BB heeft heel duidelijk vermeden om daar antwoord op te geven.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:15 schreef kater1 het volgende:
Zo, welke oudbewoners zullen dit geweest zijn ??
Hij zei toch oudbewoners?? Of heb ik het verkeerd gehoord?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:12 schreef Jackiegekkie het volgende:
Nieuwe poging!
BB: bewoners, dit zijn jullie weekly basics en luxe producten voor deze week.
Alles wat op tafel staat, is voor jullie
Alles wat niet op tafel staat, niet
Er is niets meer aan te veranderen, want alles is al gekocht en betaald.
Ik heb daarvoor volmacht gekregen van enkele bekenden
Ik kan het ook fout hebben, er werd veel gezegd opeens en ik probeerde zo snel mogelijk mee te tikken, maar oud-bewoners of bekenden is voor mij beetje zelfde (in deze context) en 'k weet nu niet meer wat letterlijk gezegd werdquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:16 schreef kater1 het volgende:
[..]
Hij zei toch oudbewoners?? Of heb ik het verkeerd gehoord?
Oude bekenden. Zojuist nog eens bevestigd op de stream.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:16 schreef kater1 het volgende:
[..]
Hij zei toch oudbewoners?? Of heb ik het verkeerd gehoord?
Oh ze zeggen nu zelf: wat zei hij? Oude bekenden!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:18 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik kan het ook fout hebben, er werd veel gezegd opeens en ik probeerde zo snel mogelijk mee te tikken, maar oud-bewoners of bekenden is voor mij beetje zelfde (in deze context) en 'k weet nu niet meer wat letterlijk gezegd werd
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:12 schreef Jackiegekkie het volgende:
Nieuwe poging!
BB: bewoners, dit zijn jullie weekly basics en luxe producten voor deze week.
Alles wat op tafel staat, is voor jullie
Alles wat niet op tafel staat, niet
Er is niets meer aan te veranderen, want alles is al gekocht en betaald.
Ik heb daarvoor volmacht gekregen van enkele oude bekenden
Ze waren allemaal aan het inruimen. En menusuggesties bedenken.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:32 schreef Hznootje het volgende:
Sharice ruimt alle boodschappen op en de kinderen zijn aan het koekjes ruilen
En meteen opvreten uiteraard
Deze 4?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp niet waarom ze basics uitkiezen, waarvan ze weten dat deze 4 dat niet lekker vinden en niet gaan eten. Er waren vast nog andere opties die ze wel eten als basics.
Die tonijn gaat straks allemaal terug.
Ja vindt het maar kleinzielige gedachte om dit te doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp niet waarom ze basics uitkiezen, waarvan ze weten dat deze 4 dat niet lekker vinden en niet gaan eten. Er waren vast nog andere opties die ze wel eten als basics.
Die tonijn gaat straks allemaal terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |