ohhhhhhhh ok hahahaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Over dat vetrouwen geintje dat hij haar liet vallen
Bij dat woordje moest gaan mijn de haren rechtovereindstaan....quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:12 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien MOEST altijd naakt slapen van een ex.
Dat was ze niet gewend.
Droomde dan altijd dat ze naakt op het strand lag.
Sharice: zegtwatonverstaanbaars maar vindt er wat van. 4 pyjama's over elkaar.
Jolien: zou ik nu niet meer doen he.
Ja mij dus ook..Ze heeft al eens wat losgelaten over ex'n wat ik ongezond vond klinken.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bij dat woordje moest gaan mijn de haren rechtovereindstaan....
Een meid die op dominerende mannen valt, next is Jeffrey.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bij dat woordje moest gaan mijn de haren rechtovereindstaan....
teva en wat maken we van milenaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:38 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice dacht Eva (die was ik alweer vergeten) en Milena.
maar wil het niet uitspreken.. is het zometeen weer drama
Mattie is ook geen type voor Jolien, ze zou hem overlopenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een meid die op dominerende mannen valt, next is Jeffrey.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
als je 20 x per dag TOP roept ben je nog geen TOPspeler hoor, dan zou ik hier een TOP cosser zijnquote:
Mee eens Mattie is te lief voor Jolienquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mattie is ook geen type voor Jolien, ze zou hem overlopen
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:51 schreef odie22 het volgende:
[..]
als je 20 x per dag TOP roept ben je nog geen TOPspeler hoor, dan zou ik hier een TOP cosser zijn
Ja en allebei eerder een handje onder de dekentjes elkaars handje vasthoudenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:58 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien en Matthie keuvelen buiten nog wat onder hun dekentjes
ohhhhhhh lief tochquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:05 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja en allebei eerder een handje onder de dekentjes elkaars handje vasthouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |