Zoiets zei hij gisteren ook. Hij voelde zich daar op zijn plaats zei hij. Vond het niet gezond klinken eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
Jordy ziet het nog niet zitten om weg te gaan
Dus Peter leest ook Insta.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:07 schreef freaky40 het volgende:
Insta melding! Belangrijke mededeling!
je zit zolang in die bubbelquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoiets zei hij gisteren ook. Hij voelde zich daar op zijn plaats zei hij. Vond het niet gezond klinken eerlijk gezegd
Zeiden sommige bewoners verleden jaar en jaar daarvoor ookquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoiets zei hij gisteren ook. Hij voelde zich daar op zijn plaats zei hij. Vond het niet gezond klinken eerlijk gezegd
quote:
en je zit met meerdere personen nu en is gezellig, en dan weer naar huis alleenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
je zit zolang in die bubbel
en dat is veilig
dan moet je weer naar buiten en dat is eng
vrij logische gedachtengang
Dat is toch elk jaar al zo geweest?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:12 schreef Dotteke het volgende:
Ze krijgen te horen dat er voor de finale nog een naar huis moet. De kijkers mogen stemmen
Keanu had het gister de hele tijd over dat hij weer thuis was (BB huis) en eigenlijk wilde blijven.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:14 schreef Cupfighter het volgende:
Van dit clubje hoop ik dat Jolien of Matt eruit gaat maar het zal Sharice wel worden
ik hoop echt dat Jolien eruit gaat!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:14 schreef Cupfighter het volgende:
Van dit clubje hoop ik dat Jolien of Matt eruit gaat maar het zal Sharice wel worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |