SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Hij?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij deed quotes nesten. Of iig iets dat erop leek. En dat kon nooit.
Nou ja dat kan dus nog steeds niet
Oh was jij datquote:
Dimmyquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent nu een hij. We hebben een vervanger voor dimmy nodig. Leer er maar mee leven
Ook ik kan gare kutacties doenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh was jij datJa ik zag een gare kutactie van een user die met een E begon en toen werd het zwart voor mijn ogen
je bent ZELF een wasmachine!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:49 schreef Ama het volgende:
Oh ja volgens mij is mijn wasmachine echt al 4 uur klaar.
quote:quote:quote:quote:hoi
Moeten we nu allemaal van geslacht veranderen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent nu een hij. We hebben een vervanger voor dimmy nodig. Leer er maar mee leven
Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook ik kan gare kutacties doen
Beetje vergevorderde typtyfus
Voor altijd in ons hartquote:
Moet ik dan mijn haar kortknippen en mannendingen doen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, we hebben maar 1 transgender nodig. En ess is de uitverkorene. Zet iemand haar nog even een maga petje op?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeten we nu allemaal van geslacht veranderen?
Kun je wel lekker tegen elke boom aan pissen en vrolijk zwierezwengelen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet ik dan mijn haar kortknippen en mannendingen doen?
boeren en met je benen wijd in het openbaar vervoer zittenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja. Dat wordt raceauto's hakenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je verwacht van mij geen vergevorderde typtyfus?quote:
King essenhills klinkt niet echt lekkrquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, we hebben maar 1 transgender nodig. En ess is de uitverkorene. Zet iemand haar nog even een maga petje op?
Hopen dat de baby straks van autootjes houdt danquote:
quote:quote:een kurkquote:quote:quote:op de fles
Kan ze ineens supergoed autorijdenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, we hebben maar 1 transgender nodig. En ess is de uitverkorene. Zet iemand haar nog even een maga petje op?
Ik hoor hier een rood iemandquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ze ineens supergoed autorijden
De baby?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hopen dat de baby straks van autootjes houdt dan
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hue hue trekkenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik trek me terug uit deze verkiezing
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je wel lekker tegen elke boom aan pissen en vrolijk zwierezwengelen.
Denk dat deze voordelen niet opwegen tegen de nadelenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
boeren en met je benen wijd in het openbaar vervoer zitten
Ik word met 2 maandjes tantequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nee, dat is een man.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft deze hersenvliesontsteking?
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik word met 2 maandjes tanteje bent zelf een tanteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
... straksOmnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Wat is dat nou weer voor halfgare breihaaknaaldquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik word met 2 maandjes tanteNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JaSame shit, different day
SC hopper present
voor 1 dag alles swaffelenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kun je wel lekker tegen elke boom aan pissen en vrolijk zwierezwengelen.
Kloptquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je bent zelf een tante
... straks
Voor als je zo goed bent dat je het haakje niet nodig hebt.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor halfgare breihaaknaald
Ik sta wel op megaveel lijstenquote:
Jaquote:
SPOILER: crosspost uit het haaktopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is kei mooiquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor halfgare breihaaknaald
Goed timemanagementquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:57 schreef Nizno het volgende:
mn vaatwasser is nog niet klaar.... maar eigenlijk heb ik zin gewoon op bed te gaan liggen
Breien met je tanden.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voor als je zo goed bent dat je het haakje niet nodig hebt.
lekker gaan liggenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:57 schreef Nizno het volgende:
mn vaatwasser is nog niet klaar.... maar eigenlijk heb ik zin gewoon op bed te gaan liggen
Ik zit.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
WAT LOOP JE NOU TE ZEGGEN???!!!
@:EttovanBelgie is er niet mee eens
kan ook gewoon naar boven gaan en pak ik hem morgen wel uit...quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaNiceSPOILER: crosspost uit het haaktopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
ga haar zeker ook nog wel krijgenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
WAT LOOP JE NOU TE ZEGGEN???!!!
@:EttovanBelgie is er niet mee eens
Uhuh, surequote:
CADEAUTJEEEEEquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan ook gewoon naar boven gaan en pak ik hem morgen wel uit...
Alles met je hand afwassen is ook naar...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lekker gaan liggen
f*ck de vaatwasser... is toch een vervelend kreng
Ik kan dit ook gewoon lezen he.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ga haar zeker ook nog wel krijgen
verdomd mooi kadootjequote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
CADEAUTJEEEEE
Een vaatwasser, wie had dat nou gedacht?
Kruipen er allemaal vaatwasserbacteriën over je servies, miljarden.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja, dat welquote:
Wist je dat je gezicht mijten heeft?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kruipen er allemaal vaatwasserbacteriën over je servies, miljarden.
Jullie ruimen meteen je vaatwasser weer uit?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Jullie hebben een vaatwasser?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jullie ruimen meteen je vaatwasser weer uit?
Tuig van de richel tokkievolk van de grootste soortquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
vaatwassers met hun gesop
hou toch op man...
"OOoooooh ik kan borden schoonmaken".....
So the f*ck what..
Aso's, die dingen
Jullie hebben een vaatwasserquote:
vaak welquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jullie ruimen meteen je vaatwasser weer uit?
Jullie hebben geen vaatwasser?quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wist je dat je gezicht mijten heeft?
Plastic bordjes en hout bestek werkt gewoon top....quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wij kopen gewoon elke dag nieuw servies
quote:
wij beschouwen de vaat holistisch...quote:
Ja, goor he.quote:
dan ook plastic bestek.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Plastic bordjes en hout bestek werkt gewoon top....
Altijd zorgen dat je er minimaal twee hebt, voor als er eentje kapot gaat.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:05 schreef kwiwi het volgende:
Zou echt niet meer zonder vaatwasser willen.
Wattequote:
Wel een beetjequote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WatteHouden mensen daar echt rekening mee?
jouw schoenmaat 22 is idd te verwaarlozen daarinquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Prof Dr vleesmes gepromoveerd op snijdende onderwerpen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wij beschouwen de vaat holistisch...
Is het echt vies, of is vies een sociaal en filosofisch construct dat niets zegt over de ware essentie van de vaat en diens toestand?
Eten duurt bij ons dan ook heeeeeeeeeul lang
quote:
quote:Demodex mijten rond de wimpers zijn niet zichtbaar met het blote oog.
Tata Steel zegt Dankie San.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan ook plastic bestek.
Leve de ecologische voetafdrukken
Daarom ben ik nu VIESDIK nachos aan het eten en bier aan het drinkenquote:
Ja fijnquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jouw schoenmaat 22 is idd te verwaarlozen daarin
vreetzakquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom ben ik nu VIESDIK nachos aan het eten en bier aan het drinken
Ongelooflijke FBBquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom ben ik nu VIESDIK nachos aan het eten en bier aan het drinken
Meh, dan kan ik snel een nieuwe bestellen. Heb wel 2 koelkasten en 2 vriezers, dan kan ik nog snel overladen als er eentje kapot gaatquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd zorgen dat je er minimaal twee hebt, voor als er eentje kapot gaat.
Ja... er moeten nieuwe generatie mijten komen, dus ja...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die planten zich ook voort daar, ja hč?
in mijn ienieminikeuken past er ook één.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Past hier niet in de keuken en heb er echt al jaren geen. Onzin dingen als je alleen woont
ik niet echt... maar soms wel.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik woon ook alleen, maar ben heel blij dat ik mijn kostbare energie niet aan afwassen hoef te bestedenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Past hier niet in de keuken en heb er echt al jaren geen. Onzin dingen als je alleen woont
Uhm ja ik snap, maar neequote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
in mijn ienieminikeuken past er ook één.
gewoon op aanrecht en 5 liter water er in mikken en tabletje.
Je zou hem ook in de douche kunnen zetten.. kan zelfs in de woonkamer met een emmer er onder voor het afvoerwater
Kunnen ze dat niet op iemand anders zijn wangen en wimpers doen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja... er moeten nieuwe generatie mijten komen, dus ja...
Je hebt wel creatieve wooninspiquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
in mijn ienieminikeuken past er ook één.
gewoon op aanrecht en 5 liter water er in mikken en tabletje.
Je zou hem ook in de douche kunnen zetten.. kan zelfs in de woonkamer met een emmer er onder voor het afvoerwater
en zo is de ongediertecirkel weer rondquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja... er moeten nieuwe generatie mijten komen, dus ja...
En als die 2 vol zitten?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh, dan kan ik snel een nieuwe bestellen. Heb wel 2 koelkasten en 2 vriezers, dan kan ik nog snel overladen als er eentje kapot gaat
Ja oke, een boodschappentas gaat hier ook wel mee, maar ik hoef ook niet steeds nieuwe tassen mee.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik niet echt... maar soms wel.
Ik neem bijv wel braaf zelf tasjes mee naar de winkel en naar de markt enzo
ja in plaats van een TV... gewoon de hele avond naar de vaatwasser kijkenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt wel creatieve wooninspi
Ik mijd mijtenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en zo is de ongediertecirkel weer rond
Je betaalt er ook een gigavermogen voor, voor zon tasje dus dan mag t wel vind ikquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oke, een boodschappentas gaat hier ook wel mee, maar ik hoef ook niet steeds nieuwe tassen mee.
Da's heul nie handig.
Oh ja, 100%quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja in plaats van een TV... gewoon de hele avond naar de vaatwasser kijken
geef toe... met al die troep van tegenwoordig op de tv is de vaatwasser altijd beter
Ik krijg al irritatie al ik 1 pan moet afwassen omdat het net niet meer past.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het leven is te kort om vaat af te wassen hoor
en ik heb geen plastic borden en bestek... schoonmaken en hergebruiken van je serviesgoed is beter.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oke, een boodschappentas gaat hier ook wel mee, maar ik hoef ook niet steeds nieuwe tassen mee.
Da's heul nie handig.
Dat bedoel ik maar..quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik krijg al irritatie al ik 1 pan moet afwassen omdat het net niet meer past.
Ik ookquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, 100%
Ik kijk nog liever naar de gehele wascyclus van de vaatwasser dan dat ik naar Ik hou van Holland kijk
meuk
Ook om vaat te drogen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
filosofisch klopt ditquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou het bord alsnog nog op aanrecht zetten ipv in de vaatwasser. Dus uiteindelijk ben ik die tijd ook kwijt aan dat ding in en uitruimen. Ik was wel af
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook
En ik kan niet eens in de vaatwasser kijken
quote:
Geen deurtje in gemonteerd?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook
En ik kan niet eens in de vaatwasser kijken
Ja, dat gaat vanzelf welquote:
We kunnen toch niet dwars door dat deurtje heen kijken of heb jij röntgenogen?quote:
Nee gewoon een afwasborstel. Afwaskwast. Frietpatiet.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je dan ook van die roze afwashandjes altijd?
dat staat je vrijquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou het bord alsnog nog op aanrecht zetten ipv in de vaatwasser. Dus uiteindelijk ben ik die tijd ook kwijt aan dat ding in en uitruimen. Ik was wel af
De vaatwasser heeft een deur/klepquote:
met een beetje fantasie is het avant-garde jazzquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:13 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik hoef niet naar het lawaai van dat ding te luisteren
Ex vond afwassen supergezellig samen met mijquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik krijg al irritatie al ik 1 pan moet afwassen omdat het net niet meer past.
Het leven is te kort om nuchter te blijvenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wist niet dat wij samen hebben gewoondquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex vond afwassen supergezellig samen met mij, kochten we een huis waarin 25 vaatwassers pasten, "ja die komt hier echt niet in hoor zo'n afwasding"
Start Google bitch
Dus jij alle vaat van het aanrecht gemaaidquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex vond afwassen supergezellig samen met mij, kochten we een huis waarin 25 vaatwassers pasten, "ja die komt hier echt niet in hoor zo'n afwasding"
Start Google bitch
ze willen gewoon niet dat je ziet wat zich daar ECHT afspeeltquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
De vaatwasser heeft een deur/klep
Maar die is niet doorzichtig
Ik ga liever wel nuchter achter het stuur... anders wordt het leven misschien wel heel kort..quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het leven is te kort om nuchter te blijven
dat zei mijn opa vroeger en mijn opa had gelijk
Dat is de nieuwste versie. X-ray versiequote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We kunnen toch niet dwars door dat deurtje heen kijken of heb jij röntgenogen?
*zet aluhoedje op en geeft er ook eentje aan ETTOquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ze willen gewoon niet dat je ziet wat zich daar ECHT afspeelt
Oh gaafquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat is de nieuwste versie. X-ray versie
Zou eigenlijk zo'n gopro met lampje mee moeten laten draaienquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ze willen gewoon niet dat je ziet wat zich daar ECHT afspeelt
Starting up the Boeing CH-47 Chinook.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus jij alle vaat van het aanrecht gemaaid
Kunnen die hoedjes ook in de vaatwasser?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*zet aluhoedje op en geeft er ook eentje aan ETTO
ik kan gewoon door t glas van mn vaatwasser kijken om te zien hoe gezellig mn vaat aan het douchen isquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou eigenlijk zo'n gopro met lampje mee moeten laten draaien
alerlei grouweijke satanische rituelen vinden daar plaats, en jij maar denken dat de dreft bezig is sausvlekken weg te poetsen...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou eigenlijk zo'n gopro met lampje mee moeten laten draaien
doe ik sowieso zelf aangezien ik alleen woonquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Prima als je een vaatwasser wil, maar dan mag je het zelf ook in en uitruimen. Ik draag er niet aan bij
Mijn ouders hadden er ook nooit een. Die deden het altijd samen konden ze de dag even doorspreken zonder luistervink kinderenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Start Google bitch
Dreamliner editie?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Starting up the Boeing CH-47 Chinook.
Maar ik gebruik geen Dreft in de vaatwasserquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alerlei grouweijke satanische rituelen vinden daar plaats, en jij maar denken dat de dreft bezig is sausvlekken weg te poetsen...
OH GIJ NAĪVELING
Ik denk het ... wel?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kunnen die hoedjes ook in de vaatwasser?
Ik welquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik gebruik geen Dreft in de vaatwasser
Of van iemand andersquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga liever wel nuchter achter het stuur... anders wordt het leven misschien wel heel kort..
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden er ook nooit een. Die deden het altijd samen konden ze de dag even doorspreken zonder luistervink kinderen![]()
Wij zorgden wel dat we niet in de buurt waren anders moesten we afwassen/drogen
Gefeliciteerdquote:
Klotsende flep door dat dingquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan gewoon door t glas van mn vaatwasser kijken om te zien hoe gezellig mn vaat aan het douchen is
DA'S NOG ERGERquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik gebruik geen Dreft in de vaatwasser
* huurt 10/10 vrouw (makkelijk en promiscue type) in voor het in- en uitruimen van de vaatwasser.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Prima als je een vaatwasser wil, maar dan mag je het zelf ook in en uitruimen. Ik draag er niet aan bij
ik ook, bulkaanbieding kan ik tot mn dood geloof ik nog mee doen zoveel staat er in de trapkast.quote:
Ja, daaromquote:
say what?quote:
NEE, het is...quote:
‘Huiswerk maken’quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik moest altijd toevallig naar de wc als er afgewassen werd
* wegrennen als een dik egeltje.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Nou, ik wil eigenlijk wel een sticker en een krul.quote:
Ik heb mn hoedje ook weer op en ik geloof ook dat ze de boel regeren want ze draaien steeds rond en Leiden ze daardoor jonge kinderen af die later psychisch in de knoop raken.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*zet aluhoedje op en geeft er ook eentje aan ETTO
Ik had een bijbaantje in de supermarkt en toen er geveegd moest worden, was ik altijd naar de wcquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
In Zwitserland?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:19 schreef kwiwi het volgende:
De overheid raadt hier een noodpakket voor minimaal 7 dagen aan lees ik net in het nieuws. Dan moet ik nog even extra water inslaan.
Watquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik heb mn hoedje ook weer op en ik geloof ook dat ze de boel regeren want ze draaien steeds rond en Leiden ze daardoor jonge kinderen af die later psychisch in de knoop raken.
als ik een noodpakket nodig heb verwacht ik ook dat ik de hele dagen in huis op bed door kan brengenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:19 schreef kwiwi het volgende:
De overheid raadt hier een noodpakket voor minimaal 7 dagen aan lees ik net in het nieuws. Dan moet ik nog even extra water inslaan.
Ah over een maand of 4 gaan wij dan ook wel naar 7 dagenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:19 schreef kwiwi het volgende:
Beetje luisteren zo tot de veeggeluiden stoppen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een bijbaantje in de supermarkt en toen er geveegd moest worden, was ik altijd naar de wc
Ze hadden t steeds over 3 dagen. Ik denk dat ze t wel weten wat er aan gaat komen maar dat t nog geheim is.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:19 schreef kwiwi het volgende:
Zo langh ghy maar den Bybel en den Formulieren van Eenigheyt bij u hebtquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah over een maand of 4 gaan wij dan ook wel naar 7 dagen
Dan mag je flink wat extra water inslaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:19 schreef kwiwi het volgende:
Was best effectief hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje luisteren zo tot de veeggeluiden stoppen.
7 dagen oorlog overleef ik wel op mijn dooie gemakje, zolang CNN het maar doet dan.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah over een maand of 4 gaan wij dan ook wel naar 7 dagen
sigaretten?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vergeet steeds nood dingen te halen
Oh okequote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat ze niet argwaan Kregen na verloop van tijd
Waarom CNN? Grootste leugenaars ter wereld.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
7 dagen oorlog overleef ik wel op mijn dooie gemakje, zolang CNN het maar doet dan.
Waarom hebben we hier overal bunkers onder huizen en andere gebouwen, terwijl we neutraal zijn? Zwitsers zijn graag op alles voorbereidquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In Zwitserland?
Waarom?
Die zijn neutraal. Iedereen respecteert dat
Je doet nu net alsof ik net met het blote oog zichtbaar benquote:
Wat moet CNN dan doen? Ik denk niet dat ze met de autoqueues kunnen gooien.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
7 dagen oorlog overleef ik wel op mijn dooie gemakje, zolang CNN het maar doet dan.
Nee dingen voor als de pleuris uitbreekt.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sigaretten?
heb ik altijd op voorraad...
de horror, zonder zitten
wat een paranoīde volk...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom hebben we hier overal bunkers onder huizen en andere gebouwen, terwijl we neutraal zijn? Zwitsers zijn graag op alles voorbereid
ja dat zeg ik...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dingen voor als de pleuris uitbreekt.
Hebben geleerd van de geschiedenisquote:
Vast nog wel ergens in een doos op zolderquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zo langh ghy maar den Bybel en den Formulieren van Eenigheyt bij u hebt
nou ja, ik heb Zwitsers bloed dus ik snap het wel.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben geleerd van de geschiedenis
meneer Fritzl maakte een eigen nieuwe geschiedenisquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben geleerd van de geschiedenis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Valt wel mee, gewoon links neutraal maar dan nog een stapje naar links, een beetje erg betweterig en hautain en naīef voor de menselijke aard.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom CNN? Grootste leugenaars ter wereld.
Ja gezelligquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zo langh ghy maar den Bybel en den Formulieren van Eenigheyt bij u hebt
Ik ook, hoef echt niet zo'n lonely survivor te zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je als Poetin en Trump met nucleaire dingen gaan spelen, heb ik toch niets aan mijn noodpakket en ga ik liever als eerste
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
meneer Fritzl maakte een eigen nieuwe geschiedenis1 punt voor de moeiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Niks aan als de centrale/verdeler whatever het niet doet.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb kaarsen? En als de zon schijnt heb ik electra?
Vliegt Swiss air nog naar Moskou?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom hebben we hier overal bunkers onder huizen en andere gebouwen, terwijl we neutraal zijn? Zwitsers zijn graag op alles voorbereid
Nee, dat je in zo'n The Walking Dead wereld terecht komtquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, hoef echt niet zo'n lonely survivor te zijn.
Ik ook wel. Misschien wat spekjes kwijt, maar dat mag ook welquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je nog maar met honderd mensen over bent in totaal en ze zijn allemaal lelijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, hoef echt niet zo'n lonely survivor te zijn.
Off-grid systeem ga je ook niet zomaar aanleggen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niks aan als de centrale/verdeler whatever het niet doet.
Ben je spekkig?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ook wel. Misschien wat spekjes kwijt, maar dat mag ook wel
Ik zou zeggen 3 liter p.p. per dag. Dus 21 liter x2 dan.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar voor 7 dagen wat inslaan? Dat is 7x1,5 liter water, da's best veel.
Paar dagen op vakantie.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat zijn die overheden toch allemaal van plan?
Daar hebben we Nattekat met zijn snarky commentsquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:25 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die het nut van noodpakket niet snappen
Uhm..quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:25 schreef Nattekat het volgende:
Heb je nou al gesportquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar hebben we Nattekat met zijn snarky comments
Jaahaaaaaquote:
Je hebt één rij vol met vijf "once in a lifetime" crises.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Als de pleuris uitbreek roep ik gewoon: Millenial Bingo! en dan wacht ik wel even af wat de prijs is
Hel op aarde.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je nog maar met honderd mensen over bent in totaal en ze zijn allemaal lelijk.
Johannes vas gewoon highquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja gezellig
Dan gaan we nu het hoofdstuk OPENBARINGEN lezen
![]()
![]()
Welke zaklamp moet ik aanschaffen? En welke radio heb je?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:25 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan de russen/amerikanen altijd nog verslaan door een bom te maken van spelden
Yoda66, ben jij het?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:27 schreef Koen66 het volgende:
Voorraad rum wordt minder, daar niet ik eens iets aan gaan doen
Telefoon. Maakt niet echt uit, als ie het maar doet zonder netvoeding.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welke zaklamp moet ik aanschaffen? En welke radio heb je?
Ja, dat is jouw worst nightmarequote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je nog maar met honderd mensen over bent in totaal en ze zijn allemaal lelijk.
Chocola erbij.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm..
Sigaretten
Sigaren
Whisky
Ik ben paraat hoor
Oke Karzai.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:26 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel een enorme koelkast met kwekveel drank staan, ik vermaak me wel aan de lampen.
Ik reis al vaak genoeg met het OV, dank je.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat je in zo'n The Walking Dead wereld terecht komt
Wel knap door 1 verkeerd woord typ ik als Yoda inderdaadquote:
Moet je eens in de Bible Belt zeggenquote:
quote:
Een prestatie, het is.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel knap door 1 verkeerd woord typ ik als Yoda inderdaad
Hebben ze je op de brandstapel gegooid?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je eens in de Bible Belt zeggen
Dan kan je lachen
Superlachen misschien ook nog wel
vrouwen zijn sowieso in alles beterquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je als het emotionele vrouwen waren geweest als wereldleiders hadden we hier niet in gezeten
Ja kloptquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hebben ze je op de brandstapel gegooid?
Succesquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]is wel de bedoeling dat het net zo gaat dalen als de zetels van NSC
In b4 @Nattekatquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]is wel de bedoeling dat het net zo gaat dalen als de zetels van NSC
Dan zaten we nu nog druk kwebbelende in een koude donkere grot nootjes, kraaltjes en stukjes plant te sorteren.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je als het emotionele vrouwen waren geweest als wereldleiders hadden we hier niet in gezeten
Ik las iets over krokante boerenkool ?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:30 schreef Nizno het volgende:
besloten dat ik toch op de bank ga luieren en serietje kijken...
en twee kroketjes in de Ninja
en ook die staat op de lijstquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt
Dit is mijn geest die een FOK!account heeft.
Nu pas?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs ik ben wel klaar met die partij. Dat zegt genoeg.
ja dat was al 3 uur geledenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las iets over krokante boerenkool ?
*Omtzigt verlaat het pandquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs ik ben wel klaar met die partij. Dat zegt genoeg.
Mijn geest die hier rondwaart ?quote:
Dingdongquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt
Dit is mijn geest die een FOK!account heeft.
Ik moest er ineens weer aan denkenquote:
Dat je geest gewoon doorgaat met werken en huishoudelijke klusjesquote:
alles dat vet en gefrituurd is is een hit in de usaquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar geroosterde boerenkool is toch een hit in USA?
Ik was niet zo'n figuur met onrealistisch hoge verwachtingen, ik wist waar ik op stemde.quote:
Alle grotten roze schilderenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zaten we nu nog druk kwebbelende in een koude donkere grot nootjes, kraaltjes en stukjes plant te sorteren.
Met je broek op je hoofd?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:32 schreef UitStraling het volgende:
"Twee kroketjes in een ninja"
Zou kijken deze film.
En dat was?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was niet zo'n figuur met onrealistisch hoge verwachtingen, ik wist waar ik op stemde.
ja vonnik ook,quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest er ineens weer aan denken
Klinkt wel catchy
Krokante boerenkool
LPFquote:
Alcoholquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
In een grot zitten was misschien beter geweest dan *gebaart naar alles*
Even de holenberen, holenleeuwen, giftige superkikkers en de brontosaurussen buiten de deur houden.quote:
gekke muisquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Op je hoofd?quote:
wel lijstwaardigquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, even Mango Lassi maken![]()
Weet ook niet waarom dat met hoofdletters moest
De lijst van mensen met een goede smaakquote:
Immerquote:
Ga ik doenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ongelooflijke FBB
Nou, geniet ervan !
Het is toch al lang bekend dat vrouwen praktisch in alles gewoonweg beter zijn. Ja, we missen misschien wat brute spierkracht, compenseren we ruimschoots voor op alle andere vlakkenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil daar niet over nadenkenquote:
en eeuwig ronddolende geesten op zoek naar verlichtingquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De lijst van mensen met een goede smaak
Piratenpartij.. Tailfox.. RIPquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
NatteKat is echt zo'n Piratenpartij stemmer, want water
Dat kan ik helemaal nie.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:35 schreef ieniminimuis het volgende:
dus mannen kunnen wel heel stoer doen.
Je verwacht het niet.quote:
daarom hou ik van vrouwenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is toch al lang bekend dat vrouwen praktisch in alles gewoonweg beter zijn. Ja, we missen misschien wat brute spierkracht, compenseren we ruimschoots voor op alle andere vlakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |