De baby?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hopen dat de baby straks van autootjes houdt dan
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, we hebben maar 1 transgender nodig. En ess is de uitverkorene. Zet iemand haar nog even een maga petje op?
Hue hue trekkenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik trek me terug uit deze verkiezing
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je wel lekker tegen elke boom aan pissen en vrolijk zwierezwengelen.
Denk dat deze voordelen niet opwegen tegen de nadelenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
boeren en met je benen wijd in het openbaar vervoer zitten
Ik word met 2 maandjes tantequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nee, dat is een man.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft deze hersenvliesontsteking?
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik word met 2 maandjes tanteje bent zelf een tanteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
... straksOmnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Wat is dat nou weer voor halfgare breihaaknaaldquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik word met 2 maandjes tanteNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JaSame shit, different day
SC hopper present
voor 1 dag alles swaffelenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kun je wel lekker tegen elke boom aan pissen en vrolijk zwierezwengelen.
Kloptquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je bent zelf een tante
... straks
Voor als je zo goed bent dat je het haakje niet nodig hebt.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor halfgare breihaaknaald
Ik sta wel op megaveel lijstenquote:
Jaquote:
SPOILER: crosspost uit het haaktopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is kei mooiquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor halfgare breihaaknaald
Goed timemanagementquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:57 schreef Nizno het volgende:
mn vaatwasser is nog niet klaar.... maar eigenlijk heb ik zin gewoon op bed te gaan liggen
Breien met je tanden.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voor als je zo goed bent dat je het haakje niet nodig hebt.
lekker gaan liggenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:57 schreef Nizno het volgende:
mn vaatwasser is nog niet klaar.... maar eigenlijk heb ik zin gewoon op bed te gaan liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |