niet anders zijn... inderdaad, omdat Jordy veel fans heeft.
Maar mijn punt was: er kan op alle 4 gestemd worden en in theorie zou Jordy dus laagst kunnen scoren en er uit vliegen en net de finale missen. Het is niet dat Jordy als enige Nederlander een vrijstelling heeft gekregen voor die finale op vrijdag. Speltechnisch vind ik het maar vaag.
Hoewel die ‘spelregels’ nooit echt bevestigd zijn toch? Zou wel logisch klinken (mij maakt nationaliteit en geslacht niet uit, maar veel kijkers wel ofzo? en je hebt NL en BE productie natuurlijk) , maar nooit echt bevestigd volgens mij.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:55 schreef Linnied het volgende:
[..]
Dit.
We weten wel dat jordy wel genoeg stemmen krijgt.
Maar volgens de spelregels is dit vreemd
Jawel, de bewoners hadden het er pas over dat in het contract staat dat er 1 Belg en 1 Nederlander in de finale moet staanquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:00 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hoewel die ‘spelregels’ nooit echt bevestigd zijn toch? Zou wel logisch klinken (mij maakt nationaliteit en geslacht niet uit, maar veel kijkers wel ofzo? en je hebt NL en BE productie natuurlijk) , maar nooit echt bevestigd volgens mij.
klopt, en dat lekt elk jaar weerquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jawel, de bewoners hadden het er pas over dat in het contract staat dat er 1 Belg en 1 Nederlander in de finale moet staan
Denk het wel.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:06 schreef greysbones het volgende:
verschoon de bedden
komt er soms iemand?
Ik hoop Jolien of Sharice...quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:24 schreef latevogel het volgende:
[..]
Staat duidelijk dat in laaste stuk van de aflevering iemand live het huis gaat verlaten
misschien komt er wel iemand de nacht opfleurenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:06 schreef greysbones het volgende:
verschoon de bedden
komt er soms iemand?
Ik stem voor Pootje!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:12 schreef greysbones het volgende:
Wie kunnen ze nog met goed fatsoen daar laten slapen?
Wicky
Eva
niels
linda
fleur
pootje?
Evantjes op bezoekquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
misschien komt er wel iemand de nacht opfleuren
Als het maar niet Jeffrey is.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
misschien komt er wel iemand de nacht opfleuren
Ah okee, dat heb ik niet meegekregen. Dacht dat het nooit echt bevestigd was. Maar nu je dit zegt begint ook ineens te dagen dat het ook in een ander jaar volgens mij toch wel eens is benoemd, dus vergeet m’n reactie maar, ff niet scherpquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jawel, de bewoners hadden het er pas over dat in het contract staat dat er 1 Belg en 1 Nederlander in de finale moet staan
Wicky zit in Suriname dus die komt niet ben ik bangquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:12 schreef greysbones het volgende:
Wie kunnen ze nog met goed fatsoen daar laten slapen?
Wicky
Eva
niels
linda
fleur
pootje?
fijnquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:19 schreef Willewa het volgende:
[..]
Wicky zit in Suriname dus die komt niet ben ik bang
Denk dat ze Jordy even hebben verteld dat hij daar weg moet wezen. (slaapkamer)quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:21 schreef greysbones het volgende:
1 SL
dus we gaan ervan uit dat er wat komt?
Ik hoop echt van niet!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kiki nog in de buurt en Lennie, zullen die komen logeren?
Er is vaak genoeg over gepraat afgelopen seizoenen maar dat gaan ze natuurlijk nooit bevestigen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:00 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hoewel die ‘spelregels’ nooit echt bevestigd zijn toch? Zou wel logisch klinken (mij maakt nationaliteit en geslacht niet uit, maar veel kijkers wel ofzo? en je hebt NL en BE productie natuurlijk) , maar nooit echt bevestigd volgens mij.
Is eigenlijk bekend hoe de finale gaat zijn?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:24 schreef Hznootje het volgende:
Jordy denkt dat er zaterdag anderhalf uur finale op tv komt ..Hij verwacht een knalfeest geloof ik
Vertrouwdquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geraldine en Tatjana zullen het presenteren.
Of 4, en moeten de bewoners elders slapen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:27 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ohh hun eigen...dan komt er niemand slapen
Bed van Pootje is vorige x verschoond dus kan welquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:27 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ohh hun eigen...dan komt er niemand slapen
ja mss ?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of 4, en moeten de bewoners elders slapen.
Zover waren we inmiddels idd ;P ik bedacht me dus later ook dat ik het idd vaker heb gehoord. Was het ff vergeten dat dat vaker besproken isquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:26 schreef engine het volgende:
[..]
Er is vaak genoeg over gepraat afgelopen seizoenen maar dat gaan ze natuurlijk nooit bevestigen.
Ja preciesquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:32 schreef Schakeltopia het volgende:
wel balen man, geen late night fryer snacks meer, geen late night pannenkoeken meer
Nielsquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:32 schreef Schakeltopia het volgende:
wel balen man, geen late night fryer snacks meer, geen late night pannenkoeken meer
Arme vrouw van haar, iemand kan een hobby hebben maar als fan al in BB huis was en nu er in heeft gezeten en naar iedere gelegenheid gaat als het iets met BB te maken heeft. (volgens mij was haar vrouw niet zo'n grote fan)quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:27 schreef kater1 het volgende:
Elsa weet zich overal tussen te wringen. Die denkt echt BN-ner te kunnen worden. Dus alsjeblieft niet weer een nachtje terug in het huis!!! Geen gratis extra reclame voor haar!
Snel vergeten die kenauquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:27 schreef kater1 het volgende:
Elsa weet zich overal tussen te wringen. Die denkt echt BN-ner te kunnen worden. Dus alsjeblieft niet weer een nachtje terug in het huis!!! Geen gratis extra reclame voor haar!
Gister al feestje en korte nacht. Dus verwacht niet veel vanavond.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:33 schreef latevogel het volgende:
Pfff doodzonde dat BB nu niks leuks doet voor ze en voor ons.
Ah joh, laat haar lekker doen wat ze leuk vindt. Je laat het veel erger lijken dan het is. BB is ook nog gaande momenteel. Ik vind het niet gek als je nog ff geniet van het avontuur en alles er omheen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:27 schreef kater1 het volgende:
Moeten nog 5jaar opdraven HE voor BBquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:43 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah joh, laat haar lekker doen wat ze leuk vindt. Je laat het veel erger lijken dan het is. BB is ook nog gaande momenteel. Ik vind het niet gek als je nog ff geniet van het avontuur en alles er omheen.
Tja en... Moeten ze maar tegen kunnen en zeker in het weekend😁😜quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:40 schreef Willewa het volgende:
[..]
Gister al feestje en korte nacht. Dus verwacht niet veel vanavond.
Was Matt die in de sauna zitquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:44 schreef kater1 het volgende:
Wat was dat nou? Jordy buiten en er sprak een stem tegen hem? Noemde zijn naam? Huh!
Niet gezien. Kan iemand terug spoelen?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:44 schreef kater1 het volgende:
Wat was dat nou? Jordy buiten en er sprak een stem tegen hem? Noemde zijn naam? Huh!
Welke streamquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:44 schreef kater1 het volgende:
Was Mat, toen Jordy wat tegen de sauna aangooide.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:46 schreef Linnied het volgende:
[..]
Niet gezien. Kan iemand terug spoelen?
Ik heb dat dus best vaak! Dat ik iemand buiten beeld hoor praten en dat ik niet kan thuisbrengen wie dat is. Zo was ik bvb er een paar keer van overtuigd dat ik Keanu hoorde praten nadat die al naar huis was (en bij nog een paar anderen ook, denk ik, maar weet niet meer wie of wanneer)quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:47 schreef kater1 het volgende:
[..]
Oh echt! Ik dacht dat ik aan het hallucineren was![]()
![]()
Nee was daarvoor alquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was Mat, toen Jordy wat tegen de sauna aangooide.
En de klok gaat ook nog een uur vooruit....dus morgen ochtend extra vroeg gewekt door BB.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:48 schreef Lrod01 het volgende:
Laatste week is ingegaan en iedereen gaat alweer naar bed voor 22:00.
Hoop dat de casting flink op de schop gaat voor volgend seizoen want dit seizoen was en is het echt diep triest.
Ja wat moeten ze anders?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:48 schreef Lrod01 het volgende:
Laatste week is ingegaan en iedereen gaat alweer naar bed voor 22:00.
Hoop dat de casting flink op de schop gaat voor volgend seizoen want dit seizoen was en is het echt diep triest.
Als ze niet besluiten te wachten tot 9-uurquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
En de klok gaat ook nog een uur vooruit....dus morgen ochtend extra vroeg gewekt door BB.
Misschien gebeurt er nog wat.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:51 schreef latevogel het volgende:
[..]
Ja wat moeten ze anders?
Niks te snacken,geen hout
Sponsor?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:54 schreef spapaars het volgende:
Maar schoon beddengoed lag al klaar, wassen ze die niet zelf?
Ik ben bang van nietquote:
Wordt ieder jaar door achter(sponsor) gedaanquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:54 schreef spapaars het volgende:
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:54 schreef spapaars het volgende:
Ik hoop met Jordy meequote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:01 schreef spapaars het volgende:
Jordy: Misschien gaat er vannacht wat gebeuren, en weg stream.
Zit te wachten op de gastenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:15 schreef kater1 het volgende:
Mattie zit buiten in het donker, slechts verlicht door de blauwe lampen van de deur en perfect zacht spotje op zijn gezicht uit de tuin. Zeer fotogeniek.
een SM!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
een SM!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jawelquote:
Mwoa ik snap het wel, ze hebben vannacht maar 5 uurtjes slaap gehad ofzo, of nog iets minder, na een lange dag met uiteindelijk feest en drank. Brakkig dagje, morgen weer meer energie.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:26 schreef T0wler het volgende:
Nou zet de stream aan gaat een leuke week worden iedereen om 10uur al richting bed...
Jij zeg precies wat ik ook al dacht.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:28 schreef C.A.I het volgende:
Mattie wil opvallen zijn gedrag is sinds finale week anders valt heel erg op normaal 😏
Hoe doen ze dat buiten dan, het zijn jonge gasten van nog geen 30.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:27 schreef Willewa het volgende:
[..]
Mwoa ik snap het wel, ze hebben vannacht maar 5 uurtjes slaap gehad ofzo, of nog iets minder, na een lange dag met uiteindelijk feest en drank. Brakkig dagje, morgen weer meer energie.
Hoezo? Ff klein beetje me-time in die bubbel waar je constant op elkaars lip zit is niks mis mee toch?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:28 schreef C.A.I het volgende:
Mattie wil opvallen zijn gedrag is sinds finale week anders valt heel erg op normaal 😏
Dat jaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat buiten dan, het zijn jonge gasten van nog geen 30.
Buiten zitten ze ook het hele weekend in de kroeg en dan Maandag gewoon naar het werk
Ja precies dat riep ik hier ook al.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Buiten zitten ze ook het hele weekend in de kroeg en dan Maandag gewoon naar het werk
Niet iedereen zit het hele weekend in de kroegquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat een argwaanquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:37 schreef latevogel het volgende:
[..]
Ja precies dat riep ik hier ook al.
En Matt nu buiten zitten en overdag alleen maar slapen.
Allemaal voor de stemmen... Nou jammer dan het maakt op mij zeker geen kndruk
hoezo was joliens onderhose door? heeft zij doorgeknallt?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Dat jagaat vanzelf als je maar wat te doen hebt.
Omdat ze lag te malen over Milena deze ochtend te horen - reden waarom ze niet kon slapen en naar buiten kwam, vermoed ik.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:39 schreef kater1 het volgende:
Mattie tegen Sharice 'Gij zijt dingen aan het zoeken die er niet zijn'
En overdag me time met slapen🤐quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:39 schreef Willewa het volgende:
[..]
Wat een argwaanDie jongen zit gewoon ff lekker buiten van wat me-time te genieten en evt wat dingen te overdenken.
zwaaarrr irritantquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:42 schreef Jackiegekkie het volgende:
pff, lekker gesprek buiten en stream switcht naar slapende Jolien.
WAAROM FEBO
Ik vind mattheus daar helemaal geen typ voor..quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:28 schreef C.A.I het volgende:
ik ook nietquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:42 schreef Linnied het volgende:
[..]
Ik vind mattheus daar helemaal geen typ voor..
Volgens mij denkt hij niet eens op die manier.
Ik kan het fout hebben hoor, maar ik zie hem helemaal niet zo.
Ja ze had zeer hete diarree die haar slipje doorbranddequote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo was joliens onderhose door? heeft zij doorgeknallt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kunnen we even een disclaimer plaatsen voor @rinardoquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja ze had zeer hete diarree die haar slipje doorbrandde![]()
Nu heeft ze blaren op 'n zeer pijnlijk plekje
Donequote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
kunnen we even een disclaimer plaatsen voor @:rinardo
anders denkt hij dat het waar is
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:46 schreef greysbones het volgende:
Wel fijn voor heel FB en X dat de stream nu op een slapende Jolien staat
misschien kunnen ze er nog een spannend verhaal van maken
Misschien welquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo was joliens onderhose door? heeft zij doorgeknallt?
Bruhquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:50 schreef mario390 het volgende:
denk dat jolien strakse scheeetjes heeft
ik versta haar primaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:51 schreef Jackiegekkie het volgende:
Sprak ze echt zo dialect?
Ik met mijn West-Vlaamse roots begreep haar helemaal en besef het vaak niet dat het voor anderen niet verstaanbaar is?
Ze is soms een beetje moeilijk te volgen ja. Maar valt erg mee. Pootje was een ander niveau. Ik heb een periode tijdens deze BB wat extra vermoeidheid gehad en kon hem toen gewoon echt heel slecht volgen omdat het echt meer moeite kost om goed aandacht voor te hebben. Sharice gaat altijd wel aardig.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:51 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik met mijn West-Vlaamse roots begreep haar helemaal en besef het vaak niet dat het voor anderen niet verstaanbaar is?
Nee dat niet, is geen Pootje. Maar als ze snel praat heb ik er toch moeite mee.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:51 schreef Jackiegekkie het volgende:
Heb 2 jaar in Clinge gewoont, en vaak gewerkt in De Klinge maar versta ook veel niet van Charicequote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:51 schreef Jackiegekkie het volgende:
over Mattiquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:58 schreef kater1 het volgende:
Hebben ze het nu over Jane of Jolien? Sharice 'Liefde is een werkwoord'.
Ik al helemaal soms niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb 2 jaar in Clinge gewoont, en vaak gewerkt in De Klinge maar versta ook veel niet van Charice
Ging zeer duidelijk over Jane en haar relatie. Zowel Matti als Sharice blijken toch diepgaande gesprekken gehad te hebben met Jane over het vermoeden dat haar relatie ten einde was.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:58 schreef kater1 het volgende:
Hebben ze het nu over Jane of Jolien? Sharice 'Liefde is een werkwoord'.
Nee Jane of Jolien. Die het zelfs over trouwen had. En zo onzeker was.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
over Matti
over relaties in het algemeen
2 mensen met een zeer prima IQ en zeker EQquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:57 schreef greysbones het volgende:
Toch hebben matti en Sharice altijd mooie gesprekken
janequote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:00 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nee Jane of Jolien. Die het zelfs over trouwen had. En zo onzeker was.
Ging over Jane, hoor.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:00 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nee Jane of Jolien. Die het zelfs over trouwen had. En zo onzeker was.
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:16 schreef Jackiegekkie het volgende:
Commercial break hier!
Febo durft niet meer switchen omdat ik ze door had! HAH!
Tja dat was al bekend en daarom alleen al hoop ik dat hij niet win.quote:
waar hij zelf voor heeft gewerktquote:
Is ook raar en bed is niet eens verschoond 🤐quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:39 schreef Jackiegekkie het volgende:
Matti gaat in de suite slapen?
Raarrr ?
Ik las even Chiaraquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik wil die stoel waar Charica in zit, maar dan in oud roze
Morgen Jolien: wilt u niet naast mij slapen?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:39 schreef Jackiegekkie het volgende:
Matti gaat in de suite slapen?
Raarrr ?
Onderbroek van kousenband 🙄🤐quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:42 schreef Jackiegekkie het volgende:
Sharice naar bed, Matti staat nog tanden te poetsen, maar voelde net al even aan de deur van de suite. Ze hebben er wat rond de klink gehangen zodat die niet in slot kan vallen (zo zag het er toch uit).
Haha nee Chiara van BB2023. Ik zie zoveel varianten van Sharice voorbij komen, maar deze was nieuwquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat is toch een electrische met van die ijzeren beugels op de armleuningen?
Sharice reageerde alleszins niet in het minst verbaasd toen Matti zei: ik ga naar suite toe.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:43 schreef Willewa het volgende:
[..]
Morgen Jolien: wilt u niet naast mij slapen?![]()
![]()
![]()
Ah ja dat kan iddquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:44 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Sharice reageerde alleszins niet in het minst verbaasd toen Matti zei: ik ga naar suite toe.
Dus misschien iets dat eerder vandaag al werd besproken?
Lijkt wel alsof ze in dr bed ligt ...quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:46 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ikk heb maar mini-venstertje want commercial break.
Matti pakte zeteltje om deur open te houden.
Rechts op het bed ziet het er voor mij nu uit alsof er al iemand ligt.
Ligt Jolien wel in haar eigen bed?
Ja Jolien in eigen bedquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:46 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ikk heb maar mini-venstertje want commercial break.
Matti pakte zeteltje om deur open te houden.
Rechts op het bed ziet het er voor mij nu uit alsof er al iemand ligt.
Ligt Jolien wel in haar eigen bed?
quote:
Dekbed en kussens onder dekbed ligt daar geloof ik, of Kiki moet zich verstopt hebbenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:49 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]![]()
Maar in de suite ligt daar dan een hele berg dekens of kussens rechts? (rechts op beeld)
Want Matti ligt links, die zie je amper, terwijl er rechts een hele hoge bult is.
Haha ik zat ook al te denken, welke bult is Mattiequote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:49 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]![]()
Maar in de suite ligt daar dan een hele berg dekens of kussens rechts? (rechts op beeld)
Want Matti ligt links, die zie je amper, terwijl er rechts een hele hoge bult is.
ah doet ze dat altijd?quote:Op zondag 30 maart 2025 00:02 schreef Folies het volgende:
Rond welke tijd gaat Jolien meestal 's nachts even naar de wc, uur of 1?
Volgens mij was dat in groep wel besproken of op zijn minst gemeld.quote:
niets van gehoord tot 20:00 uur, daarna was ik even afwezigquote:Op zondag 30 maart 2025 00:18 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Volgens mij was dat in groep wel besproken of op zijn minst gemeld.
Want toen hij ging slapen, zei hij tegen Sharice: ok, ik ga naar de suite toe, en ze reageerde daar helemaal niet raar of verbaasd op. Zei gewoon welterusten.
Ook niet gehoord, hoor. Baseer me enkel op het feit dat Sharice niet zei: hoezo ga jij plots in de suite slapen?quote:Op zondag 30 maart 2025 00:25 schreef odie22 het volgende:
[..]
niets van gehoord tot 20:00 uur, daarna was ik even afwezig
hoezo gaat zij ? gaat zij langer of korter?quote:Op zondag 30 maart 2025 00:10 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
ah doet ze dat altijd?
gister was dat een stuk later, maar waren ook later op bed gegaan, rond een uur of 2?
En vandaag erg vroeg op bed en ze liep een dik half uur geleden al eens door de gang, vermoedelijk om naar toilet te gaan (niet zeker, want S1 bleef op woonkamer)
zal wel iemand hebben lopen snurkenquote:Op zondag 30 maart 2025 08:04 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Waarom slaapt Mattheus in het 4 persoonsbed van Jane?
Is dat omdat hij bang is dat Jolien hem bespringt
Komt dat omdat Mattheus in de suite heeft geslapen?quote:Op zondag 30 maart 2025 08:10 schreef danaqui het volgende:
Omg die kop van Jolientje die is woestboos op Mattie
Ja kloptquote:Op zondag 30 maart 2025 08:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Komt dat omdat Mattheus in de suite heeft geslapen?
Ze vertelde dat daarnet aan Jordy en Jordy zei verbaasd: de hele nacht? Dat is best raar.
ja nu hoorde ik het nog maar net was er nog gespeculeer dus vandaar maar hij was laat wakker en wilde het idd keer meemakenquote:Op zondag 30 maart 2025 08:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee beeft hij gister al gezegd dat hij het nog een keer zou doen.
het was charice die het Jordy verteldequote:Op zondag 30 maart 2025 08:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Komt dat omdat Mattheus in de suite heeft geslapen?
Ze vertelde dat daarnet aan Jordy en Jordy zei verbaasd: de hele nacht? Dat is best raar.
kwam zij er achter had Jordy wel ingeschat ervoor maar is Jordy er nog niet van mening dat het iets anders is?quote:
dus alles is er nog tsss hahahaquote:
en dan geen foto?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:15 schreef kater1 het volgende:
Mattie zit buiten in het donker, slechts verlicht door de blauwe lampen van de deur en perfect zacht spotje op zijn gezicht uit de tuin. Zeer fotogeniek.
quote:Op zondag 30 maart 2025 08:40 schreef Joyce-43 het volgende:
ja dan krijg je juist gaatjes poetsen voor het eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |