kan je gelijk zien dat deze website onze SV overneemt, die hebben jou fout meegenomen in hun verslagquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
9500 hoorde ik hem niet zeggen
wel.. 4x 2500 en 1x 2000 ah neee zijn met 4 nu
wederom blonT moment vandaag![]()
![]()
hahaha dat is wel grappig!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
kan je gelijk zien dat deze website onze SV overneemt, die hebben jou fout meegenomen in hun verslag
https://bigbrothernederla(...)ywpXK0pV0JTSvqM87cjQ
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hahaha dat is wel grappig!
Zag op FB laatst in een hele grote groep dat daar letterlijk mijn tekst stond ook.
Wat van gezegd, werd ik uit de groep gezet![]()
ja.. gewoon echt 1 op 1 een lang stuk van mij uit SV werd daar gezet.quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja.. gewoon echt 1 op 1 een lang stuk van mij uit SV werd daar gezet.
Kreeg messenger bericht dat FOK! openbaar is en als ik daar zat om kritiek te geven ik moest gaan![]()
![]()
had geschreven , onder die post op fb.. dat ik het niet netjes vind dat zo'n grote groep gewoon 1 op 1 alles jat om content te maken.. en dat ik dat ergens anders geschreven had
(gebruiken sv veel zag ik daarna..)
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja.. gewoon echt 1 op 1 een lang stuk van mij uit SV werd daar gezet.
Kreeg messenger bericht dat FOK! openbaar is en als ik daar zat om kritiek te geven ik moest gaan![]()
![]()
had geschreven , onder die post op fb.. dat ik het niet netjes vind dat zo'n grote groep gewoon 1 op 1 alles jat om content te maken.. en dat ik dat ergens anders geschreven had
(gebruiken sv veel zag ik daarna..)
Nope niks.. oh ze schreef ook nog: iedereen jat van elkaar in die groepen.quote:
Nou ja. Echt belachelijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope niks.. oh ze schreef ook nog: iedereen jat van elkaar in die groepen.
Werd daarna eruit gezet![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:30 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
![]()
whoehahah toetje van Jordy was maar tot 14 maart goed ziet Matthie nu.
Matthie: die wil gewoon haar zoon vergiftigen. Ze wil echt niet dat hij naar huis gaat![]()
Maakt niets uit, nog maar een paar dagen. Alles valt toch al van ellende uit elkaar daarquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:38 schreef Linnied het volgende:
Mattheus heeft eindelijk iets gefixed. Doucheputje stroomt weer door.
Maar heeft gewoon een onderdeel van het putje eruit gehaald
Uit een van de bewoners huis, zo staan er overal dingetjes in de woonkamer vanuit de bewoners hun huis, BB heeft dat vannacht er allemaal neergezetquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waar komt die lelijke stoel weg die in de woonkamer staat?
Ah oké, gemist vanmorgenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:46 schreef riri het volgende:
[..]
Uit een van de bewoners huis, zo staan er overal dingetjes in de woonkamer vanuit de bewoners hun huis, BB heeft dat vannacht er allemaal neergezet
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Van de mama van mattiquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik bedoelde die roze stoel. Stoel waar Mattie net in zat, hadden mijn ouders vroeger ook, maar dan in het wit.quote:
Winnaarquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mattie wil finalist op zijn CV zetten, maar denkt niet dat het hem aan een baan zal helpen![]()
oh verkeerd verstaan dan, maar komisch wat het welquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Winnaar
Hij zei stel je voor
Je wint
Dan kan ik dat mooi op mijn cv zetten
Krijg ik daarmee sneller een baan
Denk het niet![]()
Ging toch wel even stuk om dat verhaal van Jordy.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lachen om de verhalen als je op een openbaar toilet gaat waar geen wc papier is, hoe ze het oplossen
Echt hequote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:51 schreef Lrod01 het volgende:
Sharice is een heel ander (mooier) persoon als ze geen valse of manipulatieve mensen om zich heen heeft. Verademing.
BB heeft heel duidelijk vermeden om daar antwoord op te geven.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:15 schreef kater1 het volgende:
Zo, welke oudbewoners zullen dit geweest zijn ??
Hij zei toch oudbewoners?? Of heb ik het verkeerd gehoord?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:12 schreef Jackiegekkie het volgende:
Nieuwe poging!
BB: bewoners, dit zijn jullie weekly basics en luxe producten voor deze week.
Alles wat op tafel staat, is voor jullie
Alles wat niet op tafel staat, niet
Er is niets meer aan te veranderen, want alles is al gekocht en betaald.
Ik heb daarvoor volmacht gekregen van enkele bekenden
Ik kan het ook fout hebben, er werd veel gezegd opeens en ik probeerde zo snel mogelijk mee te tikken, maar oud-bewoners of bekenden is voor mij beetje zelfde (in deze context) en 'k weet nu niet meer wat letterlijk gezegd werdquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:16 schreef kater1 het volgende:
[..]
Hij zei toch oudbewoners?? Of heb ik het verkeerd gehoord?
Oude bekenden. Zojuist nog eens bevestigd op de stream.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:16 schreef kater1 het volgende:
[..]
Hij zei toch oudbewoners?? Of heb ik het verkeerd gehoord?
Oh ze zeggen nu zelf: wat zei hij? Oude bekenden!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:18 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik kan het ook fout hebben, er werd veel gezegd opeens en ik probeerde zo snel mogelijk mee te tikken, maar oud-bewoners of bekenden is voor mij beetje zelfde (in deze context) en 'k weet nu niet meer wat letterlijk gezegd werd
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:12 schreef Jackiegekkie het volgende:
Nieuwe poging!
BB: bewoners, dit zijn jullie weekly basics en luxe producten voor deze week.
Alles wat op tafel staat, is voor jullie
Alles wat niet op tafel staat, niet
Er is niets meer aan te veranderen, want alles is al gekocht en betaald.
Ik heb daarvoor volmacht gekregen van enkele oude bekenden
Ze waren allemaal aan het inruimen. En menusuggesties bedenken.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:32 schreef Hznootje het volgende:
Sharice ruimt alle boodschappen op en de kinderen zijn aan het koekjes ruilen
En meteen opvreten uiteraard
Deze 4?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp niet waarom ze basics uitkiezen, waarvan ze weten dat deze 4 dat niet lekker vinden en niet gaan eten. Er waren vast nog andere opties die ze wel eten als basics.
Die tonijn gaat straks allemaal terug.
Ja vindt het maar kleinzielige gedachte om dit te doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp niet waarom ze basics uitkiezen, waarvan ze weten dat deze 4 dat niet lekker vinden en niet gaan eten. Er waren vast nog andere opties die ze wel eten als basics.
Heb het gevoel dat het Niels was die dus op z’n instagram een filmpje van het huis postte, hij was daar vandaag. Oud bewoners zullen vast allemaal een rol krijgen deze week. Gister Lennie en Keanu, nu misschien Niels? (Met wie weet nog iemand?)quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het is maar de vraag of ze alle vrijheid hadden, of gewoon als altijd konden kiezen met wat er is aangeboden door BB.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:44 schreef latevogel het volgende:
[..]
Ja vindt het maar kleinzielige gedachte om dit te doen.
En weggegooid zl er veel worden jammer dit
Niels en Linda waren inderdaad in Amsterdam bij BBquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:45 schreef Willewa het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat het Niels was die dus op z’n instagram een filmpje van het huis postte, hij was daar vandaag. Oud bewoners zullen vast allemaal een rol krijgen deze week. Gister Lennie en Keanu, nu misschien Niels? (Met wie weet nog iemand?)
Niels is wel zo’n iemand die dit voor de ‘gein’ ff doet ofzo. Niels is over het algemeen maar wil imo soms iets te graag grappig zijn
ja grap was dat ze steeds morgen zeiden maar ze moesten echt een dag zeggen van der en niet morgen want dan kwam idd weer op zondag dus moesten echt een dag benoemenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:34 schreef Jackiegekkie het volgende:
Matti gaat (eindelijk) putjes van douche reinigen.
Jolien had daar vannacht tot vervelens toe om gevraagd. "Beloof dat je het ZATERDAG zult doen". - Matti en Jordy: 'we doen het morgen". Jolien: "Nee morgen is zondag, zeg zaterdag" (was al na middernacht) - Matti en Jordy: 'we doen het morgen". Dat ging zo een 5-tal keer door.
ohhhhhhhh niet? whahahaahquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mattie zei dat hij sowieso al kapot was, dus weggegooid in de vuilbak
is van Mattie zijn moederquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ah Linda ook dus. Dan denk ik dat idd.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Niels en Linda waren inderdaad in Amsterdam bij BB
Linde dronk dat tonijnsap daarom snap ik niet dat ze die link niet leggenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:50 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah Linda ook dus. Dan denk ik dat idd.
leuke voor in de finaleweekquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:14 schreef Lrod01 het volgende:
Ze zijn veel te verwend geraakt. Niet zeuren maar eten wat de pot schaft.
Axel en Elsa waren er gisteren om Jane op te vangen (in andere topics staan er foto's en filmpjes van)..quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Niels en Linda waren inderdaad in Amsterdam bij BB
maar ook geen beleg weer en melk en geloof spullen om brood te bakkenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:19 schreef Schakeltopia het volgende:
geen grote TOP snacks![]()
[ afbeelding ]
Het waren echt Niels en Linda let maar opquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:54 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Axel en Elsa waren er gisteren om Jane op te vangen (in andere topics staan er foto's en filmpjes van)..
Dus dat kan ook nog, dat 1 van hun (of beiden?) gisteren die keuze voor eten al konden maken?
Zie zowel Axel als Elsa wel beetje "gemeen" zijn als grapje/steek.
Ik was te veel aan het intikken wat BB zei dat ik niet goed gekeken heb.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
maar ook geen beleg weer en melk en geloof spullen om brood te bakken
Kregen ze in seizoen van liese enzo wel was die kok op beeld te zien hoe ze het klaar moesten makenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:56 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik was te veel aan het intikken wat BB zei dat ik niet goed gekeken heb.
Maar ik zag wel dat ze héél veel wél hadden - die tafel stond vol en er stonden nog bakken op de grond. Dus beetje flauw dat ze zo zeuren, wat hadden ze dan gedacht? Dat ze deze week elke dag als koningen zouden bediend worden met luxe-maaltijden?
Oh ik wou niet in discussie gaan, hoor. Was maar luidop aan het meedenken - ik volg ook geen andere socials en al zéker geen Xquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:55 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Het waren echt Niels en Linda let maar opstonden foto's op x dat ze in gebouw endemol zaten vanmorgen
Nee ik ook niet hoor is okquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:59 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Oh ik wou niet in discussie gaan, hoor. Was maar luidop aan het meedenken - ik volg ook geen andere socials en al zéker geen X
geloof van Jordy die groene kwam bij Jolien der ouders vandaan, maar weet niet 100%quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bedoelde die roze stoel, niet die houten met rieten zitting
Niels en Linda ook, die willen soms iets te grappig doen imo, hebben ook allebei dat soort ‘humor’. Niet dat het zo erg is trouwens haha, maar ik zou zelf juist wel echt iets lekkers voor ze uitzoeken en alles kopen ipv plagen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:54 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Axel en Elsa waren er gisteren om Jane op te vangen (in andere topics staan er foto's en filmpjes van)..
Dus dat kan ook nog, dat 1 van hun (of beiden?) gisteren die keuze voor eten al konden maken?
dat liedje ook bij NIels zijn insta ''ik komt weer thuis'' hahaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:55 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Het waren echt Niels en Linda let maar opstonden foto's op x dat ze in gebouw endemol zaten vanmorgen
Ah ja dat was in coronatijd toen zo’n ding, pakketten ophalen bij restaurants (of bezorgd krijgen?) om het zelf te maken met videoinstructie van de kokquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Kregen ze in seizoen van liese enzo wel was die kok op beeld te zien hoe ze het klaar moesten maken
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:03 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah ja dat was in coronatijd toen zo’n ding, pakketen ophalen bij restaurants (of bezorgd krijgen?) om het zelf te maken met videoinstructie van de kok
ik noem beleg en , brood kunnen bakken niet echt luxe het waren 2 extra maaltijden die op tafel stonden verder niet echt iets anders ja wat koekjes en om zelf te bakkenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:56 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik was te veel aan het intikken wat BB zei dat ik niet goed gekeken heb.
Maar ik zag wel dat ze héél veel wél hadden - die tafel stond vol en er stonden nog bakken op de grond. Dus beetje flauw dat ze zo zeuren, wat hadden ze dan gedacht? Dat ze deze week elke dag als koningen zouden bediend worden met luxe-maaltijden?
Ja hahaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat liedje ook bij NIels zijn insta ''ik komt weer thuis'' haha
die hadden zoiezo al heel veel luxe hun feestjes waren ook beter ook met gewoon feestlicht en niet alle lampen aanquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Kregen ze in seizoen van liese enzo wel was die kok op beeld te zien hoe ze het klaar moesten maken
waar ging diet overquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:01 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy gaat even een vest of jas pakken.
Jolien: zat ge er echt mee in?
Matthie: tuurlijk
Jolien: maar ik deed toch niet anders?
Ahh heb maar een beetje streams gekeken vandaag. Dat vallen wel nog gezien.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Over dat vetrouwen geintje dat hij haar liet vallen
ja dat idee heb ik ook dat hij dat al een paar dagen wat doet .quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:11 schreef Thorelf het volgende:
heb nog steeds het idee dat Matt...jolien wat vermijdt.. .. niet alleen vandaag
Ik vind dit juist wel humor en ze hebben volgens mij genoeg om er wat van te maken.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:01 schreef Willewa het volgende:
[..]
Niels en Linda ook, die willen soms iets te grappig doen imo, hebben ook allebei dat soort ‘humor’. Niet dat het zo erg is trouwens haha, maar ik zou zelf juist wel echt iets lekkers voor ze uitzoeken en alles kopen ipv plagen.
Ou volgens elders heeft hij haar vannacht niet ontwekenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat idee heb ik ook dat hij dat al een paar dagen wat doet .
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:12 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien MOEST altijd naakt slapen van een ex.
Dat was ze niet gewend.
Droomde dan altijd dat ze naakt op het strand lag.
Sharice: zegtwatonverstaanbaars maar vind er wat van. 4 pyjama's over elkaar.
Jolien: zou ik nu niet meer doen he.
Ze zei iets van: zot, wa ne rare! Bah naakt slapen, zou ik nooit doen. Als ik het koud heb, draag ik 4 pyjama's!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:12 schreef Kissingbird het volgende:
Dat was ze niet gewend.
Dank je voor de vertalingquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:14 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ze zei iets van: zot, wa ne rare! Bah naakt slapen, zou ik nooit doen. Als ik het koud heb, draag ik 4 pyjama's!
dit doet ze steeds op deze manier praten ....zo paait ze ze....het lukt haar aardig in het huis. Jeff als eerstequote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:12 schreef Kissingbird het volgende:
Dat was ze niet gewend.
Ja denk het idd ook dat hun het warenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:54 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Lees even terugquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:26 schreef latevogel het volgende:
[..]
Ja denk het idd ook dat hun het waren
ohhhhhhhh ok hahahaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Over dat vetrouwen geintje dat hij haar liet vallen
Bij dat woordje moest gaan mijn de haren rechtovereindstaan....quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:12 schreef Kissingbird het volgende:
Dat was ze niet gewend.
Sharice: zegtwatonverstaanbaars maar vindt er wat van. 4 pyjama's over elkaar.
Ja mij dus ook..Ze heeft al eens wat losgelaten over ex'n wat ik ongezond vond klinken.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bij dat woordje moest gaan mijn de haren rechtovereindstaan....
Een meid die op dominerende mannen valt, next is Jeffrey.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bij dat woordje moest gaan mijn de haren rechtovereindstaan....
teva en wat maken we van milenaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:38 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice dacht Eva (die was ik alweer vergeten) en Milena.
maar wil het niet uitspreken.. is het zometeen weer drama
Mattie is ook geen type voor Jolien, ze zou hem overlopenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een meid die op dominerende mannen valt, next is Jeffrey.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
als je 20 x per dag TOP roept ben je nog geen TOPspeler hoor, dan zou ik hier een TOP cosser zijnquote:
Mee eens Mattie is te lief voor Jolienquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mattie is ook geen type voor Jolien, ze zou hem overlopen
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:51 schreef odie22 het volgende:
[..]
als je 20 x per dag TOP roept ben je nog geen TOPspeler hoor, dan zou ik hier een TOP cosser zijn
Ja en allebei eerder een handje onder de dekentjes elkaars handje vasthoudenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:58 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien en Matthie keuvelen buiten nog wat onder hun dekentjes
ohhhhhhh lief tochquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:05 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja en allebei eerder een handje onder de dekentjes elkaars handje vasthouden
DAn moet dat achter een SL zijn geweest, zelfs tijdens het dansen, ging hij vaak aan de andere kant van de kamer staan. Ook Jordy hield ze in de gaten. Heb Jolien later nog wel uit bed zien gaan, naar de wc, water drinken, weer tanden poetsen, tijdje alleen in boudoir gezeten en water drinken. Was geen Mattie bij. Later kroop ze weer in bed.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ou volgens elders heeft hij haar vannacht niet ontweken![]()
Dwaalt een filmpje ervan rond op xquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
DAn moet dat achter een SL zijn geweest, zelfs tijdens het dansen, ging hij vaak aan de andere kant van de kamer staan. Ook Jordy hield ze in de gaten. Heb Jolien later nog wel uit bed zien gaan, naar de wc, water drinken, weer tanden poetsen, tijdje alleen in boudoir gezeten en water drinken. Was geen Mattie bij. Later kroop ze weer in bed.
Ik kijk niet op x, ik weet wat ik zelf gezien en gehoord heb.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dwaalt een filmpje ervan rond op x
Met kip die ze nog hadden en zonder tonijnquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:33 schreef chufi het volgende:
Het smaakt wel .. zie ze meerdere wrappen draaien
Die heb ik gezien. Men denkt ze te horen en dat ze vervolgens zeggen "ik voel je." "Ik voel jou ook"quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dwaalt een filmpje ervan rond op x
Niels en Lindaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:35 schreef Jackiegekkie het volgende:
Bewoners, de boodschappen zijn niet door jullie gekozen, maar ook niet door de fans.
Kijk mee wie ze wel heeft gekozen.
Niels en Fleur op scherm!
Precies!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo jammer dat mensen van alles suggereren wat niet op stream te zien was. Jolien en ik vermoed Mattie waren nog wel even aan het fluisteren toen ze net in bed lagen, maar kregen een zendercheck van BB.
Jolien gedroeg zich wel wat wulps, maar had teveel gedronken. Ze heeft Mattie een glas wijn, met water en leng leng gegeven. ze probeerde steeds hem alcohol te laten drinken wat hij niet wilde.
"Ik voel je" betekent toch heel vaak "ik begrijp je"?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:35 schreef Linnied het volgende:
[..]
Die heb ik gezien. Men denkt ze te horen en dat ze vervolgens zeggen "ik voel je." "Ik voel jou ook"
Mensen toch. Als je bb kijkt weet je inmiddels dat ze die gekke uitspraken doen zonder dat ze letterlijk iemand voelen!
Sorry. Gaat niet over stream
mensen op X en FB gaan helemaal los en horen van alles wat 'normale mensen' niet horenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:35 schreef Linnied het volgende:
[..]
Die heb ik gezien. Men denkt ze te horen en dat ze vervolgens zeggen "ik voel je." "Ik voel jou ook"
Mensen toch. Als je bb kijkt weet je inmiddels dat ze die gekke uitspraken doen zonder dat ze letterlijk iemand voelen!
Sorry. Gaat niet over stream
Ik schrijf alleen wat ik lees en wat ik hoor in het filmpje verder zal het mij een worst zijn dus ga er verder niet op in maarcdat het een hitsig type is is een ding wat zeker isquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:37 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Precies!
Ik was ook nog wakker vannacht. Er is niets gebeurd! Beetje gefluister en Jolien die moeilijk in slaap kwam, that's it.
Stomme juice-kanalen willen enkel drama maken en haten.
gelukkig doet Sabeau niet meequote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:45 schreef BigBreg83 het volgende:
Onee krijgen we nieuwe pannenkoeken gate
Niet echt origineel, hebben we al eerder gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet echt origineel, hebben we al eerder gezien#sabeaugateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Yep 😂😇quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:48 schreef BigBreg83 het volgende:
Waarom doen mensen dit?![]()
Iemand dit thuis wel is gedaan sinds vorig jaar??
ze waren gewekt vanmorgen althans Sharice speciaal door Milenaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:18 schreef Jackiegekkie het volgende:
De bewoners hebben Milena gehoord tijdens de SL?
Sharice zegt: straks is die hier, hé
Alle andere: nee, Sharice, was een foutje. Echt, klonk als een foutje, hoor
Sharice bereidt zich mentaal alsnog voor op een freeze
ik denk echt niet dat BB het aan zou durven Milena in huis te latenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:18 schreef Jackiegekkie het volgende:
De bewoners hebben Milena gehoord tijdens de SL?
Sharice zegt: straks is die hier, hé
Alle andere: nee, Sharice, was een foutje. Echt, klonk als een foutje, hoor
Sharice bereidt zich mentaal alsnog voor op een freeze
er is een periode geweest dat stream heel lang op Sharice stond maar je hoorde hun op de achtergrondquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
DAn moet dat achter een SL zijn geweest, zelfs tijdens het dansen, ging hij vaak aan de andere kant van de kamer staan. Ook Jordy hield ze in de gaten. Heb Jolien later nog wel uit bed zien gaan, naar de wc, water drinken, weer tanden poetsen, tijdje alleen in boudoir gezeten en water drinken. Was geen Mattie bij. Later kroop ze weer in bed.
Ja en dat versterkte alleen maar Sharice haar idee dat Milena misschien in het huis zou komen voor een freeze.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze waren gewekt vanmorgen althans Sharice speciaal door Milena
Too little, too late…Hebben ze 3 maanden de tijd voor gehadquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:07 schreef greysbones het volgende:
ze zijn echt de gekste dingen aan het verzinnen om te doen
ze vervelen zichquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:08 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Too little, too late…Hebben ze 3 maanden de tijd voor gehad
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet echt origineel, hebben we al eerder gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb je niet die ene van die keiharde knal hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Ik vind dat ze al die tijd weinig hebben gedaan, hangen, liggen en weer hangen. Had leuker geweest als ze dit soort dingen eerder gedaan haddenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze vervelen zich
dus bedenken van alles
hoezo 3 maanden te laat?
Ligt ook wel voor een groot deel aan big brotherquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:10 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik vind dat ze al die tijd weinig hebben gedaan, hangen, liggen en weer hangen. Had leuker geweest als ze dit soort dingen eerder gedaan hadden
het gekke isquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:11 schreef Was-beer het volgende:
Een week voor de finale moet er gesport worden
Jolien en Jordy nietquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
het gekke is
dat doet hij ongeveer elke dag
gelukkig wel iets vaker dan Peterquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:37 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zo praten we samen in tweevoud net als Peter
Ja klopt, ik bedoelde Jolien..die wil meedoen zei ze gisterenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
het gekke is
dat doet hij ongeveer elke dag
ik zag alleen Matti sporten netquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:38 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja klopt, ik bedoelde Jolien..die wil meedoen zei ze gisteren
10 minuten langer warm douchen?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:36 schreef Lrod01 het volgende:
Straks een belangrijke mededeling zegt Peter.
Vooral het woordje "straks" is een breed begrip bij BB🙄quote:
straks zal vast over 2 uur zijn ofzoquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:40 schreef latevogel het volgende:
[..]
Vooral het woordje "straks" is een breed begrip bij BB🙄
ja al een hele poosquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:43 schreef spapaars het volgende:
Jordy denkt over 20min, 8-uur.
Dus ze weten de tijd wel.
volgens mij een ticquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:44 schreef Linnied het volgende:
Vraag me al een tijdje af of Jordy slecht zicht heeft of een zenuwtrekje ofzo.
Hij knijpt vaak met z'n ogen en trekt dan een beetje z'n neus omhoog ofzo.
is dat niet vies kijken?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:44 schreef Linnied het volgende:
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:44 schreef Linnied het volgende:
Ja al lang he 🤣 op de ovenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:43 schreef spapaars het volgende:
Jordy denkt over 20min, 8-uur.
Dus ze weten de tijd wel.
Als we hier allemaal net zo ‘vaak’ hadden gepraat als Peter dan zaten we nu idd pas in COS #3 ofzoquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelukkig wel iets vaker dan Peter
denk nog minder hahaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Als we hier allemaal net zo ‘vaak’ hadden gepraat als Peter dan zaten we nu idd pas in COS #3 ofzo
😂 🤣 😂 🤣quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Als we hier allemaal net zo ‘vaak’ hadden gepraat als Peter dan zaten we nu idd pas in COS #3 ofzo
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:58 schreef spapaars het volgende:
Bewoners belangrijke mededeling.
Heden nacht om 2 uur moeten jullie de oven klok 1 uur vooruitzetten.
Ik ben even niet aan het streamen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:58 schreef spapaars het volgende:
Bewoners belangrijke mededeling.
Heden nacht om 2 uur moeten jullie de oven klok 1 uur vooruitzetten.
de mededeling zal nog wel even op zich laten wachtenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:02 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik ben even niet aan het streamen.
Was dit echt de mededeling?
Ze weten/wisten dat al - er was eergisteren iemand die vroeg: zeg, wanneer verandert het uur? En toen moest Jordy even denken en zei hij: volgens mij is dat altijd laatste weekend van maart, dus komend weekend.
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
de mededeling zal nog wel even op zich laten wachten
Zoiets zei hij gisteren ook. Hij voelde zich daar op zijn plaats zei hij. Vond het niet gezond klinken eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
Jordy ziet het nog niet zitten om weg te gaan
Dus Peter leest ook Insta.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:07 schreef freaky40 het volgende:
Insta melding! Belangrijke mededeling!
je zit zolang in die bubbelquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoiets zei hij gisteren ook. Hij voelde zich daar op zijn plaats zei hij. Vond het niet gezond klinken eerlijk gezegd
Zeiden sommige bewoners verleden jaar en jaar daarvoor ookquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoiets zei hij gisteren ook. Hij voelde zich daar op zijn plaats zei hij. Vond het niet gezond klinken eerlijk gezegd
en je zit met meerdere personen nu en is gezellig, en dan weer naar huis alleenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
je zit zolang in die bubbel
en dat is veilig
dan moet je weer naar buiten en dat is eng
vrij logische gedachtengang
Dat is toch elk jaar al zo geweest?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:12 schreef Dotteke het volgende:
Ze krijgen te horen dat er voor de finale nog een naar huis moet. De kijkers mogen stemmen
Keanu had het gister de hele tijd over dat hij weer thuis was (BB huis) en eigenlijk wilde blijven.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:14 schreef Cupfighter het volgende:
Van dit clubje hoop ik dat Jolien of Matt eruit gaat maar het zal Sharice wel worden
ik hoop echt dat Jolien eruit gaat!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:14 schreef Cupfighter het volgende:
Van dit clubje hoop ik dat Jolien of Matt eruit gaat maar het zal Sharice wel worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |