heb niet meegekregen was niet opletten wat heeft ze gedaan dan?quote:
Ik val er net in maar Jane haar ijskoffie op gedronken.... en dat heeft ze geweten ookquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heb niet meegekregen was niet opletten wat heeft ze gedaan dan?
Ja die Faisal is echt de persoon die je om je heen moet hebben nu...quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:15 schreef engine het volgende:
Matthie hoopt dat Jane zich laat omringen door de juiste mensen.
Ik denk dat Deb niet veel beter isquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:17 schreef marky het volgende:
[..]
Ja die Faisal is echt de persoon die je om je heen moet hebben nu...
Nee die is ook aandachtsgeil.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat Deb niet veel beter is
Dat wou ik zeggenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat Deb niet veel beter is
Wat ik begreep hebben ze het ook niet gehaald.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:18 schreef greysbones het volgende:
Ze hebben het heel even over de opdracht ..
Wat ik zo kort begrijp dingen op de juiste plek /volgorde
Als je de foto's ziet zijn die personen juist de mensen met wie ze optrekt in de buitenwereld....Dus denk ik dat ze ook aandachtsgeil is zoals haar vrienden.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:17 schreef marky het volgende:
[..]
Ja die Faisal is echt de persoon die je om je heen moet hebben nu...
Wat ik zag qua plaatjes van Elsa en Axel die er waren, zag het eruit als een prima exit.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:15 schreef engine het volgende:
Matthie hoopt dat Jane zich laat omringen door de juiste mensen.
en haar familie zal er ook wel zijn voor haar.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat ik zag qua plaatjes van Elsa en Axel die er waren, zag het eruit als een prima exit.
Vandaag zal ze best een of twee besties hebben met een goed plan om eea te gaan verwerken.
Sorry maar hoe kun je nu zeggen of het waar is of niet ?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:33 schreef rinardo het volgende:
Normaliter maak ik vanuit de nacht cos wel een Streamverslag, maar er stonden dingen in de cos waarvan ik dacht? is dit nu waar of niet, dus heb het niet gedaan. Mensen wil je aub alleen dingen typen die ook daadwerkelijk op stream gebeuren, dan kan ik eerlijke streamverslagen schrijven. iets met ''jolien kreeg haar 1e kus te zien op groot beeld'' en nog meer aannames. dus geen SV , op wat foto's na
Maar geen Jorda.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat ik zag qua plaatjes van Elsa en Axel die er waren, zag het eruit als een prima exit.
Vandaag zal ze best een of twee besties hebben met een goed plan om eea te gaan verwerken.
nee natuurlijk nietquote:
Vreemd dat ze dat weet maar dat is weer iets anders.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:36 schreef Verida het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet
Dat was haar al duidelijk in het huis. Ik hoop dat ze opgevangen wordt door familie en vrienden en op haar gemak de dingen op een rijtje kan zetten.
is hier al vaker besproken. Helemaal zeker wist ze het niet, maar ze had wel dingen bij elkaar opgeteld waardoor ze tot deze conclusie was gekomenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:39 schreef engine het volgende:
[..]
Vreemd dat ze dat weet maar dat is weer iets anders.
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:42 schreef jooba het volgende:
Zo zo, laatste week BB. Wat is dit vlug gegaan. Ik zal het hier wel missen volgende week.
Ja daar ben ik dus allemaal geen fan van. Weet dat matthie het ook min of meer weet. Van mij hoeft dat allemaal niet maar dat is dus weer iets anders.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:42 schreef Verida het volgende:
[..]
is hier al vaker besproken. Helemaal zeker wist ze het niet, maar ze had wel dingen bij elkaar opgeteld waardoor ze tot deze conclusie was gekomen
helemaal geen bericht, geen boodschap, geen kaartje of wat dan ook van Jorda, geen naam van Jorda op het vliegtuigje o.a.
maar de meest belangrijke aanwijzing was wel dat haar moeder vertelde dat het goed ging met haar kat Loki en dat die nu bij haar woont. ( dus niet meer bij Jorda waar ze de kat had achtergelaten)
Wat moet hij daar nu mee ?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:47 schreef Kissingbird het volgende:
Bb met lachende stem
Of hij blij is in de finale te staan en met deze bewoners
hij mag 1 medebewoner Jordy , heel blij maken.. hij kan een telefoongesprek met zijn moeder kopen voor 500 euro uit zijn persoonlijke jackpot..
Matthie: heb ik dat..
BB : zie hier het grote probleem van 20 k opeens uitgeven![]()
![]()
![]()
Is dit nog nodig? Hij is volgende week thuis.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:49 schreef engine het volgende:
Moeder bellenhou op zeg. Volgende jaar big brother gewoon vanuit huis met webcam.
Finale weekquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:49 schreef engine het volgende:
Moeder bellenhou op zeg. Volgende jaar big brother gewoon vanuit huis met webcam.
omdat er reacties van andere cossers kwamen met vraagtekens, en met de vraag waar zag je dat, hoe weet je dat, en daar dana geen antwoord op komt.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sorry maar hoe kun je nu zeggen of het waar is of niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |