Heb het gevoel dat het Niels was die dus op z’n instagram een filmpje van het huis postte, hij was daar vandaag. Oud bewoners zullen vast allemaal een rol krijgen deze week. Gister Lennie en Keanu, nu misschien Niels? (Met wie weet nog iemand?)quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp niet waarom ze basics uitkiezen, waarvan ze weten dat deze 4 dat niet lekker vinden en niet gaan eten. Er waren vast nog andere opties die ze wel eten als basics.
Die tonijn gaat straks allemaal terug.
Het is maar de vraag of ze alle vrijheid hadden, of gewoon als altijd konden kiezen met wat er is aangeboden door BB.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:44 schreef latevogel het volgende:
[..]
Ja vindt het maar kleinzielige gedachte om dit te doen.
En weggegooid zl er veel worden jammer dit
Niels en Linda waren inderdaad in Amsterdam bij BBquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:45 schreef Willewa het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat het Niels was die dus op z’n instagram een filmpje van het huis postte, hij was daar vandaag. Oud bewoners zullen vast allemaal een rol krijgen deze week. Gister Lennie en Keanu, nu misschien Niels? (Met wie weet nog iemand?)
Niels is wel zo’n iemand die dit voor de ‘gein’ ff doet ofzo. Niels is over het algemeen maar wil imo soms iets te graag grappig zijn
ja grap was dat ze steeds morgen zeiden maar ze moesten echt een dag zeggen van der en niet morgen want dan kwam idd weer op zondag dus moesten echt een dag benoemenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:34 schreef Jackiegekkie het volgende:
Matti gaat (eindelijk) putjes van douche reinigen.
Jolien had daar vannacht tot vervelens toe om gevraagd. "Beloof dat je het ZATERDAG zult doen". - Matti en Jordy: 'we doen het morgen". Jolien: "Nee morgen is zondag, zeg zaterdag" (was al na middernacht) - Matti en Jordy: 'we doen het morgen". Dat ging zo een 5-tal keer door.
ohhhhhhhh niet? whahahaahquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mattie zei dat hij sowieso al kapot was, dus weggegooid in de vuilbak
is van Mattie zijn moederquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waar komt die lelijke stoel weg die in de woonkamer staat?
Ah Linda ook dus. Dan denk ik dat idd.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Niels en Linda waren inderdaad in Amsterdam bij BB
Linde dronk dat tonijnsap daarom snap ik niet dat ze die link niet leggenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:50 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah Linda ook dus. Dan denk ik dat idd.
leuke voor in de finaleweekquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:14 schreef Lrod01 het volgende:
Ze zijn veel te verwend geraakt. Niet zeuren maar eten wat de pot schaft.
Axel en Elsa waren er gisteren om Jane op te vangen (in andere topics staan er foto's en filmpjes van)..quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Niels en Linda waren inderdaad in Amsterdam bij BB
maar ook geen beleg weer en melk en geloof spullen om brood te bakkenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:19 schreef Schakeltopia het volgende:
geen grote TOP snacks![]()
[ afbeelding ]
Het waren echt Niels en Linda let maar opquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:54 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Axel en Elsa waren er gisteren om Jane op te vangen (in andere topics staan er foto's en filmpjes van)..
Dus dat kan ook nog, dat 1 van hun (of beiden?) gisteren die keuze voor eten al konden maken?
Zie zowel Axel als Elsa wel beetje "gemeen" zijn als grapje/steek.
Ik was te veel aan het intikken wat BB zei dat ik niet goed gekeken heb.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
maar ook geen beleg weer en melk en geloof spullen om brood te bakken
Kregen ze in seizoen van liese enzo wel was die kok op beeld te zien hoe ze het klaar moesten makenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:56 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik was te veel aan het intikken wat BB zei dat ik niet goed gekeken heb.
Maar ik zag wel dat ze héél veel wél hadden - die tafel stond vol en er stonden nog bakken op de grond. Dus beetje flauw dat ze zo zeuren, wat hadden ze dan gedacht? Dat ze deze week elke dag als koningen zouden bediend worden met luxe-maaltijden?
Oh ik wou niet in discussie gaan, hoor. Was maar luidop aan het meedenken - ik volg ook geen andere socials en al zéker geen Xquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:55 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Het waren echt Niels en Linda let maar opstonden foto's op x dat ze in gebouw endemol zaten vanmorgen
Nee ik ook niet hoor is okquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:59 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Oh ik wou niet in discussie gaan, hoor. Was maar luidop aan het meedenken - ik volg ook geen andere socials en al zéker geen X
geloof van Jordy die groene kwam bij Jolien der ouders vandaan, maar weet niet 100%quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bedoelde die roze stoel, niet die houten met rieten zitting
Niels en Linda ook, die willen soms iets te grappig doen imo, hebben ook allebei dat soort ‘humor’. Niet dat het zo erg is trouwens haha, maar ik zou zelf juist wel echt iets lekkers voor ze uitzoeken en alles kopen ipv plagen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:54 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Axel en Elsa waren er gisteren om Jane op te vangen (in andere topics staan er foto's en filmpjes van)..
Dus dat kan ook nog, dat 1 van hun (of beiden?) gisteren die keuze voor eten al konden maken?
dat liedje ook bij NIels zijn insta ''ik komt weer thuis'' hahaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:55 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Het waren echt Niels en Linda let maar opstonden foto's op x dat ze in gebouw endemol zaten vanmorgen
Ah ja dat was in coronatijd toen zo’n ding, pakketten ophalen bij restaurants (of bezorgd krijgen?) om het zelf te maken met videoinstructie van de kokquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Kregen ze in seizoen van liese enzo wel was die kok op beeld te zien hoe ze het klaar moesten maken
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:03 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah ja dat was in coronatijd toen zo’n ding, pakketen ophalen bij restaurants (of bezorgd krijgen?) om het zelf te maken met videoinstructie van de kok
ik noem beleg en , brood kunnen bakken niet echt luxe het waren 2 extra maaltijden die op tafel stonden verder niet echt iets anders ja wat koekjes en om zelf te bakkenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:56 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik was te veel aan het intikken wat BB zei dat ik niet goed gekeken heb.
Maar ik zag wel dat ze héél veel wél hadden - die tafel stond vol en er stonden nog bakken op de grond. Dus beetje flauw dat ze zo zeuren, wat hadden ze dan gedacht? Dat ze deze week elke dag als koningen zouden bediend worden met luxe-maaltijden?
Ja hahaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat liedje ook bij NIels zijn insta ''ik komt weer thuis'' haha
die hadden zoiezo al heel veel luxe hun feestjes waren ook beter ook met gewoon feestlicht en niet alle lampen aanquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Kregen ze in seizoen van liese enzo wel was die kok op beeld te zien hoe ze het klaar moesten maken
waar ging diet overquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:01 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy gaat even een vest of jas pakken.
Jolien: zat ge er echt mee in?
Matthie: tuurlijk
Jolien: maar ik deed toch niet anders?
Dat is de hamvraagquote:
Ahh heb maar een beetje streams gekeken vandaag. Dat vallen wel nog gezien.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Over dat vetrouwen geintje dat hij haar liet vallen
ja dat idee heb ik ook dat hij dat al een paar dagen wat doet .quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:11 schreef Thorelf het volgende:
heb nog steeds het idee dat Matt...jolien wat vermijdt.. .. niet alleen vandaag
Ik vind dit juist wel humor en ze hebben volgens mij genoeg om er wat van te maken.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:01 schreef Willewa het volgende:
[..]
Niels en Linda ook, die willen soms iets te grappig doen imo, hebben ook allebei dat soort ‘humor’. Niet dat het zo erg is trouwens haha, maar ik zou zelf juist wel echt iets lekkers voor ze uitzoeken en alles kopen ipv plagen.
Ou volgens elders heeft hij haar vannacht niet ontwekenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat idee heb ik ook dat hij dat al een paar dagen wat doet .
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:12 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien MOEST altijd naakt slapen van een ex.
Dat was ze niet gewend.
Droomde dan altijd dat ze naakt op het strand lag.
Sharice: zegtwatonverstaanbaars maar vind er wat van. 4 pyjama's over elkaar.
Jolien: zou ik nu niet meer doen he.
Ze zei iets van: zot, wa ne rare! Bah naakt slapen, zou ik nooit doen. Als ik het koud heb, draag ik 4 pyjama's!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:12 schreef Kissingbird het volgende:
Dat was ze niet gewend.
Dank je voor de vertalingquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:14 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ze zei iets van: zot, wa ne rare! Bah naakt slapen, zou ik nooit doen. Als ik het koud heb, draag ik 4 pyjama's!
dit doet ze steeds op deze manier praten ....zo paait ze ze....het lukt haar aardig in het huis. Jeff als eerstequote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:12 schreef Kissingbird het volgende:
Dat was ze niet gewend.
Ja denk het idd ook dat hun het warenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:54 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Lees even terugquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:26 schreef latevogel het volgende:
[..]
Ja denk het idd ook dat hun het waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |