periodes als in tijdquote:
Is ook raar en bed is niet eens verschoond 🤐quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:39 schreef Jackiegekkie het volgende:
Matti gaat in de suite slapen?
Raarrr ?
Ik las even Chiaraquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik wil die stoel waar Charica in zit, maar dan in oud roze
Morgen Jolien: wilt u niet naast mij slapen?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:39 schreef Jackiegekkie het volgende:
Matti gaat in de suite slapen?
Raarrr ?
Onderbroek van kousenband 🙄🤐quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:42 schreef Jackiegekkie het volgende:
Sharice naar bed, Matti staat nog tanden te poetsen, maar voelde net al even aan de deur van de suite. Ze hebben er wat rond de klink gehangen zodat die niet in slot kan vallen (zo zag het er toch uit).
Haha nee Chiara van BB2023. Ik zie zoveel varianten van Sharice voorbij komen, maar deze was nieuwquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat is toch een electrische met van die ijzeren beugels op de armleuningen?
Sharice reageerde alleszins niet in het minst verbaasd toen Matti zei: ik ga naar suite toe.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:43 schreef Willewa het volgende:
[..]
Morgen Jolien: wilt u niet naast mij slapen?![]()
![]()
![]()
Ah ja dat kan iddquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:44 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Sharice reageerde alleszins niet in het minst verbaasd toen Matti zei: ik ga naar suite toe.
Dus misschien iets dat eerder vandaag al werd besproken?
Lijkt wel alsof ze in dr bed ligt ...quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:46 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ikk heb maar mini-venstertje want commercial break.
Matti pakte zeteltje om deur open te houden.
Rechts op het bed ziet het er voor mij nu uit alsof er al iemand ligt.
Ligt Jolien wel in haar eigen bed?
Ja Jolien in eigen bedquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:46 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ikk heb maar mini-venstertje want commercial break.
Matti pakte zeteltje om deur open te houden.
Rechts op het bed ziet het er voor mij nu uit alsof er al iemand ligt.
Ligt Jolien wel in haar eigen bed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |