quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:46 schreef Verida het volgende:
[..]
laat ons lekker commentaar leveren op de streams van dit moment.
Ik zeg ook naar mijn mening, Jordy heeft al meerdere toevallige voordeeltjes gehad, het is een patroon vind ikquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jullie schreeuwen al vooraf de andere kunnen toch ook nog aan bod komen wat ik echt wel vermoed
echt hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:46 schreef Thorelf het volgende:
Ik vind persoonlijk ook dat er teveel contact is met buitenwereld..de fam en vrienden hebben een te grote rol.BB zal meer moeten doen om ze bezig te houden.
Leuk voor hem 🙂quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:49 schreef greysbones het volgende:
Live met mama gesproken
Via telefoon
Voordat er wat anders van wordt gemaakt
Ze zullen vast allemaal iets dergelijks krijgenquote:
Tis gewoon uitzending vullingquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:52 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vind het totale onzin dit, over een week zijn ze thuis
Gelukkig wel. Hij laat zich niet sturen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zullen vast allemaal iets dergelijks krijgen
BB heeft er skitta aan dat er nu wordt geschreeuwd dat Jordy favoriet is
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jullie schreeuwen al vooraf de andere kunnen toch ook nog aan bod komen wat ik echt wel vermoed
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:46 schreef Verida het volgende:
[..]
laat ons lekker commentaar leveren op de streams van dit moment.
Zo kan die wel weer damesquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:54 schreef danaqui het volgende:
[..]en straks weer comentaar geven en huilie huilie doen ja maar hunnie begonnen
net zoals die koffers dus dag eerder inpakkenquote:
Klopt, maar moest hij ook niet naar het buitenland optreden.....dan is er niemand in die tussentijd bij de kat.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:42 schreef Verida het volgende:
[..]
is hier al vaker besproken. Helemaal zeker wist ze het niet, maar ze had wel dingen bij elkaar opgeteld waardoor ze tot deze conclusie was gekomen
helemaal geen bericht, geen boodschap, geen kaartje of wat dan ook van Jorda, geen naam van Jorda op het vliegtuigje o.a.
maar de meest belangrijke aanwijzing was wel dat haar moeder vertelde dat het goed ging met haar kat Loki en dat die nu bij haar woont. ( dus niet meer bij Jorda waar ze de kat had achtergelaten)
Ik zou zeggen: zet de koffers van alle bewoners morgen maar in de voorraadkamerquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
net zoals die koffers dus dag eerder inpakken![]()
daar zal dan wel iemand voor zijn geweest als hij een weekend weg had gemoeten.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt, maar moest hij ook niet naar het buitenland optreden.....dan is er niemand in die tussentijd bij de kat.
Dus ook weer zo vaag allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |