quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:04 schreef spapaars het volgende:
Vliegtuigje 3 voor Sharice, geld zou bijna binnen zijn.
En wedden dat ze er niets van uitzenden.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Misschien vliegt die volgende week zondag over
Dat zou toch heel vreemd zijn, misschien heeft Dumpert er oor naar om uit te zendenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
En wedden dat ze er niets van uitzenden.
is wat ik begrijp voor de boodschappen ofzo hij gaat als laatste ook en Mattie heeft het erover schaars kiezen dus geen idee wat er de bedoeling is van die uitspraakquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:30 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy; luister ik ben de rijkste.. allemaal 2.5 k delen.
Lijkt alsof hij gewonnen heeft
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
en straks bij de boodschappen afrekenen, pakken ze alles weer bij hem weg
Zou ook lusten maar heb net een lekker arretjescake ontbijt opquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:37 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik wou het niet zeggen, gelukkig heeft hij een lekker broodje ei
nee er is een zonsverduistering nuquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zou ook lusten maar heb net een lekker arretjescake ontbijt op@ greysbones
![]()
Komt niet vaak voor dat er daar geen zon is![]()
Jordy: we gaan de feestweek toch niet vrijwillig aan de slob.
Dat zou een verdiend einde zijn van deze bb. Deze bb verdient niet eens meer een hoofdletter.quote:
Ow jaa whaa blonT moment!!!! aiiiquote:
haha, ja die is wel nu , ergste is al geweest, was maar 37% verduistering, maar het komt denk ik door de bewolking, is hier ook namelijkquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ow jaa whaa blonT moment!!!! aiii![]()
hier schijnt gewoon de zon
zou ze hem voor de camera's gewisseld hebben , dat er nu SL isquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:46 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien: waarom moet ik midden op de dag een andere onderbroek aandoen.. dit heb ik al meermaals gehad. Mijn onderbroek is echt stuk.
Meermaals gehad als ik uitging.
Matthie: wat gebeurd er bij het proces?
Jolien: hij is gewoon door 2
(jordy stond er ook bij)
EN dubbele SL
Oh maar 37%quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:46 schreef odie22 het volgende:
[..]
haha, ja die is wel nu , ergste is al geweest, was maar 37% verduistering, maar het komt denk ik door de bewolking, is hier ook namelijk
Jammer hequote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
zou ze hem voor de camera's gewisseld hebben , dat er nu SL is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |