SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Hij?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij deed quotes nesten. Of iig iets dat erop leek. En dat kon nooit.
Nou ja dat kan dus nog steeds niet
Oh was jij datquote:
Dimmyquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent nu een hij. We hebben een vervanger voor dimmy nodig. Leer er maar mee leven
Ook ik kan gare kutacties doenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh was jij datJa ik zag een gare kutactie van een user die met een E begon en toen werd het zwart voor mijn ogen
je bent ZELF een wasmachine!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:49 schreef Ama het volgende:
Oh ja volgens mij is mijn wasmachine echt al 4 uur klaar.
quote:quote:quote:quote:hoi
Moeten we nu allemaal van geslacht veranderen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent nu een hij. We hebben een vervanger voor dimmy nodig. Leer er maar mee leven
Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook ik kan gare kutacties doen
Beetje vergevorderde typtyfus
Voor altijd in ons hartquote:
Moet ik dan mijn haar kortknippen en mannendingen doen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, we hebben maar 1 transgender nodig. En ess is de uitverkorene. Zet iemand haar nog even een maga petje op?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeten we nu allemaal van geslacht veranderen?
Kun je wel lekker tegen elke boom aan pissen en vrolijk zwierezwengelen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet ik dan mijn haar kortknippen en mannendingen doen?
boeren en met je benen wijd in het openbaar vervoer zittenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja. Dat wordt raceauto's hakenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je verwacht van mij geen vergevorderde typtyfus?quote:
King essenhills klinkt niet echt lekkrquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, we hebben maar 1 transgender nodig. En ess is de uitverkorene. Zet iemand haar nog even een maga petje op?
Hopen dat de baby straks van autootjes houdt danquote:
quote:quote:een kurkquote:quote:quote:op de fles
Kan ze ineens supergoed autorijdenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, we hebben maar 1 transgender nodig. En ess is de uitverkorene. Zet iemand haar nog even een maga petje op?
Ik hoor hier een rood iemandquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ze ineens supergoed autorijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |