Woon erg dichtbij schiphol maar het is me nog nooit opgevallen dat bijvoorbeeld tijdens openingen van gebouwen of zoiets of gewoon feest dat er geen ballon de lucht in gaan. Hoe vaak heb je niet dat een kleuter zijn ballon de lucht in gaat, Er breekt nooit paniek uit ofzo.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
weet niet of daar mensen met verstand aan het werk zijn nu
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:55 schreef odie22 het volgende:
boeing 747 stort neer door ballon uit BB huis , zie je het voor je
Eet ook zo makkelijk met Mega kleine lepelquote:
Die jasjes hebben ze van BB al vanaf het begin. Waarom doe jij een jas buiten aan???quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:17 schreef zodeju het volgende:
Waarom hebben ze dat blauwe sportjasje aan.
Gister zag ik namelijk bij het opstarten tijdens een sl 1 kleine flits van buiten waar Jeff stond met andere bewoners en allemaal met die jasjes aan. en weg beeld en sl .maar weet zeker dat Jeff daar stond..
Was zo raar.....dacht eerst nog oude beelden.
Maar nu zitten ze weer buiten met die jasjes.
Het zou ook wat zijn dat het zoveel gevaar zou opleveren voor vliegtuigen. Onzin dus anders zouden er geen ballonnen meer geproduceerd worden.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Woon erg dichtbij schiphol maar het is me nog nooit opgevallen dat bijvoorbeeld tijdens openingen van gebouwen of zoiets of gewoon feest dat er geen ballon de lucht in gaan. Hoe vaak heb je niet dat een kleuter zijn ballon de lucht in gaat, Er breekt nooit paniek uit ofzo.
Alleen de mannen, dus kan toeval zin.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:17 schreef zodeju het volgende:
Waarom hebben ze dat blauwe sportjasje aan.
Gister zag ik namelijk bij het opstarten tijdens een sl 1 kleine flits van buiten waar Jeff stond met andere bewoners en allemaal met die jasjes aan. en weg beeld en sl .maar weet zeker dat Jeff daar stond..
Was zo raar.....dacht eerst nog oude beelden.
Maar nu zitten ze weer buiten met die jasjes.
Bij opgravingen over 800 jaar van een plek die ooit Amsterdam heette, vinden ze de laatste ballen ....quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:03 schreef BigBreg83 het volgende:
Net zo goed verstopt als die 50 ballen
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Bij opgravingen over 800 jaar van een plek die ooit Amsterdam heette, vinden ze de laatste ballen ....
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:43 schreef greysbones het volgende:
ik denk he
dat ze 1 voor 1 naar de DR moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |