Ja! Zeker gezien ook haar uitspraken over Jane etc.quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:03 schreef Jockari het volgende:
En zo gaat Sharice nog in de finaleweek geraken. Wie had dat ooit gedacht...
Sharice is de enige bewoner waar ik dit jaar bij heb gedachtquote:Op donderdag 27 maart 2025 09:03 schreef Jockari het volgende:
En zo gaat Sharice nog in de finaleweek geraken. Wie had dat ooit gedacht...
En toch is zequote:Op donderdag 27 maart 2025 09:19 schreef maxelu het volgende:
[..]
Sharice is de enige bewoner waar ik dit jaar bij heb gedacht
"Die moet ik écht niet!"
Na wat uitspraken van haar die bij mij in het verkeerde keelgat schoten (periode terror twins)
3x op haar gestemd om te blijven![]()
Ja maar heel jammer hoe ze gister reageerde. Daarom heb ik echt niets met haar. Ik stem deze keer op geen van beide.quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
En toch is ze
zoals nu als ze over haar eerst boosheid heen is gestapt
en zoveel mooier persoon
Ik stem op Sharicequote:Op donderdag 27 maart 2025 09:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja maar heel jammer hoe ze gister reageerde. Daarom heb ik echt niets met haar. Ik stem deze keer op geen van beide.
Ik bedacht me precies hetzelfde.quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:19 schreef maxelu het volgende:
[..]
Sharice is de enige bewoner waar ik dit jaar bij heb gedacht
"Die moet ik écht niet!"
Na wat uitspraken van haar die bij mij in het verkeerde keelgat schoten (periode terror twins)
3x op haar gestemd om te blijven![]()
Absoluutquote:Op donderdag 27 maart 2025 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
En toch is ze
zoals nu als ze over haar eerst boosheid heen is gestapt
en zoveel mooier persoon
Ja erg he. Zelfs jimmy doet er aan mee. Had ik niet van hem verwacht.quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:25 schreef greysbones het volgende:
Sharice is bang
dat al die bekende mensen een goed woordje voor Jane doen
nu klopt het ongeveer wat ze zegt
maar die mensen die een goed woordje voor Jane zouden moeten doen, te druk zijn met de andere bewoners de grond in te boren
quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:29 schreef greysbones het volgende:
Matti denkt dat een milena en een pootje er van alles aan doen om Sharice in de finale te krijgen
He couldn't be more wrong
Milena is bezig met Milena
Pootje
geen idee???
check SC van gisteravond en vandaagquote:Op donderdag 27 maart 2025 09:28 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice vind het moeilijk dat jane een bekend persoon achter zich heeft staan die aktie voor haar voert. Die ex van matti heeft samen met bv jimmy van vorig jaar en faizel een live gedaan. Spraken ze ook lelijk over bewoners. Beetje zuur begreep ik. Zelf niet gezien via dochter te horen gekregen
Dit jaar was Jolien eigenlijk het wentelteefje. Eerst rond Jeff, daarna Matti.quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:17 schreef rinardo het volgende:
De wentelteefjes van de mama van Mattie vallen er lekker in, Jordy denkt, ik bak er nog wat
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dit jaar was Jolien eigenlijk het wentelteefje. Eerst rond Jeff, daarna Matti.
ik denk werk inplannenquote:Op donderdag 27 maart 2025 09:38 schreef maxelu het volgende:
[..]
Met zijn zwangere vrouwtje![]()
En pilsjes
alles behalve big brotherquote:Op donderdag 27 maart 2025 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk werk inplannen
administratie bijwerken
genieten van zijn vrouw
BB was zelf wel de tegenvaller dit jaarquote:Op donderdag 27 maart 2025 09:41 schreef maxelu het volgende:
[..]
alles behalve big brother![]()
voor ons is het over 8 dagen ook alweer afgelopen
benieuwd wat het draaiboek nog gaat brengen
we moeten het nu vaak doen met de gesprekjes in de tuin als er niets vanuit de productie gebeurt
De tv uitzendingen waren dan weer veel beter dit jaarquote:Op donderdag 27 maart 2025 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB was zelf wel de tegenvaller dit jaar
weinig spel
veel gehang
veel SL
ze heeft normaal ( waar een ander wallen heeft) ingevallen ogen. en dit kleurt dan ook wat blauwquote:Op donderdag 27 maart 2025 09:48 schreef Jockari het volgende:
Sharice iets over spuiten via traankanalen of zoiets om volume onder de ogen te hebben. Iets pijnlijk om te laten doen.
Snap er niets van.
Als ik het resultaat zie, kan ze er beter mee stoppen.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dit jaar was Jolien eigenlijk het wentelteefje. Eerst rond Jeff, daarna Matti.
Huh? Hij staat toch pannenkoeken te maken??quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:17 schreef rinardo het volgende:
De wentelteefjes van de mama van Mattie vallen er lekker in, Jordy denkt, ik bak er nog wat
[ link | afbeelding ]
ik snapte er ook al niks meer vanquote:Op donderdag 27 maart 2025 09:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Huh? Hij staat toch pannenkoeken te maken??
het is mooi weerquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:07 schreef Jockari het volgende:
Podcast in het huis zelf ipv studio. Goed voor urenlange SL ???
Hoofdstuk Jeff is afgeslotenquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:11 schreef Jockari het volgende:
BB vraagt aan Jolien met wie ze graag in de finaleweek had gezeten. Ik verwacht dat ze Jeff zegt.. en nee zij zegt Keano !
quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:14 schreef maxelu het volgende:
[..]
Hoofdstuk Jeff is afgesloten
zoals hoofdstuk Jorda
hoofdstuk Deborah
Is wel lachen die overbodige microfoons op tafel.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:16 schreef Dotteke het volgende:
Podcast met alle 5 de bewoners, ze krijgen stellingen die ze alle 5 mogen beantwoorden. En we mogen meekijken tot nu toe
Zijn waarschijnlijk van die dummy-microfoonsquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is wel lachen die overbodige microfoons op tafel.
sorry, hield wentelteefjes en Flensjes door elkaar , je hebt gelijkquote:Op donderdag 27 maart 2025 09:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Huh? Hij staat toch pannenkoeken te maken??
wentelteefjes is een boterham geweekt in geklopt ei en melkquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh dunne kleine pannenkoekjes noemen wij wentelteefjes, wat zijn dan bij jullie wentelteefjes
oh shit, ik zit fout dat zijn flensjes , je hebt gelijk !!!!quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh dunne kleine pannenkoekjes noemen wij wentelteefjes, wat zijn dan bij jullie wentelteefjes
ik heb gekeken ze zijn allemaal voor Jane en de rest maken ze zowat af ook Milena en Deborah zijn maatjes nu en geloof zelf dat die weet niet 100% ook voor Jane gaat nu maar idd de chat live was erg nasty Elsa doet daar ook erg aan mee valt me vies tegen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:28 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice vind het moeilijk dat jane een bekend persoon achter zich heeft staan die aktie voor haar voert. Die ex van matti heeft samen met bv jimmy van vorig jaar en faizel een live gedaan. Spraken ze ook lelijk over bewoners. Beetje zuur begreep ik. Zelf niet gezien via dochter te horen gekregen
waar word dat precies gedaan? *gaat googlen*quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:46 schreef greysbones het volgende:
Sharice heeft ( als ik het goed heb) traangootfillers
erg pijnlijk
Ik was er bijna ingetuind !quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien kun je er bij zetten dat je er zelf een paintje over hebt gegooid
voor dit zijn eigen leven gaat lijden
quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:09 schreef greysbones het volgende:
Matti over de mics
die zijn puur voor de show
sssst dat moet je niet zeggen
zeggen Jane en Jordy
nou ik geloofde erinquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk van die dummy-microfoons
ik hoop dat Janequote:Op donderdag 27 maart 2025 10:36 schreef maxelu het volgende:
Jane zegt dat ze hoopt dat mensen niet teveel op oorlogspad trekken
En vooral energie steken in positieve reacties geven
tuurlijkquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja 2e keer al en geen sl dus gewoon gelul geweest
Ja en haar "vrienden" erop aan gaat spreken.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop dat Jane
mocht ze er uit gaan
ze zich hier ook aan vasthoudt
quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien kun je er bij zetten dat je er zelf een paintje over hebt gegooid
voor dit zijn eigen leven gaat lijden
de telefoon van de febo staat roodgloeiend!quote:
Maar denk wel dat die podcast die niet uitgezonden werd door haar is gekomen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
tuurlijk
die heeft het echt te hoog in dr bol
ik ga voor @odie22quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:39 schreef maxelu het volgende:
[..]
de telefoon van de febo staat roodgloeiend!
bellen Milena, bellen!
Jolien vindt de exit van Keanu het ergste
is ze nu verliefd op Jeff, Matti, of Kiki?
of toch op Odie?
quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar denk wel dat die podcast die niet uitgezonden werd door haar is gekomen.
ik denk dat ze daar heel weinig over te zeggen heeftquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar denk wel dat die podcast die niet uitgezonden werd door haar is gekomen.
oja idd dat had ze gezegd die der naam niet meer wilde horenquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
123...... denk het niequote:Op donderdag 27 maart 2025 10:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en haar "vrienden" erop aan gaat spreken.
Milena is vast vergeten wat er allemaal in haar contract stondquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
jij denkt dat had Kiki zichzelf van de bank kunnen kopen dat hij dat dan niet had gedaanquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:42 schreef Folies het volgende:
Grappig, besef nu duidelijk dat Keano meer ballen heeft dan Mattheus. Door wel op de bank te gaan zitten.
belachelijk mocht dat door haar komen dat dan een podcast achter gehouden wordquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:40 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Ow! Dat was idd de podcast met Milena () die we niet hebben mogen zien!
Hij had zich niet door zijn huisvrienden op de bank hoeven te laten zetten. Hij durfde dat aan te gaan.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij denkt dat had Kiki zichzelf van de bank kunnen kopen dat hij dat dan niet had gedaan![]()
Matti heeft ook 2 uur eerder wél gekozen om op de bank te gaan zittenquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij denkt dat had Kiki zichzelf van de bank kunnen kopen dat hij dat dan niet had gedaan![]()
Alleen daarom zou ik het jordy wel gunnen. Zo'n operatie is hartstikke duur en kan echt levensveranderend zijn voor mensen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:45 schreef Koos1958 het volgende:
Met geld wil jordy gebruiken voor huidcorrectie. De rest leuke dingen te doen.
Tis te hopen dat hij nog genoeg euros heeft om een hamburger te betalen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:45 schreef Ireth het volgende:
"Wat zouden jullie doen met het geldbedrag als je zou winnen??"
Matti haalt een cheeseburger bij de McDonald's
ze zeggen steeds "jeffrey is afgerekend op een slechte week"quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:43 schreef Folies het volgende:
En hoezo waren de uitzettingen van Milena en Jeffrey onterecht.
valt niet meer ook van te halenquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:45 schreef Ireth het volgende:
"Wat zouden jullie doen met het geldbedrag als je zou winnen??"
Matti haalt een cheeseburger bij de McDonald's
ik denk dat een Matti en een Jolien dat totaal niet doorhaddenquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:46 schreef maxelu het volgende:
[..]
ze zeggen steeds "jeffrey is afgerekend op een slechte week"
Nee
Jeffrey was 5 weken kut
Dan kwam ie eindelijk op de bank
Mee eens!quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alleen daarom zou ik het jordy wel gunnen. Zo'n operatie is hartstikke duur en kan echt levensveranderend zijn voor mensen.
Ik vind haar schijn-heilig als ze weet dat ze in beeld is.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:49 schreef Joyce-43 het volgende:
lekker politiek correct antwoord Sharice
jupquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:53 schreef Joyce-43 het volgende:
Is Jordy nou de enige mans genoeg om een naam te noemen
Bij Sharice alles koek en ei, tot ze iemands haren wou uittrekken, maar soitquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:53 schreef Koos1958 het volgende:
Wie ze niet mochten in het huis jordy zegt axel, sharice wil geen naam noemen. En jane draait er ook omheen. Altijd zeggen jordy achter zijn rug en nu mond houden
Die heeft echt meerdere malen der haat uitgesproken naar Jordyquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:53 schreef Kissingbird het volgende:
Jane; is gewoon spel is niet dat ik een persoon perse niet mocht , denk ik.. (zei ze zacht erachteraan)
Hypocrietmuch
Jolien noemde ook Jane.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:53 schreef Joyce-43 het volgende:
Jolien ookquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:53 schreef Joyce-43 het volgende:
oh die had ik niet gehoord met al dat erom heen gedraaiquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:55 schreef Folies het volgende:
Vanavond de volwassen editie van de podcast.
hoelaat want kleine kinderen gaan vaak half 9 naar bed maar Jane ookquote:
Die kon met iedereen zei hij. Vond ze alledrie gewoon niet eerlijk. Sharice en jane hadden zeker jordy genoemd als hij er niet bij had gezeten.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh die had ik niet gehoord met al dat erom heen gedraai
geloof dat Mattie helemaal niets zei haha
quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoelaat want kleine kinderen gaan vaak half 9 naar bed maar Jane ook![]()
aanname, dat kun je nooit zeker weten natuurlijk.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die kon met iedereen zei hij. Vond ze alledrie gewoon niet eerlijk. Sharice en jane hadden zeker jordy genoemd als hij er niet bij had gezeten.
En dat klopt precies met hoe matti isquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh die had ik niet gehoord met al dat erom heen gedraai
geloof dat Mattie helemaal niets zei haha
?quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:06 schreef Jockari het volgende:
Vraagsteller stelde zich voor als "Jimmy"
Geen ideequote:Op donderdag 27 maart 2025 11:07 schreef Ynti het volgende:
[..]
?
Denk je dat het iemand anders is? Een bekende van iemand?
Als ze voor zichzelf eerlijk zijn kan dat nooit verkeerd zijn tochquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
Jane en Sharice kunnen het niet goed doen, ze zitten beiden op de bank: dus zeggen ze eerlijk wat ze denken**Mod Edit niet nodig dit fans zijn geen bewoners**
Zie geen pleur meer na het vertrek van Axelquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
Jane en Sharice kunnen het niet goed doen, ze zitten beiden op de bank: dus zeggen ze eerlijk wat ze denkenJane en Sharice kunnen het niet goed doen, ze zitten beiden op de bank: dus zeggen ze eerlijk wat ze denken**Mod Edit niet nodig dit fans zijn geen bewoners**
Pleur?!Iemand Pleur?
Oehh-lekkahquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
Jane en Sharice kunnen het niet goed doen, ze zitten beiden op de bank: dus zeggen ze eerlijk wat ze denken jagen ze die Jane en Sharice kunnen het niet goed doen, ze zitten beiden op de bank: dus zeggen ze eerlijk wat ze denken**Mod Edit niet nodig dit fans zijn geen bewoners**
Pleur?!Iemand Pleur?
arnequote:Op donderdag 27 maart 2025 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
Jane en Sharice kunnen het niet goed doen, ze zitten beiden op de bank: dus zeggen ze eerlijk wat ze denken jagen ze dieJane en Sharice kunnen het niet goed doen, ze zitten beiden op de bank: dus zeggen ze eerlijk wat ze denken**Mod Edit niet nodig dit fans zijn geen bewoners**
Pleur?!Iemand Pleur?
niemand antwoordquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:19 schreef Ynti het volgende:
Nou, hopelijk nu een echt eerlijk antwoord.
Wie verdient het niet om te winnen.
Datis toch de mening van Koos?quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:59 schreef Verida het volgende:
[..]
aanname, dat kun je nooit zeker weten natuurlijk.
Laat dit nu, het gaat over de streams niet over de fansquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
Jane en Sharice kunnen het niet goed doen, ze zitten beiden op de bank: dus zeggen ze eerlijk wat ze denken jagen ze die kartelfans -nog meer- tegen zich in het harnas, geven ze politiek correcte antwoorden dan zijn ze schijnheilig.
Pleur?!Iemand Pleur?
???quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:23 schreef VEDAN het volgende:
Kartel geeft dezelfde antwoorden. Uiteraard. Ruggegraat van de slaafjes.
Zuchtquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:23 schreef VEDAN het volgende:
Kartel geeft dezelfde antwoorden. Uiteraard. Ruggegraat van de slaafjes.
nu hoeft ze ineens niet te kiezenquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:24 schreef Kissingbird het volgende:
benieuwd of BB haar dwingt .. aangezien hij net zei je MOET antwoord geven.
erg jammer dat doet hij nietquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:24 schreef Kissingbird het volgende:
benieuwd of BB haar dwingt .. aangezien hij net zei je MOET antwoord geven.
hahahahhahaha lachen ditquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:26 schreef danaqui het volgende:
Ze zijn allemaal bang voor Jane bang om tegenover haar te staan in de finale en die finale gaat ze zeker halen. Go Jane![]()
jupquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:26 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
en dan zo natuurlijk gelijk weer met sharice wie ze zou noemen let maar op
Ook niet na het vertrek van Fleur.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie geen pleur meer na het vertrek van Axel
nee maar ze deed het welquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:27 schreef Ynti het volgende:
Sharice had ook liever geen antwoord gegeven.
Ik ook veel meer lef dan jane hiermeequote:Op donderdag 27 maart 2025 11:27 schreef Kissingbird het volgende:
Ah Sharice.. zegt tegen Jordy dat het op basis is van wat ze net zei tegen hem.
Vind het knap dat ze het uitsprak naar hem
hoe kan je daar respect voor hebbenquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:28 schreef Verida het volgende:
ik heb wel respect voor Jane dat ze geen antwoord geeft aan BB op deze vraag.
ja en dan zelf het hardste roepen dat mensen eerlijk moeten zijnquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:29 schreef Kissingbird het volgende:
Respect door weer de regie te negeren![]()
vind ik laf als je niet direct durft te zijn in iemands gezicht maar wel als je 1 op 1 met een ander zit.. dan trekt ze wel haar mondje open..![]()
knap van haar ja
ze hebben dus weer houtjes gehadquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:31 schreef Kissingbird het volgende:
Buiten staan ze in de zon houtjes te hakken
ik heb respect voor het feit dat zij niet deze vraag beantwoordt Het is duidelijk sensatiebelust en stemmingmakerij van BB om deze vraag te stellen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:29 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
hoe kan je daar respect voor hebben
letterlijk laffer dan laf van haar
Lafbek vind ik het..quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:28 schreef Verida het volgende:
De hele tafel heeft me wat aangedaanquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:34 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien komt erbij zitten in de keuken.
Sharice begint er weer over (haar antwoord). Ze lijkt er wat mee te zitten.
Jolien: Jane is de enige waar ik iets van een conflict had.
Jane: de hele tafel heeft me wat aangedaan.. dus ik vond niet dat ik 1 naam moest zeggen
Tjaaaa....Beetje hypocriet idd.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:29 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
hoe kan je daar respect voor hebben
letterlijk laffer dan laf van haar
Ik vind het laffer om je grote leider na te praten terwijl je eerst geen antwoord wil geven. Met andere woorden. Jordy mag zeggen aan wie wij het niet gunnenquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:33 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb respect voor het feit dat zij niet deze vraag beantwoordt Het is duidelijk sensatiebelust en stemmingmakerij van BB om deze vraag te stellen.
Zij gaat daar niet in mee.
edit : Dit had ook gezegd als een van de anderen deze vraag niet zou hebben beantwoordt
hoezo sensatiebelust? iedereen heeft er (met tegenzin) antwoord op gegeven.. maar Jane moet weer speciaal zijn en weigertquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:33 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb respect voor het feit dat zij niet deze vraag beantwoordt Het is duidelijk sensatiebelust en stemmingmakerij van BB om deze vraag te stellen.
Zij gaat daar niet in mee.
edit : Dit had ook gezegd als een van de anderen deze vraag niet zou hebben beantwoordt
Dit.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:38 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
hoezo sensatiebelust? iedereen heeft er (met tegenzin) antwoord op gegeven.. maar Jane moet weer speciaal zijn en weigert
toen het kartel de podcast had MOESTEN ze ook een van de drie noemen die naar huis zou moeten, daar kwamen ze niet onderuit bij BB
gewoon wéér voorkeursbehandeling voor de queen Jane
Die verandert niet...zo is zijn karakter.....quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dat klopt precies met hoe matti is
Die gaat graag met iedereen door 1 deur
denk dat het wel duidelijk is , zei ze ook nogquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:34 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien komt erbij zitten in de keuken.
Sharice begint er weer over (haar antwoord). Ze lijkt er wat mee te zitten.
Jolien: Jane is de enige waar ik iets van een conflict had.
Jane: de hele tafel heeft me wat aangedaan.. dus ik vond niet dat ik 1 naam moest zeggen
Eindelijk haar mond opentrekt? Zij is de enige die niet bang is om haar mond open te trekken. Dat heeft ze al meerdere keren bewezen ook.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:39 schreef Kissingbird het volgende:
Jane die eindelijk haar mond open trekt en streamwissel.. wordt ze nu ook in bescherming genomen?
En terecht.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:20 schreef spapaars het volgende:
De winnaar is allang bekend en bepaald, Jordy dus
Jolien zei net duidelijk tegen Jane dat ze de enige was met wie ze een conflict heb gehad dus was niet napratenquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het laffer om je grote leider na te praten terwijl je eerst geen antwoord wil geven. Met andere woorden. Jordy mag zeggen aan wie wij het niet gunnen
Ja ik ook wel.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:28 schreef Verida het volgende:
Klopt helemaalquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eindelijk haar mond opentrekt? Zij is de enige die niet bang is om haar mond open te trekken. Dat heeft ze al meerdere keren bewezen ook.
Bb stelde ze op het einde een vraag waarbij hij 2x zei dat ze moesten antwoorden.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:41 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb het niet meegekregen, waar heeft Jane geen antwoord op gegeven dan?
Ik ben van beide geen fan.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:43 schreef Dotteke het volgende:
Daar gaan we weer. Jane verses de Jordy fans
ja met roddelen maar als het erop komt om het in iemands gezicht te zeggen is ze lafquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eindelijk haar mond opentrekt? Zij is de enige die niet bang is om haar mond open te trekken. Dat heeft ze al meerdere keren bewezen ook.
En recht in het gezicht. Of ben je de scene aan de eettafel vergeten waar iedereen al dagen achter de rug van Sharice en Milena aan het klagen waren en zij de enige was die ze rechtstreeks aansprak en de rest erbij zat als Lot?quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt helemaal![]()
Dat doet ze zeker achter iemand rug
ik had ook respect gehad voor een van de anderen als ze deze, op sensatie beluste vraag, niet hadden beantwoordtquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:43 schreef Dotteke het volgende:
Daar gaan we weer. Jane verses de Jordy fans
Aghja maar Jolientje is nogal niet van de waarheid vertellen dat hebben we vaker gezienquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Jolien zei net duidelijk tegen Jane dat ze de enige was met wie ze een conflict heb gehad dus was niet napraten
wie niet het recht heeft om BB te winnenquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:41 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb het niet meegekregen, waar heeft Jane geen antwoord op gegeven dan?
quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:45 schreef Verida het volgende:
[..]
ik had ook respect gehad voor een van de anderen als ze deze, op sensatie beluste vraag, niet hadden beantwoordt
Ja natuurlijk. Het is niet zo dat niemand het verdiend om te winnen. In principe verdienen ze dat allemaal.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:45 schreef Verida het volgende:
[..]
ik had ook respect gehad voor een van de anderen als ze deze, op sensatie beluste vraag, niet hadden beantwoordt
Volgens mij sharice ookquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:47 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien heeft rossig haar van nature
Was dat ook niet de bedoeling met "Ik wil het hard spelen"? Dat betekent toch dat het haar gelukt is samen met Axel.? Of bedoelt ze wat anders met stoten??quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:31 schreef Joyce-43 het volgende:
oh de hele tafel heeft haar stoten uitgedeeld buts thats ok
mens als je dit al erg betrekt, Jordy trekt het zich ook niet aan
dat is ook echt de enige keer geweestquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
En recht in het gezicht. Of ben je de scene aan de eettafel vergeten waar iedereen al dagen achter de rug van Sharice en Milena aan het klagen waren en zij de enige was die ze rechtstreeks aansprak en de rest erbij zat als Lot?
Dat rode haar stond haar ook erg mooi .Het paste haar goed,quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij sharice ook
Die heeft een behoorlijke uitgroei
ze doelde op dat zij klappen gehad heeft zo gezegdquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was dat ook niet de bedoeling met "Ik wil het hard spelen"? Dat betekent toch dat het haar gelukt is samen met Axel.? Of bedoelt ze wat anders met stoten??
Sharice had het zwartquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat rode haar stond haar ook erg mooi .Het paste haar goed,
ja maar dat is toch oneerlijk om te zeggen want de andere drie wilden ook niet antwoorden maar BB meldde door de speaker; “ik wil een antwoord horen”quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:45 schreef Verida het volgende:
[..]
vast welquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:07 schreef zodeju het volgende:
Gaat het vliegtuigje nog door vanmiddag?? Dat zou vandaag moeten zijn.
Oh nog een vliegtuigje? Voor wie?quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:07 schreef zodeju het volgende:
Je had kunnen lezen dat BB zei, je MOET iemand kiezen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:10 schreef Harrison het volgende:
Ik heb die podcast niet gezien, maar van wat ik hier heb teruggelezen heeft Jane toch gewoon antwoord gegeven op die vraag. Iemand schreef dat ze zei dat niemand het verdient. Of ik heb het verkeerd begrepen en zei ze dat niemand het niet verdient. Maar dat is toch ook een antwoord! Waarom zou je per sé 1 naam moeten hebben die het niet verdient.
Dan had hij de vraag anders moeten stellen, had hij moeten vragen wie je het niet gunt. Dat is een andere vraag.quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:11 schreef Folies het volgende:
[..]
Je had kunnen lezen dat BB zei, je MOET iemand kiezen.
er zijn meerdere vragen gesteld hequote:Op donderdag 27 maart 2025 12:12 schreef Harrison het volgende:
[..]
Dan had hij de vraag anders moeten stellen, had hij moeten vragen wie je het niet gunt. Dat is een andere vraag.
hij vroeg wat gaan we vanmiddag etenquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:14 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy wil weten wat ze vanavond gaan eten..
Of straks dat kan ook..
Het worden iig restjes...wat er in de koelkast ligt enzo
quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:07 schreef zodeju het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Dan nog hadden ook die anderen kunnen zeggen dat ze geen antwoord op deze vraag wilden geven.quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:07 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ja maar dat is toch oneerlijk om te zeggen want de andere drie wilden ook niet antwoorden maar BB meldde door de speaker; “ik wil een antwoord horen”
behalve bij Jane, daar deed BB het niet
van die SM misschien? Dat 3 keer afwassen?quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:34 schreef Rhosyn het volgende:
Er komen geen spellen meer alleen wellicht voor geld.
Ja dat heb jij wel nodig zegt Jordy tegen Mattheus. En wil wel een overzicht zien van de verschillende jackpotten.
Mattheus zegt dat hij geen 0 in zijn pot heeft maar 500 euro..
Okee.
??
Oh ja dat kan...quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:35 schreef Verida het volgende:
[..]
van die SM misschien? Dat 3 keer afwassen?
quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:35 schreef Verida het volgende:
[..]
van die SM misschien? Dat 3 keer afwassen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |