Altijd zorgen dat je er minimaal twee hebt, voor als er eentje kapot gaat.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:05 schreef kwiwi het volgende:
Zou echt niet meer zonder vaatwasser willen.
Wattequote:
Wel een beetjequote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WatteHouden mensen daar echt rekening mee?
jouw schoenmaat 22 is idd te verwaarlozen daarinquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Prof Dr vleesmes gepromoveerd op snijdende onderwerpen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wij beschouwen de vaat holistisch...
Is het echt vies, of is vies een sociaal en filosofisch construct dat niets zegt over de ware essentie van de vaat en diens toestand?
Eten duurt bij ons dan ook heeeeeeeeeul lang
quote:
quote:Demodex mijten rond de wimpers zijn niet zichtbaar met het blote oog.
Tata Steel zegt Dankie San.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan ook plastic bestek.
Leve de ecologische voetafdrukken
Daarom ben ik nu VIESDIK nachos aan het eten en bier aan het drinkenquote:
Ja fijnquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jouw schoenmaat 22 is idd te verwaarlozen daarin
vreetzakquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom ben ik nu VIESDIK nachos aan het eten en bier aan het drinken
Ongelooflijke FBBquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom ben ik nu VIESDIK nachos aan het eten en bier aan het drinken
Meh, dan kan ik snel een nieuwe bestellen. Heb wel 2 koelkasten en 2 vriezers, dan kan ik nog snel overladen als er eentje kapot gaatquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd zorgen dat je er minimaal twee hebt, voor als er eentje kapot gaat.
Ja... er moeten nieuwe generatie mijten komen, dus ja...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die planten zich ook voort daar, ja hè?
in mijn ienieminikeuken past er ook één.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Past hier niet in de keuken en heb er echt al jaren geen. Onzin dingen als je alleen woont
ik niet echt... maar soms wel.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik woon ook alleen, maar ben heel blij dat ik mijn kostbare energie niet aan afwassen hoef te bestedenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Past hier niet in de keuken en heb er echt al jaren geen. Onzin dingen als je alleen woont
Uhm ja ik snap, maar neequote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
in mijn ienieminikeuken past er ook één.
gewoon op aanrecht en 5 liter water er in mikken en tabletje.
Je zou hem ook in de douche kunnen zetten.. kan zelfs in de woonkamer met een emmer er onder voor het afvoerwater
Kunnen ze dat niet op iemand anders zijn wangen en wimpers doen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja... er moeten nieuwe generatie mijten komen, dus ja...
Je hebt wel creatieve wooninspiquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
in mijn ienieminikeuken past er ook één.
gewoon op aanrecht en 5 liter water er in mikken en tabletje.
Je zou hem ook in de douche kunnen zetten.. kan zelfs in de woonkamer met een emmer er onder voor het afvoerwater
en zo is de ongediertecirkel weer rondquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja... er moeten nieuwe generatie mijten komen, dus ja...
En als die 2 vol zitten?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh, dan kan ik snel een nieuwe bestellen. Heb wel 2 koelkasten en 2 vriezers, dan kan ik nog snel overladen als er eentje kapot gaat
Ja oke, een boodschappentas gaat hier ook wel mee, maar ik hoef ook niet steeds nieuwe tassen mee.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik niet echt... maar soms wel.
Ik neem bijv wel braaf zelf tasjes mee naar de winkel en naar de markt enzo
ja in plaats van een TV... gewoon de hele avond naar de vaatwasser kijkenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt wel creatieve wooninspi
Ik mijd mijtenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en zo is de ongediertecirkel weer rond
Je betaalt er ook een gigavermogen voor, voor zon tasje dus dan mag t wel vind ikquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oke, een boodschappentas gaat hier ook wel mee, maar ik hoef ook niet steeds nieuwe tassen mee.
Da's heul nie handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |