Dit.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:53 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dat zal nu niet anders zijn... inderdaad, omdat Jordy veel fans heeft.
Maar mijn punt was: er kan op alle 4 gestemd worden en in theorie zou Jordy dus laagst kunnen scoren en er uit vliegen en net de finale missen. Het is niet dat Jordy als enige Nederlander een vrijstelling heeft gekregen voor die finale op vrijdag. Speltechnisch vind ik het maar vaag.
Hoewel die ‘spelregels’ nooit echt bevestigd zijn toch? Zou wel logisch klinken (mij maakt nationaliteit en geslacht niet uit, maar veel kijkers wel ofzo? en je hebt NL en BE productie natuurlijk) , maar nooit echt bevestigd volgens mij.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:55 schreef Linnied het volgende:
[..]
Dit.
We weten wel dat jordy wel genoeg stemmen krijgt.
Maar volgens de spelregels is dit vreemd
Jawel, de bewoners hadden het er pas over dat in het contract staat dat er 1 Belg en 1 Nederlander in de finale moet staanquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:00 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hoewel die ‘spelregels’ nooit echt bevestigd zijn toch? Zou wel logisch klinken (mij maakt nationaliteit en geslacht niet uit, maar veel kijkers wel ofzo? en je hebt NL en BE productie natuurlijk) , maar nooit echt bevestigd volgens mij.
klopt, en dat lekt elk jaar weerquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jawel, de bewoners hadden het er pas over dat in het contract staat dat er 1 Belg en 1 Nederlander in de finale moet staan
Denk het wel.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:06 schreef greysbones het volgende:
verschoon de bedden
komt er soms iemand?
Ik hoop Jolien of Sharice...quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:24 schreef latevogel het volgende:
[..]
Staat duidelijk dat in laaste stuk van de aflevering iemand live het huis gaat verlaten
misschien komt er wel iemand de nacht opfleurenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:06 schreef greysbones het volgende:
verschoon de bedden
komt er soms iemand?
Ik stem voor Pootje!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:12 schreef greysbones het volgende:
Wie kunnen ze nog met goed fatsoen daar laten slapen?
Wicky
Eva
niels
linda
fleur
pootje?
Evantjes op bezoekquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
misschien komt er wel iemand de nacht opfleuren
Als het maar niet Jeffrey is.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
misschien komt er wel iemand de nacht opfleuren
die zet vast geen Poot tussen de deurquote:
Ah okee, dat heb ik niet meegekregen. Dacht dat het nooit echt bevestigd was. Maar nu je dit zegt begint ook ineens te dagen dat het ook in een ander jaar volgens mij toch wel eens is benoemd, dus vergeet m’n reactie maar, ff niet scherpquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jawel, de bewoners hadden het er pas over dat in het contract staat dat er 1 Belg en 1 Nederlander in de finale moet staan
Wicky zit in Suriname dus die komt niet ben ik bangquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:12 schreef greysbones het volgende:
Wie kunnen ze nog met goed fatsoen daar laten slapen?
Wicky
Eva
niels
linda
fleur
pootje?
fijnquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:19 schreef Willewa het volgende:
[..]
Wicky zit in Suriname dus die komt niet ben ik bang
Denk dat ze Jordy even hebben verteld dat hij daar weg moet wezen. (slaapkamer)quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:21 schreef greysbones het volgende:
1 SL
dus we gaan ervan uit dat er wat komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |