Heb 2 jaar in Clinge gewoont, en vaak gewerkt in De Klinge maar versta ook veel niet van Charicequote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:51 schreef Jackiegekkie het volgende:
Sprak ze echt zo dialect?
Ik met mijn West-Vlaamse roots begreep haar helemaal en besef het vaak niet dat het voor anderen niet verstaanbaar is?
over Mattiquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:58 schreef kater1 het volgende:
Hebben ze het nu over Jane of Jolien? Sharice 'Liefde is een werkwoord'.
Ik al helemaal soms niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb 2 jaar in Clinge gewoont, en vaak gewerkt in De Klinge maar versta ook veel niet van Charice
Ging zeer duidelijk over Jane en haar relatie. Zowel Matti als Sharice blijken toch diepgaande gesprekken gehad te hebben met Jane over het vermoeden dat haar relatie ten einde was.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:58 schreef kater1 het volgende:
Hebben ze het nu over Jane of Jolien? Sharice 'Liefde is een werkwoord'.
Nee Jane of Jolien. Die het zelfs over trouwen had. En zo onzeker was.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
over Matti
over relaties in het algemeen
2 mensen met een zeer prima IQ en zeker EQquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:57 schreef greysbones het volgende:
Toch hebben matti en Sharice altijd mooie gesprekken
janequote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:00 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nee Jane of Jolien. Die het zelfs over trouwen had. En zo onzeker was.
Ging over Jane, hoor.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:00 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nee Jane of Jolien. Die het zelfs over trouwen had. En zo onzeker was.
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:16 schreef Jackiegekkie het volgende:
Commercial break hier!
Febo durft niet meer switchen omdat ik ze door had! HAH!
Tja dat was al bekend en daarom alleen al hoop ik dat hij niet win.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |