En dan hier een foto daarmee plaatsenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:59 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Toks genoeg om een stellage te maken om de ballonnen te vangen![]()
are you tokking to mequote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:59 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Toks genoeg om een stellage te maken om de ballonnen te vangen![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En dan hier een foto daarmee plaatsen![]()
ik vind wel dat er veel censcuur is hoor meermaals in serieuse gesprekken gaat of SL of naar andere kamer en zoals dit met wat grappige uitspraken ookquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:46 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien: waarom moet ik midden op de dag een andere onderbroek aandoen.. dit heb ik al meermaals gehad. Mijn onderbroek is echt stuk.
Meermaals gehad als ik uitging.
Matthie: wat gebeurd er bij het proces?
Jolien: hij is gewoon door 2
(jordy stond er ook bij)
EN dubbele SL
Ja, dat denk ik ook wel....maar toch zeker twee maanden in niet echt zomer dus best wel regenachtig.quote:
Net zo goed verstopt als die 50 ballenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:03 schreef latevogel het volgende:
[..]
11 weken kwijt geweest
Goed gezocht weer😂
spoorloos zelfs, maar die wilden niet meer helpen zoekenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:03 schreef latevogel het volgende:
[..]
11 weken kwijt geweest
Goed gezocht weer😂
😂😂😂 Ja iddquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:03 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Net zo goed verstopt als die 50 ballen
Je moet de gulle middenweg vinden....want je hoeft ook niet altijd drama te maken en zeker niet 1 tegen meerdere Kan daar zo slecht tegen...quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:55 schreef latevogel het volgende:
[..]
Matt loopt altijd weg als er iets is,ook in het echte leven.
Ik hou daar niet zo van.
Bij problemen weglopen/vluchten en vinden dat het leven 1feestje is das niet reëel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |