en ik heb geen plastic borden en bestek... schoonmaken en hergebruiken van je serviesgoed is beter.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oke, een boodschappentas gaat hier ook wel mee, maar ik hoef ook niet steeds nieuwe tassen mee.
Da's heul nie handig.
Dat bedoel ik maar..quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik krijg al irritatie al ik 1 pan moet afwassen omdat het net niet meer past.
Ik ookquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, 100%
Ik kijk nog liever naar de gehele wascyclus van de vaatwasser dan dat ik naar Ik hou van Holland kijk
meuk
Ook om vaat te drogen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het leven is te kort om vaat af te wassen hoor
filosofisch klopt ditquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou het bord alsnog nog op aanrecht zetten ipv in de vaatwasser. Dus uiteindelijk ben ik die tijd ook kwijt aan dat ding in en uitruimen. Ik was wel af
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook
En ik kan niet eens in de vaatwasser kijken
quote:
Geen deurtje in gemonteerd?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook
En ik kan niet eens in de vaatwasser kijken
Ja, dat gaat vanzelf welquote:
We kunnen toch niet dwars door dat deurtje heen kijken of heb jij röntgenogen?quote:
Nee gewoon een afwasborstel. Afwaskwast. Frietpatiet.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je dan ook van die roze afwashandjes altijd?
dat staat je vrijquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou het bord alsnog nog op aanrecht zetten ipv in de vaatwasser. Dus uiteindelijk ben ik die tijd ook kwijt aan dat ding in en uitruimen. Ik was wel af
De vaatwasser heeft een deur/klepquote:
met een beetje fantasie is het avant-garde jazzquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:13 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik hoef niet naar het lawaai van dat ding te luisteren
Ex vond afwassen supergezellig samen met mijquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik krijg al irritatie al ik 1 pan moet afwassen omdat het net niet meer past.
Het leven is te kort om nuchter te blijvenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het leven is te kort om vaat af te wassen hoor
Ik wist niet dat wij samen hebben gewoondquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex vond afwassen supergezellig samen met mij, kochten we een huis waarin 25 vaatwassers pasten, "ja die komt hier echt niet in hoor zo'n afwasding"
Start Google bitch
Dus jij alle vaat van het aanrecht gemaaidquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex vond afwassen supergezellig samen met mij, kochten we een huis waarin 25 vaatwassers pasten, "ja die komt hier echt niet in hoor zo'n afwasding"
Start Google bitch
ze willen gewoon niet dat je ziet wat zich daar ECHT afspeeltquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
De vaatwasser heeft een deur/klep
Maar die is niet doorzichtig
Ik ga liever wel nuchter achter het stuur... anders wordt het leven misschien wel heel kort..quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het leven is te kort om nuchter te blijven
dat zei mijn opa vroeger en mijn opa had gelijk
Dat is de nieuwste versie. X-ray versiequote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We kunnen toch niet dwars door dat deurtje heen kijken of heb jij röntgenogen?
*zet aluhoedje op en geeft er ook eentje aan ETTOquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ze willen gewoon niet dat je ziet wat zich daar ECHT afspeelt
Oh gaafquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat is de nieuwste versie. X-ray versie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |