Watquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik heb mn hoedje ook weer op en ik geloof ook dat ze de boel regeren want ze draaien steeds rond en Leiden ze daardoor jonge kinderen af die later psychisch in de knoop raken.
als ik een noodpakket nodig heb verwacht ik ook dat ik de hele dagen in huis op bed door kan brengenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:19 schreef kwiwi het volgende:
De overheid raadt hier een noodpakket voor minimaal 7 dagen aan lees ik net in het nieuws. Dan moet ik nog even extra water inslaan.
Ah over een maand of 4 gaan wij dan ook wel naar 7 dagenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:19 schreef kwiwi het volgende:
De overheid raadt hier een noodpakket voor minimaal 7 dagen aan lees ik net in het nieuws. Dan moet ik nog even extra water inslaan.
Beetje luisteren zo tot de veeggeluiden stoppen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een bijbaantje in de supermarkt en toen er geveegd moest worden, was ik altijd naar de wc
Ze hadden t steeds over 3 dagen. Ik denk dat ze t wel weten wat er aan gaat komen maar dat t nog geheim is.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:19 schreef kwiwi het volgende:
Zo langh ghy maar den Bybel en den Formulieren van Eenigheyt bij u hebtquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah over een maand of 4 gaan wij dan ook wel naar 7 dagen
Dan mag je flink wat extra water inslaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:19 schreef kwiwi het volgende:
Was best effectief hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje luisteren zo tot de veeggeluiden stoppen.
7 dagen oorlog overleef ik wel op mijn dooie gemakje, zolang CNN het maar doet dan.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah over een maand of 4 gaan wij dan ook wel naar 7 dagen
sigaretten?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vergeet steeds nood dingen te halen
Oh okequote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat ze niet argwaan Kregen na verloop van tijd
Waarom CNN? Grootste leugenaars ter wereld.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
7 dagen oorlog overleef ik wel op mijn dooie gemakje, zolang CNN het maar doet dan.
Waarom hebben we hier overal bunkers onder huizen en andere gebouwen, terwijl we neutraal zijn? Zwitsers zijn graag op alles voorbereidquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In Zwitserland?
Waarom?
Die zijn neutraal. Iedereen respecteert dat
Je doet nu net alsof ik net met het blote oog zichtbaar benquote:
Wat moet CNN dan doen? Ik denk niet dat ze met de autoqueues kunnen gooien.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
7 dagen oorlog overleef ik wel op mijn dooie gemakje, zolang CNN het maar doet dan.
Nee dingen voor als de pleuris uitbreekt.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sigaretten?
heb ik altijd op voorraad...
de horror, zonder zitten
wat een paranoïde volk...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom hebben we hier overal bunkers onder huizen en andere gebouwen, terwijl we neutraal zijn? Zwitsers zijn graag op alles voorbereid
ja dat zeg ik...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dingen voor als de pleuris uitbreekt.
Hebben geleerd van de geschiedenisquote:
Vast nog wel ergens in een doos op zolderquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zo langh ghy maar den Bybel en den Formulieren van Eenigheyt bij u hebt
nou ja, ik heb Zwitsers bloed dus ik snap het wel.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben geleerd van de geschiedenis
meneer Fritzl maakte een eigen nieuwe geschiedenisquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben geleerd van de geschiedenis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |