Gister al feestje en korte nacht. Dus verwacht niet veel vanavond.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:33 schreef latevogel het volgende:
Pfff doodzonde dat BB nu niks leuks doet voor ze en voor ons.
Ah joh, laat haar lekker doen wat ze leuk vindt. Je laat het veel erger lijken dan het is. BB is ook nog gaande momenteel. Ik vind het niet gek als je nog ff geniet van het avontuur en alles er omheen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:27 schreef kater1 het volgende:
Elsa weet zich overal tussen te wringen. Die denkt echt BN-ner te kunnen worden. Dus alsjeblieft niet weer een nachtje terug in het huis!!! Geen gratis extra reclame voor haar!
Moeten nog 5jaar opdraven HE voor BBquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:43 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah joh, laat haar lekker doen wat ze leuk vindt. Je laat het veel erger lijken dan het is. BB is ook nog gaande momenteel. Ik vind het niet gek als je nog ff geniet van het avontuur en alles er omheen.
Tja en... Moeten ze maar tegen kunnen en zeker in het weekend😁😜quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:40 schreef Willewa het volgende:
[..]
Gister al feestje en korte nacht. Dus verwacht niet veel vanavond.
Was Matt die in de sauna zitquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:44 schreef kater1 het volgende:
Wat was dat nou? Jordy buiten en er sprak een stem tegen hem? Noemde zijn naam? Huh!
Niet gezien. Kan iemand terug spoelen?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:44 schreef kater1 het volgende:
Wat was dat nou? Jordy buiten en er sprak een stem tegen hem? Noemde zijn naam? Huh!
Welke streamquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:44 schreef kater1 het volgende:
Was Mat, toen Jordy wat tegen de sauna aangooide.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:46 schreef Linnied het volgende:
[..]
Niet gezien. Kan iemand terug spoelen?
Ik heb dat dus best vaak! Dat ik iemand buiten beeld hoor praten en dat ik niet kan thuisbrengen wie dat is. Zo was ik bvb er een paar keer van overtuigd dat ik Keanu hoorde praten nadat die al naar huis was (en bij nog een paar anderen ook, denk ik, maar weet niet meer wie of wanneer)quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:47 schreef kater1 het volgende:
[..]
Oh echt! Ik dacht dat ik aan het hallucineren was![]()
![]()
Nee was daarvoor alquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was Mat, toen Jordy wat tegen de sauna aangooide.
En de klok gaat ook nog een uur vooruit....dus morgen ochtend extra vroeg gewekt door BB.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:48 schreef Lrod01 het volgende:
Laatste week is ingegaan en iedereen gaat alweer naar bed voor 22:00.
Hoop dat de casting flink op de schop gaat voor volgend seizoen want dit seizoen was en is het echt diep triest.
Ja wat moeten ze anders?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:48 schreef Lrod01 het volgende:
Laatste week is ingegaan en iedereen gaat alweer naar bed voor 22:00.
Hoop dat de casting flink op de schop gaat voor volgend seizoen want dit seizoen was en is het echt diep triest.
Als ze niet besluiten te wachten tot 9-uurquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
En de klok gaat ook nog een uur vooruit....dus morgen ochtend extra vroeg gewekt door BB.
Misschien gebeurt er nog wat.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:51 schreef latevogel het volgende:
[..]
Ja wat moeten ze anders?
Niks te snacken,geen hout
Sponsor?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:54 schreef spapaars het volgende:
Maar schoon beddengoed lag al klaar, wassen ze die niet zelf?
Ik ben bang van nietquote:
Wordt ieder jaar door achter(sponsor) gedaanquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:54 schreef spapaars het volgende:
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:54 schreef spapaars het volgende:
Ik hoop met Jordy meequote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:01 schreef spapaars het volgende:
Jordy: Misschien gaat er vannacht wat gebeuren, en weg stream.
Zit te wachten op de gastenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:15 schreef kater1 het volgende:
Mattie zit buiten in het donker, slechts verlicht door de blauwe lampen van de deur en perfect zacht spotje op zijn gezicht uit de tuin. Zeer fotogeniek.
een SM!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
een SM!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jawelquote:
Mwoa ik snap het wel, ze hebben vannacht maar 5 uurtjes slaap gehad ofzo, of nog iets minder, na een lange dag met uiteindelijk feest en drank. Brakkig dagje, morgen weer meer energie.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:26 schreef T0wler het volgende:
Nou zet de stream aan gaat een leuke week worden iedereen om 10uur al richting bed...
Jij zeg precies wat ik ook al dacht.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:28 schreef C.A.I het volgende:
Mattie wil opvallen zijn gedrag is sinds finale week anders valt heel erg op normaal 😏
Hoe doen ze dat buiten dan, het zijn jonge gasten van nog geen 30.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:27 schreef Willewa het volgende:
[..]
Mwoa ik snap het wel, ze hebben vannacht maar 5 uurtjes slaap gehad ofzo, of nog iets minder, na een lange dag met uiteindelijk feest en drank. Brakkig dagje, morgen weer meer energie.
Hoezo? Ff klein beetje me-time in die bubbel waar je constant op elkaars lip zit is niks mis mee toch?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:28 schreef C.A.I het volgende:
Mattie wil opvallen zijn gedrag is sinds finale week anders valt heel erg op normaal 😏
Dat jaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat buiten dan, het zijn jonge gasten van nog geen 30.
Buiten zitten ze ook het hele weekend in de kroeg en dan Maandag gewoon naar het werk
Ja precies dat riep ik hier ook al.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Buiten zitten ze ook het hele weekend in de kroeg en dan Maandag gewoon naar het werk
Niet iedereen zit het hele weekend in de kroegquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat een argwaanquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:37 schreef latevogel het volgende:
[..]
Ja precies dat riep ik hier ook al.
En Matt nu buiten zitten en overdag alleen maar slapen.
Allemaal voor de stemmen... Nou jammer dan het maakt op mij zeker geen kndruk
hoezo was joliens onderhose door? heeft zij doorgeknallt?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Dat jagaat vanzelf als je maar wat te doen hebt.
Omdat ze lag te malen over Milena deze ochtend te horen - reden waarom ze niet kon slapen en naar buiten kwam, vermoed ik.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:39 schreef kater1 het volgende:
Mattie tegen Sharice 'Gij zijt dingen aan het zoeken die er niet zijn'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |