oh dat ben ik vergeten maar vaak had hij niet gedrukt maar hij had met het kopen voor de finale ook al liedjes gehad toch zit dat dan niet bij die 20.121 inquote:
Geen idee verder.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh dat ben ik vergeten maar vaak had hij niet gedrukt maar hij had met het kopen voor de finale ook al liedjes gehad toch zit dat dan niet bij die 20.121 in
Ze hebben vannacht een game gehadquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
Er werd gisteren in de live gezegd dat hij 181 euro had
vermoed eigenlijk dat ze allemaal vandaag zo'n vraag gaan kijken om iets te doen voor een medebewonerquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:56 schreef Verida het volgende:
en het is wel weer heel erg toevallig dat hij een telefoongesprek mag kopen uitgerekend voor Jordy
en waarom weigert mattie dat niet gewoon?
Waar kijk ik eigenlijk nog naar,, het is inmiddels wel heel erg duidelijk wie het favorietje van BB is.
Ik zal wel gek wezen maar kan niks terug vinden over een kus in de cosquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:50 schreef rinardo het volgende:
[..]
omdat er reacties van andere cossers kwamen met vraagtekens, en met de vraag waar zag je dat, hoe weet je dat, en daar dana geen antwoord op komt.
Vanmorgen het ontbijt was best grappig.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:57 schreef Kinga het volgende:
BB moet schijnbaar nog wat sentimentele beelden hebben voor in de finale, want met deze 4 gebeurt toch niets meer.
Ja en als ik het goed gehoord heb vanmorgen in de slaapkamer werd er gezegd dat ze daarmee 10.000 konden winnen maar dat ze 0 euro hadden dus niet gewonnenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben vannacht een game gehad
Nee heb ik ook niet gelezen en ik lees alles terugquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zal wel gek wezen maar kan niks terug vinden over een kus in de cos
Inderdaad, er is niets geschreven over een kus .quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee heb ik ook niet gelezen en ik lees alles terug
Je mag niet kiezen wie er belt hèquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:06 schreef Sestra666 het volgende:
ik had jolien en jeff gekozen v een tel gesprek
ik had zelf net telefoon, dus niet meegekregenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je mag niet kiezen wie er belt hè
Oo kon je daar voor stemmen danquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:06 schreef Sestra666 het volgende:
ik had jolien en jeff gekozen v een tel gesprek
Als die er zou zijn geweest, hebben ze het niet op de streams gebracht.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zal wel gek wezen maar kan niks terug vinden over een kus in de cos
dan maar een summier streamverslag lijkt mijquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:33 schreef rinardo het volgende:
Normaliter maak ik vanuit de nacht cos wel een Streamverslag, maar er stonden dingen in de cos waarvan ik dacht? is dit nu waar of niet, dus heb het niet gedaan. Mensen wil je aub alleen dingen typen die ook daadwerkelijk op stream gebeuren, dan kan ik eerlijke streamverslagen schrijven. iets met ''jolien kreeg haar 1e kus te zien op groot beeld'' en nog meer aannames. dus geen SV , op wat foto's na
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |