SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Hij?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij deed quotes nesten. Of iig iets dat erop leek. En dat kon nooit.
Nou ja dat kan dus nog steeds niet
Oh was jij datquote:
Dimmyquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent nu een hij. We hebben een vervanger voor dimmy nodig. Leer er maar mee leven
Ook ik kan gare kutacties doenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh was jij datJa ik zag een gare kutactie van een user die met een E begon en toen werd het zwart voor mijn ogen
je bent ZELF een wasmachine!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:49 schreef Ama het volgende:
Oh ja volgens mij is mijn wasmachine echt al 4 uur klaar.
quote:quote:quote:quote:hoi
Moeten we nu allemaal van geslacht veranderen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent nu een hij. We hebben een vervanger voor dimmy nodig. Leer er maar mee leven
Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook ik kan gare kutacties doen
Beetje vergevorderde typtyfus
Voor altijd in ons hartquote:
Moet ik dan mijn haar kortknippen en mannendingen doen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, we hebben maar 1 transgender nodig. En ess is de uitverkorene. Zet iemand haar nog even een maga petje op?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeten we nu allemaal van geslacht veranderen?
Kun je wel lekker tegen elke boom aan pissen en vrolijk zwierezwengelen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet ik dan mijn haar kortknippen en mannendingen doen?
boeren en met je benen wijd in het openbaar vervoer zittenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja. Dat wordt raceauto's hakenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je verwacht van mij geen vergevorderde typtyfus?quote:
King essenhills klinkt niet echt lekkrquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, we hebben maar 1 transgender nodig. En ess is de uitverkorene. Zet iemand haar nog even een maga petje op?
Hopen dat de baby straks van autootjes houdt danquote:
quote:quote:een kurkquote:quote:quote:op de fles
Kan ze ineens supergoed autorijdenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, we hebben maar 1 transgender nodig. En ess is de uitverkorene. Zet iemand haar nog even een maga petje op?
Ik hoor hier een rood iemandquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ze ineens supergoed autorijden
De baby?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hopen dat de baby straks van autootjes houdt dan
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hue hue trekkenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik trek me terug uit deze verkiezing
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je wel lekker tegen elke boom aan pissen en vrolijk zwierezwengelen.
Denk dat deze voordelen niet opwegen tegen de nadelenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
boeren en met je benen wijd in het openbaar vervoer zitten
Ik word met 2 maandjes tantequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nee, dat is een man.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft deze hersenvliesontsteking?
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik word met 2 maandjes tanteje bent zelf een tanteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
... straksOmnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Wat is dat nou weer voor halfgare breihaaknaaldquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik word met 2 maandjes tanteNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JaSame shit, different day
SC hopper present
voor 1 dag alles swaffelenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kun je wel lekker tegen elke boom aan pissen en vrolijk zwierezwengelen.
Kloptquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je bent zelf een tante
... straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |