En dat was?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was niet zo'n figuur met onrealistisch hoge verwachtingen, ik wist waar ik op stemde.
ja vonnik ook,quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest er ineens weer aan denken
Klinkt wel catchy
Krokante boerenkool
LPFquote:
Alcoholquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
In een grot zitten was misschien beter geweest dan *gebaart naar alles*
Even de holenberen, holenleeuwen, giftige superkikkers en de brontosaurussen buiten de deur houden.quote:
gekke muisquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Op je hoofd?quote:
wel lijstwaardigquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, even Mango Lassi maken![]()
Weet ook niet waarom dat met hoofdletters moest
De lijst van mensen met een goede smaakquote:
Immerquote:
Ga ik doenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ongelooflijke FBB
Nou, geniet ervan !
Het is toch al lang bekend dat vrouwen praktisch in alles gewoonweg beter zijn. Ja, we missen misschien wat brute spierkracht, compenseren we ruimschoots voor op alle andere vlakkenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil daar niet over nadenkenquote:
en eeuwig ronddolende geesten op zoek naar verlichtingquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De lijst van mensen met een goede smaak
Piratenpartij.. Tailfox.. RIPquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
NatteKat is echt zo'n Piratenpartij stemmer, want water
Dat kan ik helemaal nie.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:35 schreef ieniminimuis het volgende:
dus mannen kunnen wel heel stoer doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |