Je doet nu net alsof ik net met het blote oog zichtbaar benquote:
Wat moet CNN dan doen? Ik denk niet dat ze met de autoqueues kunnen gooien.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
7 dagen oorlog overleef ik wel op mijn dooie gemakje, zolang CNN het maar doet dan.
Nee dingen voor als de pleuris uitbreekt.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sigaretten?
heb ik altijd op voorraad...
de horror, zonder zitten
wat een paranoïde volk...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom hebben we hier overal bunkers onder huizen en andere gebouwen, terwijl we neutraal zijn? Zwitsers zijn graag op alles voorbereid
ja dat zeg ik...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dingen voor als de pleuris uitbreekt.
Hebben geleerd van de geschiedenisquote:
Vast nog wel ergens in een doos op zolderquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zo langh ghy maar den Bybel en den Formulieren van Eenigheyt bij u hebt
nou ja, ik heb Zwitsers bloed dus ik snap het wel.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben geleerd van de geschiedenis
meneer Fritzl maakte een eigen nieuwe geschiedenisquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben geleerd van de geschiedenis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Valt wel mee, gewoon links neutraal maar dan nog een stapje naar links, een beetje erg betweterig en hautain en naïef voor de menselijke aard.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom CNN? Grootste leugenaars ter wereld.
Ja gezelligquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zo langh ghy maar den Bybel en den Formulieren van Eenigheyt bij u hebt
Ik ook, hoef echt niet zo'n lonely survivor te zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je als Poetin en Trump met nucleaire dingen gaan spelen, heb ik toch niets aan mijn noodpakket en ga ik liever als eerste
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
meneer Fritzl maakte een eigen nieuwe geschiedenis1 punt voor de moeiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Niks aan als de centrale/verdeler whatever het niet doet.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb kaarsen? En als de zon schijnt heb ik electra?
Vliegt Swiss air nog naar Moskou?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom hebben we hier overal bunkers onder huizen en andere gebouwen, terwijl we neutraal zijn? Zwitsers zijn graag op alles voorbereid
Nee, dat je in zo'n The Walking Dead wereld terecht komtquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, hoef echt niet zo'n lonely survivor te zijn.
Ik ook wel. Misschien wat spekjes kwijt, maar dat mag ook welquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
7 dagen oorlog overleef ik wel op mijn dooie gemakje, zolang CNN het maar doet dan.
Dat je nog maar met honderd mensen over bent in totaal en ze zijn allemaal lelijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, hoef echt niet zo'n lonely survivor te zijn.
Off-grid systeem ga je ook niet zomaar aanleggen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niks aan als de centrale/verdeler whatever het niet doet.
Ben je spekkig?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ook wel. Misschien wat spekjes kwijt, maar dat mag ook wel
Ik zou zeggen 3 liter p.p. per dag. Dus 21 liter x2 dan.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar voor 7 dagen wat inslaan? Dat is 7x1,5 liter water, da's best veel.
Paar dagen op vakantie.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat zijn die overheden toch allemaal van plan?
Daar hebben we Nattekat met zijn snarky commentsquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:25 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die het nut van noodpakket niet snappen
Uhm..quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:25 schreef Nattekat het volgende:
Heb je nou al gesportquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar hebben we Nattekat met zijn snarky comments
Jaahaaaaaquote:
Je hebt één rij vol met vijf "once in a lifetime" crises.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Als de pleuris uitbreek roep ik gewoon: Millenial Bingo! en dan wacht ik wel even af wat de prijs is
Hel op aarde.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je nog maar met honderd mensen over bent in totaal en ze zijn allemaal lelijk.
Johannes vas gewoon highquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja gezellig
Dan gaan we nu het hoofdstuk OPENBARINGEN lezen
![]()
![]()
Welke zaklamp moet ik aanschaffen? En welke radio heb je?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:25 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan de russen/amerikanen altijd nog verslaan door een bom te maken van spelden
Yoda66, ben jij het?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:27 schreef Koen66 het volgende:
Voorraad rum wordt minder, daar niet ik eens iets aan gaan doen
Telefoon. Maakt niet echt uit, als ie het maar doet zonder netvoeding.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welke zaklamp moet ik aanschaffen? En welke radio heb je?
Ja, dat is jouw worst nightmarequote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je nog maar met honderd mensen over bent in totaal en ze zijn allemaal lelijk.
Chocola erbij.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm..
Sigaretten
Sigaren
Whisky
Ik ben paraat hoor
Oke Karzai.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:26 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel een enorme koelkast met kwekveel drank staan, ik vermaak me wel aan de lampen.
Ik reis al vaak genoeg met het OV, dank je.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat je in zo'n The Walking Dead wereld terecht komt
Wel knap door 1 verkeerd woord typ ik als Yoda inderdaadquote:
Moet je eens in de Bible Belt zeggenquote:
quote:
Een prestatie, het is.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel knap door 1 verkeerd woord typ ik als Yoda inderdaad
Hebben ze je op de brandstapel gegooid?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je eens in de Bible Belt zeggen
Dan kan je lachen
Superlachen misschien ook nog wel
vrouwen zijn sowieso in alles beterquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je als het emotionele vrouwen waren geweest als wereldleiders hadden we hier niet in gezeten
Ja kloptquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hebben ze je op de brandstapel gegooid?
Succesquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]is wel de bedoeling dat het net zo gaat dalen als de zetels van NSC
In b4 @Nattekatquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]is wel de bedoeling dat het net zo gaat dalen als de zetels van NSC
Dan zaten we nu nog druk kwebbelende in een koude donkere grot nootjes, kraaltjes en stukjes plant te sorteren.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je als het emotionele vrouwen waren geweest als wereldleiders hadden we hier niet in gezeten
Ik las iets over krokante boerenkool ?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:30 schreef Nizno het volgende:
besloten dat ik toch op de bank ga luieren en serietje kijken...
en twee kroketjes in de Ninja
en ook die staat op de lijstquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt
Dit is mijn geest die een FOK!account heeft.
Nu pas?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs ik ben wel klaar met die partij. Dat zegt genoeg.
ja dat was al 3 uur geledenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las iets over krokante boerenkool ?
*Omtzigt verlaat het pandquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs ik ben wel klaar met die partij. Dat zegt genoeg.
Mijn geest die hier rondwaart ?quote:
Dingdongquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt
Dit is mijn geest die een FOK!account heeft.
Ik moest er ineens weer aan denkenquote:
Dat je geest gewoon doorgaat met werken en huishoudelijke klusjesquote:
alles dat vet en gefrituurd is is een hit in de usaquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar geroosterde boerenkool is toch een hit in USA?
Ik was niet zo'n figuur met onrealistisch hoge verwachtingen, ik wist waar ik op stemde.quote:
Alle grotten roze schilderenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zaten we nu nog druk kwebbelende in een koude donkere grot nootjes, kraaltjes en stukjes plant te sorteren.
Met je broek op je hoofd?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:32 schreef UitStraling het volgende:
"Twee kroketjes in een ninja"
Zou kijken deze film.
En dat was?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was niet zo'n figuur met onrealistisch hoge verwachtingen, ik wist waar ik op stemde.
ja vonnik ook,quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest er ineens weer aan denken
Klinkt wel catchy
Krokante boerenkool
LPFquote:
Alcoholquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
In een grot zitten was misschien beter geweest dan *gebaart naar alles*
Even de holenberen, holenleeuwen, giftige superkikkers en de brontosaurussen buiten de deur houden.quote:
gekke muisquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Op je hoofd?quote:
wel lijstwaardigquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, even Mango Lassi maken![]()
Weet ook niet waarom dat met hoofdletters moest
De lijst van mensen met een goede smaakquote:
Immerquote:
Ga ik doenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ongelooflijke FBB
Nou, geniet ervan !
Het is toch al lang bekend dat vrouwen praktisch in alles gewoonweg beter zijn. Ja, we missen misschien wat brute spierkracht, compenseren we ruimschoots voor op alle andere vlakkenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil daar niet over nadenkenquote:
en eeuwig ronddolende geesten op zoek naar verlichtingquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De lijst van mensen met een goede smaak
Piratenpartij.. Tailfox.. RIPquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
NatteKat is echt zo'n Piratenpartij stemmer, want water
Dat kan ik helemaal nie.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:35 schreef ieniminimuis het volgende:
dus mannen kunnen wel heel stoer doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |