Voor als je zo goed bent dat je het haakje niet nodig hebt.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor halfgare breihaaknaald
Ik sta wel op megaveel lijstenquote:
Jaquote:
SPOILER: crosspost uit het haaktopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is kei mooiquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor halfgare breihaaknaald
Goed timemanagementquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:57 schreef Nizno het volgende:
mn vaatwasser is nog niet klaar.... maar eigenlijk heb ik zin gewoon op bed te gaan liggen
Breien met je tanden.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voor als je zo goed bent dat je het haakje niet nodig hebt.
lekker gaan liggenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:57 schreef Nizno het volgende:
mn vaatwasser is nog niet klaar.... maar eigenlijk heb ik zin gewoon op bed te gaan liggen
Ik zit.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
WAT LOOP JE NOU TE ZEGGEN???!!!
@:EttovanBelgie is er niet mee eens
kan ook gewoon naar boven gaan en pak ik hem morgen wel uit...quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaNiceSPOILER: crosspost uit het haaktopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
ga haar zeker ook nog wel krijgenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
WAT LOOP JE NOU TE ZEGGEN???!!!
@:EttovanBelgie is er niet mee eens
Uhuh, surequote:
CADEAUTJEEEEEquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan ook gewoon naar boven gaan en pak ik hem morgen wel uit...
Alles met je hand afwassen is ook naar...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lekker gaan liggen
f*ck de vaatwasser... is toch een vervelend kreng
Ik kan dit ook gewoon lezen he.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ga haar zeker ook nog wel krijgen
verdomd mooi kadootjequote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
CADEAUTJEEEEE
Een vaatwasser, wie had dat nou gedacht?
Kruipen er allemaal vaatwasserbacteriën over je servies, miljarden.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja, dat welquote:
Wist je dat je gezicht mijten heeft?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kruipen er allemaal vaatwasserbacteriën over je servies, miljarden.
Jullie ruimen meteen je vaatwasser weer uit?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Jullie hebben een vaatwasser?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jullie ruimen meteen je vaatwasser weer uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |