En overdag me time met slapen🤐quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:39 schreef Willewa het volgende:
[..]
Wat een argwaanDie jongen zit gewoon ff lekker buiten van wat me-time te genieten en evt wat dingen te overdenken.
zwaaarrr irritantquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:42 schreef Jackiegekkie het volgende:
pff, lekker gesprek buiten en stream switcht naar slapende Jolien.
WAAROM FEBO
Ik vind mattheus daar helemaal geen typ voor..quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:28 schreef C.A.I het volgende:
Mattie wil opvallen zijn gedrag is sinds finale week anders valt heel erg op normaal 😏
ik ook nietquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:42 schreef Linnied het volgende:
[..]
Ik vind mattheus daar helemaal geen typ voor..
Volgens mij denkt hij niet eens op die manier.
Ik kan het fout hebben hoor, maar ik zie hem helemaal niet zo.
Ja ze had zeer hete diarree die haar slipje doorbranddequote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo was joliens onderhose door? heeft zij doorgeknallt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kunnen we even een disclaimer plaatsen voor @rinardoquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja ze had zeer hete diarree die haar slipje doorbrandde![]()
Nu heeft ze blaren op 'n zeer pijnlijk plekje
Donequote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
kunnen we even een disclaimer plaatsen voor @:rinardo
anders denkt hij dat het waar is
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:46 schreef greysbones het volgende:
Wel fijn voor heel FB en X dat de stream nu op een slapende Jolien staat
misschien kunnen ze er nog een spannend verhaal van maken
Misschien welquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo was joliens onderhose door? heeft zij doorgeknallt?
Bruhquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:50 schreef mario390 het volgende:
denk dat jolien strakse scheeetjes heeft
ik versta haar primaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:51 schreef Jackiegekkie het volgende:
Sprak ze echt zo dialect?
Ik met mijn West-Vlaamse roots begreep haar helemaal en besef het vaak niet dat het voor anderen niet verstaanbaar is?
Ze is soms een beetje moeilijk te volgen ja. Maar valt erg mee. Pootje was een ander niveau. Ik heb een periode tijdens deze BB wat extra vermoeidheid gehad en kon hem toen gewoon echt heel slecht volgen omdat het echt meer moeite kost om goed aandacht voor te hebben. Sharice gaat altijd wel aardig.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:51 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik met mijn West-Vlaamse roots begreep haar helemaal en besef het vaak niet dat het voor anderen niet verstaanbaar is?
Nee dat niet, is geen Pootje. Maar als ze snel praat heb ik er toch moeite mee.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:51 schreef Jackiegekkie het volgende:
Heb 2 jaar in Clinge gewoont, en vaak gewerkt in De Klinge maar versta ook veel niet van Charicequote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:51 schreef Jackiegekkie het volgende:
over Mattiquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:58 schreef kater1 het volgende:
Hebben ze het nu over Jane of Jolien? Sharice 'Liefde is een werkwoord'.
Ik al helemaal soms niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb 2 jaar in Clinge gewoont, en vaak gewerkt in De Klinge maar versta ook veel niet van Charice
Ging zeer duidelijk over Jane en haar relatie. Zowel Matti als Sharice blijken toch diepgaande gesprekken gehad te hebben met Jane over het vermoeden dat haar relatie ten einde was.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:58 schreef kater1 het volgende:
Hebben ze het nu over Jane of Jolien? Sharice 'Liefde is een werkwoord'.
Nee Jane of Jolien. Die het zelfs over trouwen had. En zo onzeker was.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
over Matti
over relaties in het algemeen
2 mensen met een zeer prima IQ en zeker EQquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:57 schreef greysbones het volgende:
Toch hebben matti en Sharice altijd mooie gesprekken
janequote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:00 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nee Jane of Jolien. Die het zelfs over trouwen had. En zo onzeker was.
Ging over Jane, hoor.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:00 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nee Jane of Jolien. Die het zelfs over trouwen had. En zo onzeker was.
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:16 schreef Jackiegekkie het volgende:
Commercial break hier!
Febo durft niet meer switchen omdat ik ze door had! HAH!
Tja dat was al bekend en daarom alleen al hoop ik dat hij niet win.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |