kan je gelijk zien dat deze website onze SV overneemt, die hebben jou fout meegenomen in hun verslagquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
9500 hoorde ik hem niet zeggen
wel.. 4x 2500 en 1x 2000 ah neee zijn met 4 nu
wederom blonT moment vandaag![]()
![]()
hahaha dat is wel grappig!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
kan je gelijk zien dat deze website onze SV overneemt, die hebben jou fout meegenomen in hun verslag
https://bigbrothernederla(...)ywpXK0pV0JTSvqM87cjQ
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hahaha dat is wel grappig!
Zag op FB laatst in een hele grote groep dat daar letterlijk mijn tekst stond ook.
Wat van gezegd, werd ik uit de groep gezet![]()
ja.. gewoon echt 1 op 1 een lang stuk van mij uit SV werd daar gezet.quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja.. gewoon echt 1 op 1 een lang stuk van mij uit SV werd daar gezet.
Kreeg messenger bericht dat FOK! openbaar is en als ik daar zat om kritiek te geven ik moest gaan![]()
![]()
had geschreven , onder die post op fb.. dat ik het niet netjes vind dat zo'n grote groep gewoon 1 op 1 alles jat om content te maken.. en dat ik dat ergens anders geschreven had
(gebruiken sv veel zag ik daarna..)
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja.. gewoon echt 1 op 1 een lang stuk van mij uit SV werd daar gezet.
Kreeg messenger bericht dat FOK! openbaar is en als ik daar zat om kritiek te geven ik moest gaan![]()
![]()
had geschreven , onder die post op fb.. dat ik het niet netjes vind dat zo'n grote groep gewoon 1 op 1 alles jat om content te maken.. en dat ik dat ergens anders geschreven had
(gebruiken sv veel zag ik daarna..)
Nope niks.. oh ze schreef ook nog: iedereen jat van elkaar in die groepen.quote:
Nou ja. Echt belachelijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope niks.. oh ze schreef ook nog: iedereen jat van elkaar in die groepen.
Werd daarna eruit gezet![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:30 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
![]()
whoehahah toetje van Jordy was maar tot 14 maart goed ziet Matthie nu.
Matthie: die wil gewoon haar zoon vergiftigen. Ze wil echt niet dat hij naar huis gaat![]()
Maakt niets uit, nog maar een paar dagen. Alles valt toch al van ellende uit elkaar daarquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:38 schreef Linnied het volgende:
Mattheus heeft eindelijk iets gefixed. Doucheputje stroomt weer door.
Maar heeft gewoon een onderdeel van het putje eruit gehaald
Uit een van de bewoners huis, zo staan er overal dingetjes in de woonkamer vanuit de bewoners hun huis, BB heeft dat vannacht er allemaal neergezetquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waar komt die lelijke stoel weg die in de woonkamer staat?
Ah oké, gemist vanmorgenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:46 schreef riri het volgende:
[..]
Uit een van de bewoners huis, zo staan er overal dingetjes in de woonkamer vanuit de bewoners hun huis, BB heeft dat vannacht er allemaal neergezet
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Van de mama van mattiquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik bedoelde die roze stoel. Stoel waar Mattie net in zat, hadden mijn ouders vroeger ook, maar dan in het wit.quote:
Winnaarquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mattie wil finalist op zijn CV zetten, maar denkt niet dat het hem aan een baan zal helpen![]()
oh verkeerd verstaan dan, maar komisch wat het welquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Winnaar
Hij zei stel je voor
Je wint
Dan kan ik dat mooi op mijn cv zetten
Krijg ik daarmee sneller een baan
Denk het niet![]()
Ging toch wel even stuk om dat verhaal van Jordy.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lachen om de verhalen als je op een openbaar toilet gaat waar geen wc papier is, hoe ze het oplossen
Echt hequote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:51 schreef Lrod01 het volgende:
Sharice is een heel ander (mooier) persoon als ze geen valse of manipulatieve mensen om zich heen heeft. Verademing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |