heb niet meegekregen was niet opletten wat heeft ze gedaan dan?quote:
Ik val er net in maar Jane haar ijskoffie op gedronken.... en dat heeft ze geweten ookquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heb niet meegekregen was niet opletten wat heeft ze gedaan dan?
Ja die Faisal is echt de persoon die je om je heen moet hebben nu...quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:15 schreef engine het volgende:
Matthie hoopt dat Jane zich laat omringen door de juiste mensen.
Ik denk dat Deb niet veel beter isquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:17 schreef marky het volgende:
[..]
Ja die Faisal is echt de persoon die je om je heen moet hebben nu...
Nee die is ook aandachtsgeil.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat Deb niet veel beter is
Dat wou ik zeggenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat Deb niet veel beter is
Wat ik begreep hebben ze het ook niet gehaald.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:18 schreef greysbones het volgende:
Ze hebben het heel even over de opdracht ..
Wat ik zo kort begrijp dingen op de juiste plek /volgorde
Als je de foto's ziet zijn die personen juist de mensen met wie ze optrekt in de buitenwereld....Dus denk ik dat ze ook aandachtsgeil is zoals haar vrienden.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:17 schreef marky het volgende:
[..]
Ja die Faisal is echt de persoon die je om je heen moet hebben nu...
Wat ik zag qua plaatjes van Elsa en Axel die er waren, zag het eruit als een prima exit.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:15 schreef engine het volgende:
Matthie hoopt dat Jane zich laat omringen door de juiste mensen.
en haar familie zal er ook wel zijn voor haar.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat ik zag qua plaatjes van Elsa en Axel die er waren, zag het eruit als een prima exit.
Vandaag zal ze best een of twee besties hebben met een goed plan om eea te gaan verwerken.
Sorry maar hoe kun je nu zeggen of het waar is of niet ?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:33 schreef rinardo het volgende:
Normaliter maak ik vanuit de nacht cos wel een Streamverslag, maar er stonden dingen in de cos waarvan ik dacht? is dit nu waar of niet, dus heb het niet gedaan. Mensen wil je aub alleen dingen typen die ook daadwerkelijk op stream gebeuren, dan kan ik eerlijke streamverslagen schrijven. iets met ''jolien kreeg haar 1e kus te zien op groot beeld'' en nog meer aannames. dus geen SV , op wat foto's na
Maar geen Jorda.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat ik zag qua plaatjes van Elsa en Axel die er waren, zag het eruit als een prima exit.
Vandaag zal ze best een of twee besties hebben met een goed plan om eea te gaan verwerken.
nee natuurlijk nietquote:
Vreemd dat ze dat weet maar dat is weer iets anders.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:36 schreef Verida het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet
Dat was haar al duidelijk in het huis. Ik hoop dat ze opgevangen wordt door familie en vrienden en op haar gemak de dingen op een rijtje kan zetten.
is hier al vaker besproken. Helemaal zeker wist ze het niet, maar ze had wel dingen bij elkaar opgeteld waardoor ze tot deze conclusie was gekomenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:39 schreef engine het volgende:
[..]
Vreemd dat ze dat weet maar dat is weer iets anders.
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:42 schreef jooba het volgende:
Zo zo, laatste week BB. Wat is dit vlug gegaan. Ik zal het hier wel missen volgende week.
Ja daar ben ik dus allemaal geen fan van. Weet dat matthie het ook min of meer weet. Van mij hoeft dat allemaal niet maar dat is dus weer iets anders.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:42 schreef Verida het volgende:
[..]
is hier al vaker besproken. Helemaal zeker wist ze het niet, maar ze had wel dingen bij elkaar opgeteld waardoor ze tot deze conclusie was gekomen
helemaal geen bericht, geen boodschap, geen kaartje of wat dan ook van Jorda, geen naam van Jorda op het vliegtuigje o.a.
maar de meest belangrijke aanwijzing was wel dat haar moeder vertelde dat het goed ging met haar kat Loki en dat die nu bij haar woont. ( dus niet meer bij Jorda waar ze de kat had achtergelaten)
Wat moet hij daar nu mee ?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:47 schreef Kissingbird het volgende:
Bb met lachende stem
Of hij blij is in de finale te staan en met deze bewoners
hij mag 1 medebewoner Jordy , heel blij maken.. hij kan een telefoongesprek met zijn moeder kopen voor 500 euro uit zijn persoonlijke jackpot..
Matthie: heb ik dat..
BB : zie hier het grote probleem van 20 k opeens uitgeven![]()
![]()
![]()
Is dit nog nodig? Hij is volgende week thuis.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:49 schreef engine het volgende:
Moeder bellenhou op zeg. Volgende jaar big brother gewoon vanuit huis met webcam.
Finale weekquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:49 schreef engine het volgende:
Moeder bellenhou op zeg. Volgende jaar big brother gewoon vanuit huis met webcam.
omdat er reacties van andere cossers kwamen met vraagtekens, en met de vraag waar zag je dat, hoe weet je dat, en daar dana geen antwoord op komt.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sorry maar hoe kun je nu zeggen of het waar is of niet ?
oh dat ben ik vergeten maar vaak had hij niet gedrukt maar hij had met het kopen voor de finale ook al liedjes gehad toch zit dat dan niet bij die 20.121 inquote:
Geen idee verder.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh dat ben ik vergeten maar vaak had hij niet gedrukt maar hij had met het kopen voor de finale ook al liedjes gehad toch zit dat dan niet bij die 20.121 in
Ze hebben vannacht een game gehadquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
Er werd gisteren in de live gezegd dat hij 181 euro had
vermoed eigenlijk dat ze allemaal vandaag zo'n vraag gaan kijken om iets te doen voor een medebewonerquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:56 schreef Verida het volgende:
en het is wel weer heel erg toevallig dat hij een telefoongesprek mag kopen uitgerekend voor Jordy
en waarom weigert mattie dat niet gewoon?
Waar kijk ik eigenlijk nog naar,, het is inmiddels wel heel erg duidelijk wie het favorietje van BB is.
Ik zal wel gek wezen maar kan niks terug vinden over een kus in de cosquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:50 schreef rinardo het volgende:
[..]
omdat er reacties van andere cossers kwamen met vraagtekens, en met de vraag waar zag je dat, hoe weet je dat, en daar dana geen antwoord op komt.
Vanmorgen het ontbijt was best grappig.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:57 schreef Kinga het volgende:
BB moet schijnbaar nog wat sentimentele beelden hebben voor in de finale, want met deze 4 gebeurt toch niets meer.
Ja en als ik het goed gehoord heb vanmorgen in de slaapkamer werd er gezegd dat ze daarmee 10.000 konden winnen maar dat ze 0 euro hadden dus niet gewonnenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben vannacht een game gehad
Nee heb ik ook niet gelezen en ik lees alles terugquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zal wel gek wezen maar kan niks terug vinden over een kus in de cos
Inderdaad, er is niets geschreven over een kus .quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee heb ik ook niet gelezen en ik lees alles terug
Je mag niet kiezen wie er belt hèquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:06 schreef Sestra666 het volgende:
ik had jolien en jeff gekozen v een tel gesprek
ik had zelf net telefoon, dus niet meegekregenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je mag niet kiezen wie er belt hè
Oo kon je daar voor stemmen danquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:06 schreef Sestra666 het volgende:
ik had jolien en jeff gekozen v een tel gesprek
Als die er zou zijn geweest, hebben ze het niet op de streams gebracht.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zal wel gek wezen maar kan niks terug vinden over een kus in de cos
dan maar een summier streamverslag lijkt mijquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:33 schreef rinardo het volgende:
Normaliter maak ik vanuit de nacht cos wel een Streamverslag, maar er stonden dingen in de cos waarvan ik dacht? is dit nu waar of niet, dus heb het niet gedaan. Mensen wil je aub alleen dingen typen die ook daadwerkelijk op stream gebeuren, dan kan ik eerlijke streamverslagen schrijven. iets met ''jolien kreeg haar 1e kus te zien op groot beeld'' en nog meer aannames. dus geen SV , op wat foto's na
Matti mocht een medebewoner blij makenquote:
preciesquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:10 schreef Verida het volgende:
[..]
dan maar een summier streamverslag lijkt mij
Je kunt niet verwachten dat de Cos, die toch eigenlijk gewoon commentaar is, helemaal waarheidsgetrouw gaat zijn omdat jij dan een goed stream verslag kunt schrijven.
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:56 schreef Verida het volgende:
en het is wel weer heel erg toevallig dat hij een telefoongesprek mag kopen uitgerekend voor Jordy
Waar kijk ik eigenlijk nog naar,, het is inmiddels wel heel erg duidelijk wie het favorietje van BB is.
Het kan best zijn gegaan over een kus op de streamsquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als die er zou zijn geweest, hebben ze het niet op de streams gebracht.
Dus we weten niets, alleen die belachelijke tweeling strams in de nacht op Sharice, die alleen slaapt.
kan me hier ook helemaal niets over herinneren dat dit gister/ afgelopen nacht in de cos werd gezet.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het kan best zijn gegaan over een kus op de streams
Maar ik kan er in de cos niks over terug vinden
Dus raar dat er dan wordt geroepen dat er niet kloppende dingen staan
Kan je Jordy kwalijk nemen dat BB dit aanbiedt? Ik vermoed dat ze allemaal deze week wel zo'n aanbod krijgen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:56 schreef Verida het volgende:
Daar ging het over idd. Die kus werd blijkbaar gegeven waar de andere ook bij waren maar die hadden het niet eens door.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:15 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik denk dat ik al weet waar dat van komt over die kus ,ze hebben in de gameroom filmpjes gezien en denk dat Jolien kreeg te zien haar 1e kus met Jeffrey
Jordy zal dan waarschijnlijk nee zegge .. want hij gaat niet voor het geld..quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:18 schreef marky het volgende:
[..]
Kan je Jordy kwalijk nemen dat BB dit aanbiedt? Ik vermoed dat ze allemaal deze week wel zo'n aanbod krijgen.
Zal wel weer een moment zijn dat de FEBO wat te vermelden heeft.quote:
Waarom dan speciaal Jordy? Die heeft zijn vader al geknuffeld?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:47 schreef Kissingbird het volgende:
Bb met lachende stem
Of hij blij is in de finale te staan en met deze bewoners
hij mag 1 medebewoner Jordy , heel blij maken.. hij kan een telefoongesprek met zijn moeder kopen voor 500 euro uit zijn persoonlijke jackpot..
Matthie: heb ik dat..
BB : zie hier het grote probleem van 20 k opeens uitgeven![]()
![]()
![]()
Alle bewoners hebben voor dat 1000 euries betaald.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom dan speciaal Jordy? Die heeft zijn vader al geknuffeld?
hij had toch ook wat? Was het niet een brief van zijn moeder wat hij gekocht had?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alle bewoners hebben voor dat 1000 euries betaald.
ik heb vannacht geen kus gezien hoor en ben tot kwart voor 2 wezen kijkenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het kan best zijn gegaan over een kus op de streams
Maar ik kan er in de cos niks over terug vinden
Dus raar dat er dan wordt geroepen dat er niet kloppende dingen staan
waar komt dan vandaan dan die kus gedoe?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kan me hier ook helemaal niets over herinneren dat dit gister/ afgelopen nacht in de cos werd gezet.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik heb vannacht geen kus gezien hoor en ben tot kwart voor 2 wezen kijken
ja dat was tijdens het winnen van een spel die andere waren aan juichen en hun dachten niemand ziet het maar een camera zag het toch, bewoners nietquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:20 schreef marky het volgende:
[..]
Daar ging het over idd. Die kus werd blijkbaar gegeven waar de andere ook bij waren maar die hadden het niet eens door.
Nee hij mocht niet zelf kiezen,het was voor Jordy zei BB.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:31 schreef Snensie het volgende:
Matti mag dus zelf kiezen aan wie hij een telefoongesprek gunt? Dan is het zijn keuze, Net zoals het de keuze was van het merendeel van de kijkers om via stemrondes Jordy dingen te gunnen. Ik snap dat het rottig kan zijn als je favoriet eruit gaat dus verloren hebt. Maar het is wel kinderachtig om dan maar te zeggen dat BB alles stuurt.
Hij kon niet kiezen BB bod hem aan om voor Jordy een telefoon gesprek tekopen voor 500 euro naar zijn moeder aan mattie de keus of hij het of niet deedquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:31 schreef Snensie het volgende:
Matti mag dus zelf kiezen aan wie hij een telefoongesprek gunt? Dan is het zijn keuze, Net zoals het de keuze was van het merendeel van de kijkers om via stemrondes Jordy dingen te gunnen. Ik snap dat het rottig kan zijn als je favoriet eruit gaat dus verloren hebt. Maar het is wel kinderachtig om dan maar te zeggen dat BB alles stuurt.
Nopequote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:31 schreef Snensie het volgende:
Ja was in de gameroom toenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:20 schreef marky het volgende:
[..]
Daar ging het over idd. Die kus werd blijkbaar gegeven waar de andere ook bij waren maar die hadden het niet eens door.
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:46 schreef Verida het volgende:
[..]
laat ons lekker commentaar leveren op de streams van dit moment.
Ik zeg ook naar mijn mening, Jordy heeft al meerdere toevallige voordeeltjes gehad, het is een patroon vind ikquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jullie schreeuwen al vooraf de andere kunnen toch ook nog aan bod komen wat ik echt wel vermoed
echt hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:46 schreef Thorelf het volgende:
Ik vind persoonlijk ook dat er teveel contact is met buitenwereld..de fam en vrienden hebben een te grote rol.BB zal meer moeten doen om ze bezig te houden.
Leuk voor hem 🙂quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:49 schreef greysbones het volgende:
Live met mama gesproken
Via telefoon
Voordat er wat anders van wordt gemaakt
Ze zullen vast allemaal iets dergelijks krijgenquote:
Tis gewoon uitzending vullingquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:52 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vind het totale onzin dit, over een week zijn ze thuis
Gelukkig wel. Hij laat zich niet sturen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zullen vast allemaal iets dergelijks krijgen
BB heeft er skitta aan dat er nu wordt geschreeuwd dat Jordy favoriet is
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jullie schreeuwen al vooraf de andere kunnen toch ook nog aan bod komen wat ik echt wel vermoed
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:46 schreef Verida het volgende:
[..]
laat ons lekker commentaar leveren op de streams van dit moment.
Zo kan die wel weer damesquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:54 schreef danaqui het volgende:
[..]en straks weer comentaar geven en huilie huilie doen ja maar hunnie begonnen
net zoals die koffers dus dag eerder inpakkenquote:
Klopt, maar moest hij ook niet naar het buitenland optreden.....dan is er niemand in die tussentijd bij de kat.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:42 schreef Verida het volgende:
[..]
is hier al vaker besproken. Helemaal zeker wist ze het niet, maar ze had wel dingen bij elkaar opgeteld waardoor ze tot deze conclusie was gekomen
helemaal geen bericht, geen boodschap, geen kaartje of wat dan ook van Jorda, geen naam van Jorda op het vliegtuigje o.a.
maar de meest belangrijke aanwijzing was wel dat haar moeder vertelde dat het goed ging met haar kat Loki en dat die nu bij haar woont. ( dus niet meer bij Jorda waar ze de kat had achtergelaten)
Ik zou zeggen: zet de koffers van alle bewoners morgen maar in de voorraadkamerquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
net zoals die koffers dus dag eerder inpakken![]()
daar zal dan wel iemand voor zijn geweest als hij een weekend weg had gemoeten.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt, maar moest hij ook niet naar het buitenland optreden.....dan is er niemand in die tussentijd bij de kat.
Dus ook weer zo vaag allemaal.
Ligt Sharice in de slaapkamer van Jane?? Zonde voor die laatste week....zo blijf je een beetje buiten de groep voelen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als die er zou zijn geweest, hebben ze het niet op de streams gebracht.
Dus we weten niets, alleen die belachelijke tweeling streams in de nacht op Sharice, die alleen slaapt.
Nope allemaal in 1quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ligt Sharice in de slaapkamer van Jane?? Zonde voor die laatste week....zo blijf je een beetje buiten de groep voelen.
Fatboy?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:09 schreef Joyce-43 het volgende:
wat was de merk nou van die zitzakken?
Vermoed dat iedereen aan de beurt komt vandaag om iets anoniem te geven aan een ander.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom dan speciaal Jordy? Die heeft zijn vader al geknuffeld?
Wel zo rustig en veel privacy.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ligt Sharice in de slaapkamer van Jane?? Zonde voor die laatste week....zo blijf je een beetje buiten de groep voelen.
ja sierletters ik kan ook niet ontcijferenquote:
ik ga googlen.......... miep miep............quote:
Ja die laatste week is eigenlijk alleen om twijfelende stemmers over de streep te trekkenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:15 schreef spapaars het volgende:
Nou als dit het gaat worden vandaag, kunnen ze zo goed 2 foto's op de streams zetten, niemand die het merkt.
Winnaar is al bekend.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:16 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja die laatste week is eigenlijk alleen om twijfelende stemmers over de streep te trekken
1 2 3 .....quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Winnaar is al bekend.
Zal geen naam noemen, maar het zal iemand zijn die handig is in het berekenen van alles, en dat heel spontaan kan brengen.
Mattiequote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Winnaar is al bekend.
Zal geen naam noemen, maar het zal iemand zijn die handig is in het berekenen van alles, en dat heel spontaan kan brengen.
Winnaar is al bekend.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Winnaar is al bekend.
om 12,15 tochquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:25 schreef KangaP het volgende:
Is de gedeeltelijke zonsverduistering te zien in amsterdam
Charicequote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:25 schreef engine het volgende:
[..]
Winnaar is al bekend.
Zal geen naam noemen, maar het zal iemand zijn die het populairst is bij de kijkers.
Tis een hoop geld, maar als dit dezelfde zijn als verleden jaar,,,,dan kunnen ze echt tegen slecht weer zonder te schimmelen .quote:
Nou hoop het niet,kan niet vergeten hoe ze was met Milena en haar uitspraken toen.quote:
Ja zo goed bespeelt de persoon de kijkers.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:25 schreef engine het volgende:
[..]
Winnaar is al bekend.
Zal geen naam noemen, maar het zal iemand zijn die het populairst is bij de kijkers.
zullen wel binnen gestaan hebbenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tis een hoop geld, maar als dit dezelfde zijn als verleden jaar,,,,dan kunnen ze echt tegen slecht weer zonder te schimmelen .
Het is wel een gave om populair te zijn inderdaad. Als je saai bent gaat dat je niet lukken.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja zo goed bespeelt de persoon de kijkers.
ja of ze moeten binnen half uur klaar wezen geen ideequote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:28 schreef KangaP het volgende:
[..]
En nu juist een game , dan zal het aan hen onopgemerkt voorbij gaan .
Een paar gekkies denken dat nu echtquote:
Ook die 2 spelen een act en op zeker Sharicequote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:47 schreef Cupfighter het volgende:
Ik betwijfel of de acteurs eruit zijn, Jordy bijvoorbeeld vind ik ook vaak een act voeren en over Matt twijfel ik, Jolien en Sharice niet
Jordy kan geen blijdschap, boosheid, teleurstelling etc inhouden, ook zijn ‘lelijke’ kanten komen naar boven. Matti houdt zich van nature in, kijkt de kat uit de boom en zal nooit haantje de voorste zijn. Ik denk dat hij echt zo is.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:47 schreef Cupfighter het volgende:
Ik betwijfel of de acteurs eruit zijn, Jordy bijvoorbeeld vind ik ook vaak een act voeren en over Matt twijfel ik, Jolien en Sharice niet
Matt loopt altijd weg als er iets is,ook in het echte leven.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:52 schreef Snensie het volgende:
[..]
Jordy kan geen blijdschap, boosheid, teleurstelling etc inhouden, ook zijn ‘lelijke’ kanten komen naar boven. Matti houdt zich van nature in, kijkt de kat uit de boom en zal nooit haantje de voorste zijn. Ik denk dat hij echt zo is.
Dat kan dat je daar niet van houdt maar dat is wel hoe hij is.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:55 schreef latevogel het volgende:
[..]
Matt loopt altijd weg als er iets is,ook in het echte leven.
Ik hou daar niet zo van.
Bij problemen weglopen/vluchten en vinden dat het leven 1feestje is das niet reëel
Maar zijn gedrag komt wel ergens vandaan, meestal een diepere oorzaakquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:55 schreef latevogel het volgende:
[..]
Ik hou daar niet zo van.
Bij problemen weglopen/vluchten en vinden dat het leven 1feestje is das niet reëel
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:04 schreef spapaars het volgende:
Vliegtuigje 3 voor Sharice, geld zou bijna binnen zijn.
En wedden dat ze er niets van uitzenden.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Misschien vliegt die volgende week zondag over
Dat zou toch heel vreemd zijn, misschien heeft Dumpert er oor naar om uit te zendenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
En wedden dat ze er niets van uitzenden.
is wat ik begrijp voor de boodschappen ofzo hij gaat als laatste ook en Mattie heeft het erover schaars kiezen dus geen idee wat er de bedoeling is van die uitspraakquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:30 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy; luister ik ben de rijkste.. allemaal 2.5 k delen.
Lijkt alsof hij gewonnen heeft
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
en straks bij de boodschappen afrekenen, pakken ze alles weer bij hem weg
Zou ook lusten maar heb net een lekker arretjescake ontbijt opquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:37 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik wou het niet zeggen, gelukkig heeft hij een lekker broodje ei
nee er is een zonsverduistering nuquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zou ook lusten maar heb net een lekker arretjescake ontbijt op@ greysbones
![]()
Komt niet vaak voor dat er daar geen zon is![]()
Jordy: we gaan de feestweek toch niet vrijwillig aan de slob.
Dat zou een verdiend einde zijn van deze bb. Deze bb verdient niet eens meer een hoofdletter.quote:
haha, ja die is wel nu , ergste is al geweest, was maar 37% verduistering, maar het komt denk ik door de bewolking, is hier ook namelijkquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ow jaa whaa blonT moment!!!! aiii![]()
hier schijnt gewoon de zon
zou ze hem voor de camera's gewisseld hebben , dat er nu SL isquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:46 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien: waarom moet ik midden op de dag een andere onderbroek aandoen.. dit heb ik al meermaals gehad. Mijn onderbroek is echt stuk.
Meermaals gehad als ik uitging.
Matthie: wat gebeurd er bij het proces?
Jolien: hij is gewoon door 2
(jordy stond er ook bij)
EN dubbele SL
Oh maar 37%quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:46 schreef odie22 het volgende:
[..]
haha, ja die is wel nu , ergste is al geweest, was maar 37% verduistering, maar het komt denk ik door de bewolking, is hier ook namelijk
Jammer hequote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
zou ze hem voor de camera's gewisseld hebben , dat er nu SL is
Levensgevaarlijk zo dicht bij een vliegveld. BB zal er wel een stokje voor stekenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:51 schreef BigBreg83 het volgende:
Matrie wil oo een ballon hun namen zetten en buiten loslaten.
hij zal wel weer een ballon pakken zonder heliumquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:50 schreef Kissingbird het volgende:
Matthie wil een boodschap op de ballon schrijven en dan de lucht in laten gaan
Misschien kan @:greysbones er snel heen gaan om die ballon ergens te vangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste twee delen en tot 0200 uur vannacht staan ook online ....
.
Ze schieten hem vast afquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk zo dicht bij een vliegveld. BB zal er wel een stokje voor steken
weet niet of daar mensen met verstand aan het werk zijn nuquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk zo dicht bij een vliegveld. BB zal er wel een stokje voor steken
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
hij zal wel weer een ballon pakken zonder helium
Speciaal voor @greybonesquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:54 schreef Kissingbird het volgende:
Matthie denkt dat de ballon in Groningen terecht komt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:55 schreef odie22 het volgende:
boeing 747 stort neer door ballon uit BB huis , zie je het voor je
op streamquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:55 schreef odie22 het volgende:
Ik ga vast buiten staan..quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:54 schreef Kissingbird het volgende:
Matthie denkt dat de ballon in Groningen terecht komt![]()
![]()
daar merk je niet veel van hoor is maar 35% wat online staatquote:
Weer Bijlmer.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:55 schreef odie22 het volgende:
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:57 schreef BigBreg83 het volgende:
Zou er nog iets leuks komen vandaag wat we mogen zien?
En dan hier een foto daarmee plaatsenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:59 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Toks genoeg om een stellage te maken om de ballonnen te vangen![]()
are you tokking to mequote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:59 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Toks genoeg om een stellage te maken om de ballonnen te vangen![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En dan hier een foto daarmee plaatsen![]()
ik vind wel dat er veel censcuur is hoor meermaals in serieuse gesprekken gaat of SL of naar andere kamer en zoals dit met wat grappige uitspraken ookquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:46 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien: waarom moet ik midden op de dag een andere onderbroek aandoen.. dit heb ik al meermaals gehad. Mijn onderbroek is echt stuk.
Meermaals gehad als ik uitging.
Matthie: wat gebeurd er bij het proces?
Jolien: hij is gewoon door 2
(jordy stond er ook bij)
EN dubbele SL
Ja, dat denk ik ook wel....maar toch zeker twee maanden in niet echt zomer dus best wel regenachtig.quote:
Net zo goed verstopt als die 50 ballenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:03 schreef latevogel het volgende:
[..]
11 weken kwijt geweest
Goed gezocht weer😂
spoorloos zelfs, maar die wilden niet meer helpen zoekenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:03 schreef latevogel het volgende:
[..]
11 weken kwijt geweest
Goed gezocht weer😂
😂😂😂 Ja iddquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:03 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Net zo goed verstopt als die 50 ballen
Je moet de gulle middenweg vinden....want je hoeft ook niet altijd drama te maken en zeker niet 1 tegen meerdere Kan daar zo slecht tegen...quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:55 schreef latevogel het volgende:
[..]
Ik hou daar niet zo van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Woon erg dichtbij schiphol maar het is me nog nooit opgevallen dat bijvoorbeeld tijdens openingen van gebouwen of zoiets of gewoon feest dat er geen ballon de lucht in gaan. Hoe vaak heb je niet dat een kleuter zijn ballon de lucht in gaat, Er breekt nooit paniek uit ofzo.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
weet niet of daar mensen met verstand aan het werk zijn nu
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:55 schreef odie22 het volgende:
Eet ook zo makkelijk met Mega kleine lepelquote:
Die jasjes hebben ze van BB al vanaf het begin. Waarom doe jij een jas buiten aan???quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:17 schreef zodeju het volgende:
Waarom hebben ze dat blauwe sportjasje aan.
Gister zag ik namelijk bij het opstarten tijdens een sl 1 kleine flits van buiten waar Jeff stond met andere bewoners en allemaal met die jasjes aan. en weg beeld en sl .maar weet zeker dat Jeff daar stond..
Was zo raar.....dacht eerst nog oude beelden.
Maar nu zitten ze weer buiten met die jasjes.
Het zou ook wat zijn dat het zoveel gevaar zou opleveren voor vliegtuigen. Onzin dus anders zouden er geen ballonnen meer geproduceerd worden.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Woon erg dichtbij schiphol maar het is me nog nooit opgevallen dat bijvoorbeeld tijdens openingen van gebouwen of zoiets of gewoon feest dat er geen ballon de lucht in gaan. Hoe vaak heb je niet dat een kleuter zijn ballon de lucht in gaat, Er breekt nooit paniek uit ofzo.
Alleen de mannen, dus kan toeval zin.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:17 schreef zodeju het volgende:
Waarom hebben ze dat blauwe sportjasje aan.
Gister zag ik namelijk bij het opstarten tijdens een sl 1 kleine flits van buiten waar Jeff stond met andere bewoners en allemaal met die jasjes aan. en weg beeld en sl .maar weet zeker dat Jeff daar stond..
Was zo raar.....dacht eerst nog oude beelden.
Maar nu zitten ze weer buiten met die jasjes.
Bij opgravingen over 800 jaar van een plek die ooit Amsterdam heette, vinden ze de laatste ballen ....quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:03 schreef BigBreg83 het volgende:
Net zo goed verstopt als die 50 ballen
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Bij opgravingen over 800 jaar van een plek die ooit Amsterdam heette, vinden ze de laatste ballen ....
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:43 schreef greysbones het volgende:
ik denk he
dat ze 1 voor 1 naar de DR moeten
dit was meer de oude bromtrol onder de brug die niesdequote:
Tis een wonder dat ie niks gebroken heeftquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit was meer de oude bromtrol onder de brug die niesde
en de brug viel er opquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit was meer de oude bromtrol onder de brug die niesde
of de rest van schrik niet op het dakquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:46 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Tis een wonder dat ie niks gebroken heeft
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:53 schreef Kissingbird het volgende:
vertrouwensoefening Jolien bij Matthie
ja vond het wel grappigquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]![]()
![]()
In het leven moet je alleen jezelf vertrouwen, levenslessen van Mattie
Was het ook, maar hij heeft ook gelijkquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja vond het wel grappigleuke humor
Wat ik eruit opmaakte na de sl is dat ze geld hebben gewonnen bij dat spel en het samen mochten verdelen..quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:56 schreef BigBreg83 het volgende:
Ze hebben dus geld mogen verdelen/pakken? Van wie? Van jane? Bloedgeld was toch gestopt?
Zoveel vragen
Ja bedacht het me ook netquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat ik eruit opmaakte na de sl is dat ze geld hebben gewonnen bij dat spel en het samen mochten verdelen..
maar ik kan het verkeerd hebben.
Ja klopt zo als je zegtquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat ik eruit opmaakte na de sl is dat ze geld hebben gewonnen bij dat spel en het samen mochten verdelen..
maar ik kan het verkeerd hebben.
volgens mij van een spel van vanmorgen. Hoorde Jordy zeggen dat ze samen 9500 hadden verdiend, en dat moesten ze verdelen. Jor zei, iedereen 2500 en voor mij 2000.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:56 schreef BigBreg83 het volgende:
Ze hebben dus geld mogen verdelen/pakken? Van wie? Van jane? Bloedgeld was toch gestopt?
Zoveel vragen
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:53 schreef Kissingbird het volgende:
vertrouwensoefening Jolien bij Matthie
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:59 schreef rinardo het volgende:
Ahhhhh ze hebben 9.500 gewonnen Jordy zegt jullie 3 pakken 2.500 en ik 2000 , nu snap ik hem, ik las 12.5 k gewonnen maar dat klopt dus niet
9500 hoorde ik hem niet zeggenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
volgens mij van een spel van vanmorgen. Hoorde Jordy zeggen dat ze samen 9500 hadden verdiend, en dat moesten ze verdelen. Jor zei, iedereen 2500 en voor mij 2000.
Maar tis de vraag of ze dat ook doen
Beter van niet, gaan ze 9-uur naar bed, is dat voor ons een meevaller met 10-uur.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zouden ze weten dat de klok vannacht een uur vooruit moet?
blijft nog steeds 9 uur he, gaat vannacht pasquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beter van niet, gaan ze 9-uur naar bed, is dat voor ons een meevaller met 10-uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |